Magleby

Tandblejning.....

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke fået det lavet selvom jeg rigtigt gerne ville fordi jeg har knækket lidt af begge mine fortænder. Det gør at der er sat lidt plast på og den plasts farve er tilpasset tandens farve. Hvis jeg derfor fik blejet mine tænder ville man tydeligt kunne se plasten da den jo ikke bliver lysere af blejningen.

Bare en lille advarsel hvis der skulle være andre der også har plast på fortænderne. :toot:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg overveje også en tandblegning, så følger spændt med på denne tråd.

Jeg kunne også godt tænke mig at høre fra hende, der havde fået plast sat på to fortænder. Jeg har nemlig præcis samme problem. Nemlig, at der er knækket et lille stykke af hver fortand. Min tandlæge mener ikke, at det nytter at sætte plast på. Det vil falde af igen - siger han. Hvad er din erfaring? Holder plasten godt eller skal det laves igen i ny og næ.

Kh

Xzenia

0

Del dette indlæg

Manden og jeg børstede tænder i henholdsvis Clinomyn og Denivit som normalt er beregnet til rygerbisser... men jeg synes nu de virkede fint på vores tænder - bildte os selv ind at bisserne var blevet hvidere!!! :toot:

Jeg ville ikke ofre hvad det kostede for at få tandlægen til at blege dem - og tv-shoppens tilbud synes jeg lyder lidt for kemisk... er sgu bange for at bisserne smuldrer!!!! :super:

KH Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået bleget tænder.....fik det gjort hos tandlægen, som lavet en skinne efter mine tænder.

Skinne og tandgel beløb sig på: 2500 kr. ( men så er skinnen min, og hvis jeg om 2-5-10 år ønsker at blege dem igen, så skal jeg kun købe gelen - kr. 250 kr.)

Synes i øvrigt de virkede fantastisk....

badutski

0

Del dette indlæg

jeg har skam også fået bleget mine bisser ,.jeg har plast på min ene fortand og den er bestemt ikke blevet gul ..jeg gav så ikke 2500,- men 3000,- incl skinne. har forøvrigt lige hentet mere blegemiddel til den nette sum af 110,- kr.på 15 % som KUN skal sidde på i en time..ikke noget med at skulle sove med skinnen som mange gør..held og lykke. :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Martinique

Jeg er ramt af influenza og har derfor været hjemme id ag. Din PM ligger og venter på min arbejdsmail.

Glæder mig til at se den, når jeg engang i morgen eller overmorgen bliver klar til at gå på arbejde igen. jobbar

Mange hilsener

Xzenia

0

Del dette indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at få bleget mine tænder..

Men pga jeg har plast på de fleste fortænder så betyder det også at

det skal udskiftes... og er da også bange for at det skader mere end det gavner :super:

Jeg har valgt at bruge pengene på at få fjernet en tattovering i stedet for..

:toot: Heidi

0

Del dette indlæg

jeg skal have lavet en tandblegning hos Ellipseklinikken i Århus på torsdag - det koster 3250 og skulle være overstået på halvanden time - der skal ikke bøvles med skinner og gel hjemme. De anvender den teknik som man ser i de der make-over-shows fra USA - måske er det naivt at betale så mange penge, men jeg håber på et godt og synligt resultat - skal nok lade vide hvordan det går op til weekenden--

...det er jo i øvrigt en af mine allersidste forberedelser; skal giftes om 11DAGE!!!

Lykkelige klem fra Inge :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik også bleget tænder inden mit bryllup i sommers.

Det blev et fint resultat hos www.smilet.dk i Århus (Viby). Det kostede ca. 2000 og var overstået på 1½ time, ca.

Jeg fik dog så oveni udskiftet en fyldning i en fortand. Jeg vil ikke sige, at den var vildt grim efter blegningen, men jeg ville gerne have den udskiftet alligevel. Dog har jeg også 3 rodbehandlede tænder, og de ændrer jeg også. Det er faktisk det eneste, som jeg ikke helt er så glad for. De syner nemlig mere grå efter en blegning. De bliver det egentlig ikke, men i kraft af, at de andre bliver mere hvidere, ser de mere grå ud (de er jo døde).

Ingen andre end mig lægger mærke til det, men det hjælper jo ikke noget. Jeg overvejer på sigt at få sat porcelænskroner på, men det er jo ret dyrt.

Nå, pointen er bare, at JA, jeg har fået bleget tænder og jeg var fuldt tilfreds. Men det er om at holde det, for de bliver jo gule igen-igen...

Mange hilsner

Missu

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer