Guest W2B

De har taget rø... på mig!!

19 indlæg i dette emne

ALTSÅ!!

Jeg har som skrevet i min tråd regnet ud, at mine veninder har gang i polterabend-planlægningen.

Nu skrev min veninde så lige, "om jeg var frisk på at tage i kurbad den 19. november om formiddagen". Det vil sige 14 dage før brylluppet.

"Klart klart" - skrev jeg tilbage.

:bestwishes: Så er det altså dér jeg skal på polterabend, tænkte jeg, for det ligner hende ikke at "booke" mig så lang tid i forvejen. :balloons:

Parat, som jeg var, til at lave en lille uskyldig note i min kalender, tikker der en mail ind fra min anden veninde om "vi ikke skulle holde kjoleprøvnings-dag hjemme hos mig den 12. november om formiddagen?"

:bearhug: Hvad er nu det?? Den 12. og den 19. nov laver de aftaler med mig??

Straks søger fingrene til tastaturet, for at besvare - da min mor - det ellers så loyale og ærlige menneske - ringer til mig og spørger om jeg kan tage med til skrædderen den 5. nov!?!?!

Nu stopper festen altså!! Hvordan i alverden skal jeg dog kunne gætte noget som helst, når de sådan laver obstruction?? :loveflag:

Øv altså - men de kender mig jo. Jeg er vildt god til at gætte den slags - så de har taget deres forholdsregler. :bearhug:

Okay okay - jeg må lade mig overraske! Og nu er det måske ikke engang en af de tre datoer - de er dæleme snu!

:loveflag:

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveflag:  :loveflag:  :bearhug:

Point til dine veninder og din mor. De har virkelig taget  :bearhug: på dig.

Uanset hvilken dag det bliver håber jeg at du får en fantastik dag.  :bestwishes:

Lene

<{POST_SNAPBACK}>

(y) Tak - må indrømme, at jeg nu også synes, at den var OK den der.

Så nu kan jeg passende gøre mig klar til enten det ene eller det andet alle 3 omtalte lørdage i november - og så skal det ikke undre mig, om de henter mig en fredag.

Vi må se ad - de er nogle dejlige tøser :balloons:

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor sjovt, fedt at de sådan kan gøre dig helt forvirret - man skal jo helst tages med bukserne nede sådan en dag :balloons:

Glæder mig til at høre hvilken dag der viser sig at være den rigtige :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det var godt gjort, det er sjovest når man intet aner, vi havde vores polterabend i lørdags, vi blev taget på sengen, vi vidste intet, og da slet ikke at de havde skaffet en nøgle. Vi blev taget ved  :bearhug:  :loveflag:

:bestwishes:

<{POST_SNAPBACK}>

:loveflag: OK - det må have været noget af en overraskelse. Åh åh - jeg må stå relativt tidligt op i hele november. ... nu jeg tænker over det - så kunne det jo være joken i sig selv! :bearhug:

Jeg glæder mig også til at blive overrasket. Jeg er slem til at fiske oplysninger og kan få meget ud af sparsomme informationer.

Min kæreste har lært det eftersom jeg altid gætter mine julegaver... Så han klapper i som en østers!

Men som en af mine veninder sagde, så plejer hun jo ikke, at skulle holde mund med noget, så da hun ringede i går, så gav hun bare en kort besked og sagde så "Ja - nu løber jeg igen - jeg tør ikke tale med dig, for jeg kommer til at falde i, hej hej"

...jeg venter med spænding... :balloons:

/W2B

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: ja jeg kan jo sagtens sidde her og synes, det er vildt kreativt fundet på af dem :balloons: det er jo ikke mig, der sidder og venter i spændning -HAHA-

ej forstår dig godt, uha man kan bruge meget tid på at sidde og regne sig frem til, hvornår det bliver

Håber ihvertfald den bliver supergod

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

:bearhug: ja jeg kan jo sagtens sidde her og synes, det er vildt kreativt fundet på af dem :balloons: det er jo ikke mig, der sidder og venter i spændning ()()

ej forstår dig godt, uha man kan bruge meget tid på at sidde og regne sig frem til, hvornår det bliver

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg tager skam også hatten af for tøserne og accepterer, at jeg må lade mig overraske. Hvilket også er det sjoveste. :baa: -HAHA-

De er snu, er de - og de har fortalt min kæreste alt om, hvad vi skal og hvornår og hvorledes... det synes han er mægtigt morsomt at gå og fortælle mig. (Humor er et vidt begreb, må jeg konkludere - ()() )

Jeg prøvede så et snig-angreb på ham i lørdags. Min intension var at fastholde ham i en benlås og få ham til at sige noget... men i kampens hede tænkte jeg mig ikke om, da jeg besluttede mig for at kilde ham under fødderne... det virkede ikke, og jeg har nu et kæmpe blåt mærke som tak! :huh:

Jeg overgiver mig - Tøserne må overraske mig.

/W2B * som har set sig slået af kvindelist ...og i lørdags så mande-muskler oveni.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: ja jeg kan jo sagtens sidde her og synes, det er vildt kreativt fundet på af dem :balloons: det er jo ikke mig, der sidder og venter i spændning -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg tager skam også hatten af for tøserne og accepterer, at jeg må lade mig overraske. Hvilket også er det sjoveste. :baa: ()()

De er snu, er de - og de har fortalt min kæreste alt om, hvad vi skal og hvornår og hvorledes... det synes han er mægtigt morsomt at gå og fortælle mig. (Humor er et vidt begreb, må jeg konkludere - ()() )

Jeg prøvede så et snig-angreb på ham i lørdags. Min intension var at fastholde ham i en benlås og få ham til at sige noget... men i kampens hede tænkte jeg mig ikke om, da jeg besluttede mig for at kilde ham under fødderne... det virkede ikke, og jeg har nu et kæmpe blåt mærke som tak! ()()

Jeg overgiver mig - Tøserne må overraske mig.

/W2B * som har set sig slået af kvindelist ...og i lørdags så mande-muskler oveni.

<{POST_SNAPBACK}>

-HAHA-()():huh:

Kan kun give dig ret... min kæreste ved (såvidt jeg kan gennemskue) ALT og jeg er fuldstændig på bar bund - både når det kommer til dato og arrangementer... :carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer