Bryllupsmusen

Bogklub

62 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, men jeg er da med paa Da Vinci-vognen, har dog ikke naaet Engle og Daemoner endnu, har for tiden gang i belladonna dokumentet af Ian Caldwell og Dustin Thomason. Gaar heller aldrig af vejen for en Steven King el. Dean Koonz bog, dog er og bliver Koonz favoritten, han skriver paa en helt speciel og fangende maade...

Har fundet en bog her i Schweiz (paa tysk) fra Dan Brown som hedder "Diabolis", faaes den ogsaa i dk paa dansk????

:cheerleader3: fra Else

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Else.

Jeg ÅD Dan Browns bøger i løbet af ingen tid. "Diabolus" er ikke oversat til dansk, men originalversionen på engelsk fås i boghandelen: 'Digital Fortress' hedder den.

Belladonnadokumentet er i øvrigt også ret god :bearhug:

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg

Belladonnadokumentet er i øvrigt også ret god  :cheerleader3: 

Hilsen Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Den synes jeg godt nok var lidt tung og MEGET amerikansk.

Selve indholdet var super spændende, men jeg gad godt, at det var skrevet på en anden måde....

0

Del dette indlæg

Jamne jeg elsker også at læse og samle på bøger i det hele taget. Lige nu er det Leif Davidsen "Den russiske triologi" der ligger på natbordet

:blush: Rikke

Den må du geren anmelde for jeg vil gerne læse den, hvis den er god altså

Rinaldo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger

Er vild med Dan Browns bøger. Har lige Frederik Forsyth Hævneren, den altså for fed.

Harry Potter blev jeg færdig med efterårsferien og den er ok.

Elsker science fiction genren og gerne nogle af de klassiske romaner.

Læste angelas ashes i sommerferien den er super god.

Skal igang med noget nyt og i har givet meget noget inspiration.

Rinaldo

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg fik læst "Pige med perleørering" af Tracy Chevalier i går - jeg kan kun anbefale den, den er så god :bearhug: Det er længe siden jeg har fundet en bog hvor jeg ikke kunne vente med at vende den næste side, jeg kunne slet ikke ligge den fra mig. Nu overvejer jeg at smutte en tur i biffen og se den, og ellers så skal jeg se filmen på Dvd når den udkommer

Delft, 1664. Griet bliver ansat som tjenestepige hos maleren Johannes Vermeer. Hun skal gøre rent i hans atelier. Desuden skal hun assistere Vermeers kone, Catharina, der er gravid en stor del af tiden.

Det var ikke altid let at være tjenestepige i 1660ernes Holland. Som ny i huset er Griet nederst i hakkeordenen. Og hendes liv bliver ikke lettere, da Vermeer begynder at bruge hende som model. Især ikke, da han forlanger, at hun skal bære hans kones perleørering.

En fascinerende fortælling bygget op omkring tilblivelsen af det kendte maleri Pige med perleørering, også kaldet pige med turban. Et af de mest elskede af Vermeers kun ca. 40 kendte malerier. Bogen lå på den amerikanske bestsellerliste i et år.

0

Del dette indlæg

Vi læser også en del..

Min favorit er klart Hobbitten Af J.R.R Tolkien

Men også Ringenes Herre Af samme forfatter

Harry Potter Af J.K Rowling

DUNE Af Frank herbert

Engle & Dæmoner, Da Vinci Mysteriet Af Dan Brown (Hvor man skal huske at Engle og Dæmoner er 1éren, men man behøver ikke læse dem i den rigtige rækkefølge)

Jønke - Mit liv Af Jørn Nielsen

Jønke - Mit Andet Liv Af Jørn Nielsen

Jønke - Endnu Et Liv Af Jørn Nielsen

0

Del dette indlæg

Jeg fik læst "Pige med perleørering" af Tracy Chevalier i går - jeg kan kun anbefale den, den er så god :bearhug: Det er længe siden jeg har fundet en bog hvor jeg ikke kunne vente med at vende den næste side, jeg kunne slet ikke ligge den fra mig. Nu overvejer jeg at smutte en tur i biffen og se den, og ellers så skal jeg se filmen på Dvd når den udkommer

:bearhug: JAAAAAAAAAA, den har jeg også læst, og var også meget fascineret af den. Jeg har set filmen, og her synes jeg klart, at bogen vinder :carrot:

Min svigermor syntes bogen var kedeligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg falder så lidt udenfor kan jeg godt se på det hele. :carrot:

Jeg kan bare ikke slippe en god Danielle Steel bog. Det er mig umuligt at lægge hendes bøger fra mig. :wee:

Men jeg kan også læse nogle andre bøger. Bla. Babara Brickmore falder også i min smag. :bearhug:

Nu er der nok mange som vil sige at jeg er lidt bims. Men jeg har ikke læst en eneste Harry Potter bog. Men jeg har se de fleste Harry Potter film.

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg

:bearhug:

Jeg læser næsten udelukkende fagbøger om arkæologi...

Men lige nu har jeg alligevel sneget mig til at læse en hylende morsom bog, der hedder "The Darwin Awards"

En af den slags bøger der får en selv til at føle det rigtig godt med sig selv.

Badutski

Darwin Awards! Vidunderlig morbid humor :bearhug: Har du tjekket nettet med samme type historier?

Ofte hopper jeg ud i faglitteratur - alt afhængígt af hvad der pt. optager mit lille hovede (haveplanlægning, hobbybøger, ledelse og samarbejde, edb...)

Selv har jeg pt. et flip på selvudviklingsbøger og er i gang med 3. gennemlæsning af Stephen Coreys "7 gode vaner" som har givet mig enormt meget.

For sjov-læsningen indbefatter alt fra Harry Potter, gode krimier, standard chick-lit (Nynne og Bridgit-genren)

Har altid fået bøger i jule- og fødselsdagsgaver - og har overført traditionen til min datter

0

Del dette indlæg

:bearhug: JAAAAAAAAAA, den har jeg også læst, og var også meget fascineret af den. Jeg har set filmen, og her synes jeg klart, at bogen vinder  :carrot:

Min svigermor syntes bogen var kedeligt  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Jeg syntes rigtig tit bogen vinder frem for filmen, men jeg glæder mig alligevel til at se den. Jeg er også meget facineret af den bog, den er så god skrevet, og man føler med alle personerne - både god og skidt :bearhug:

:) Der er bare nogle ting svigermødre ikke forstår :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer