Magleby

Vil du have blød hud???

7 indlæg i dette emne

Hej tøser........

Vil bare lige give jer et godt råd om hvordan i får en meget lækker hud til jeres kommende bryllup....

Når i har lavet kaffe så gem grumsen i en beholder......gem eventuel fra flere kander kaffe....gå i bad...skyld jer med varmt vand......tag grumsen og kør det rundt på hele kroppen i et par minutter........skyld ALT grumsen af og vask jer.....bagefter giver i hele kroppen en gang god creme...

Glæder mig til at høre hvad i siger når i har prøvet det.........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er et andet godt råd.

Gå i bad og vask dig som du plejer. Når du er færdig, INDEN DU TØRER DIG, smører du kroppen ind i lidt Natusan baby oil gel , (der skal kun bruges en klat på størrelse med en 50 øre til et helt ben) derefter tører du dig med håndklædet. Din hud bliver silkeblød, og ikke spor fedtet.

Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi drikker slet ikke kaffe, og det ser så fjollet ud at gå rundt og spørge naboerne, om vi må få deres kaffegrums :balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige min tanke :bestwishes:

Jeg har nu prøvet det med kaffegrumsen før - bare kun på hænderne, og det er rigtigt at det virker.

Jeg har sådan et torturredskab af en svamp, der også virker fint. Den med babyolien kender jeg, og den er rigtig god. Jeg er nu ligeglad om den hedder Natusan oilgel eller hvad - for tiden er det den stribede fra Matas jeg bruger, den virker også fint.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer