Allegra

Allegra - 1. juli 2006 c",)

429 indlæg i dette emne

:loveshower: INDEX :loveshower:

Frieriet

Vielsen & Kirken

Billeder af mine 2 rollinger - Emilie & Lucas

Musikken

Monogram afstemning - nr. 1

Monogrammet - vinderen

Blandede tanker og glædelig jul

Monogramafstemning - nr. 2 - et sidespring

Det endelige monogram!

Budget

Feststedet

Kjolen

Toastmaster & forlover

Forlovelsesringen

En overraskelse

Tidsplan for bryllupsdagen

Mere godt nyt

Transporten fra kirken

En lækker unge

Invitationerne

Huskeseddel til bryllup - 6 måneder før...

Invitationer til receptionen

Vægt opdatering nr. 1

Vægtopdatering nr. 2

Vielsesringene er købt

Bryllupsmesse 2006 i Aalborg

Bryllupsrejsen er bestilt

Makeup!

Negle

Fotografen

Ringene er kommet

Teksten i invitationerne

Huskeseddel til bryllup - 4 måneder før...

Ægteskabserklæring

Nyt budget

1. brudekjoleprøvning er bestilt!

Spørgsmål til præsten!

Nivea er da de bedste!

Brudebuketter jeg overvejer!

1. ansigtsbehandling

Afstemning om risposer

Det skal åbenbart ikke være for nemt for os lige i tiden

Kun 2 måneder tilbage...

Bryllupsweekend - dejligt!

Risposerne er færdige!

Engangskameraerne er færdige!

Altså gæsterne må ikke kikke!!!

Polterabend beretningen! NEW

:cheerleader3::):bearhug: :carrot:

HEJ!!!

Ja jeg har godt nok været igang i et stykke tid, men har lige opdaget BK og her er I jo alle sammen... :) - så jeg tænkte, at jeg også ville være med her...

Jeg kan lige starte med at fortælle lidt om min kæreste og frieriet. Vi mødtes i 2001 og begyndte at komme sammen en måned senere. (han skulle lige ha' væltet min daværende kæreste af pinden ) Nå men anyway, alting gik ret hurtig og vi flyttede sammen efter 14 dage... Hvilket vi aldrig har fortrudt, for hvorfor vente hvis det er den rigtige..!

Efter et dejligt år, hvor vi var totalt nyforelskede, besluttede vi os for at blive forældre. 14 dage gik og jeg var gravid, så storken var vist lige i nabolaget :hug: og 9 mdr senere kom verdens dejligste lille prinsesse til verden.

Ja og med sådan en dejlig unge, måtte vi altså bare have en til af slagsen...

- så for 6 måneder siden kom verdens dejligste prins så til verden, hvilken lykke!

Tilbage til frieriet...I juli/august var vi på sommerferie på Gran Canarie med mine svigerældre i anledning af deres sølvbryllup. Vi havde planlagt en aften hvor bare Rasmus og jeg skulle ud at spise uden børn, (det er altså skønt engang imellem )

Vi spiste den lækreste middag (fondue, det er bare SÅ hyggeligt!) og besluttede os for at gå en tur, inden det igen stod på hyl, skrål og bleskift... På det hotel vi boede på, er der bro over til en ø der er formet som et hjerte. Vi gik rundt om øen og opførste os som nyforelskede igen. Da vi nåede hen til spidsen af hjertet, besluttede vi os for at sætte os ned på klipperne og kikke over på stranden på den modsatte side. Det var utroligt romantisk og pludselig rejser Rasmus sig og sætter sig ned på knæ og fortæller mig, at han elsker mig overalt på jorden og spørger så om jeg vil gifte mig med ham... :hug:

... Det første jeg siger er: "Tager du pis på mig?" (Det skal lige siges, at jeg nok har været meget efter ham med hensyn til at blive spurgt ) :)

... hvortil han svarede: "nej, jeg gør da ikke..." Og pludselig fik jeg øje på en æske med den flotteste ring, jeg nogensinde har set... ihvert fald i livende live! Hvor er han dejlig! :bearhug:

Jeg sagde selvfølgelig JA :) og resten af ferien var vi som nyforelskede og glædede os bare til at komme hjem og planlægge bryllup. :wee:

:) /Allegra

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3:  :)  :bearhug:  :carrot:

HEJ!!!

Ja jeg har godt nok været igang i et stykke tid, men har lige opdaget BK og her er I jo alle sammen... jobbar  - så jeg tænkte, at jeg også ville være med her...

Jeg kan lige starte med at fortælle lidt om min kæreste og frieriet. Vi mødtes i 2001 og begyndte at komme sammen en måned senere. (han skulle lige ha' væltet min daværende kæreste af pinden  ) Nå men anyway, alting gik ret hurtig og vi flyttede sammen efter 14 dage... Hvilket vi aldrig har fortrudt, for hvorfor vente hvis det er den rigtige..! 

Efter et dejligt år, hvor vi var totalt nyforelskede, besluttede vi os for at blive forældre. 14 dage gik og jeg var gravid, så storken var vist lige i nabolaget  :)  og 9 mdr senere kom verdens dejligste lille prinsesse til verden.

Ja og med sådan en dejlig unge, måtte vi altså bare have en til af slagsen...

- så for 6 måneder siden kom verdens dejligste prins så til verden, hvilken lykke!

Tilbage til frieriet...I juli/august var vi på sommerferie på Gran Canarie med mine svigerældre i anledning af deres sølvbryllup. Vi havde planlagt en aften hvor bare Rasmus og jeg skulle ud at spise uden børn, (det er altså skønt engang imellem  )

Vi spiste den lækreste middag (fondue, det er bare SÅ hyggeligt!) og besluttede os for at gå en tur, inden det igen stod på hyl, skrål og bleskift... På det hotel vi boede på, er der bro over til en ø der er formet som et hjerte. Vi gik rundt om øen og opførste os som nyforelskede igen. Da vi nåede hen til spidsen af hjertet, besluttede vi os for at sætte os ned på klipperne og kikke over på stranden på den modsatte side. Det var utroligt romantisk og pludselig rejser Rasmus sig og sætter sig ned på knæ og fortæller mig, at han elsker mig overalt på jorden og spørger så om jeg vil gifte mig med ham...  :hug:

... Det første jeg siger er: "Tager du pis på mig?" (Det skal lige siges, at jeg nok har været meget efter ham med hensyn til at blive spurgt  ) :)

... hvortil han svarede: "nej, jeg gør da ikke..." Og pludselig fik jeg øje på en æske med den flotteste ring, jeg nogensinde har set... ihvert fald i livende live! Hvor er han dejlig! :bearhug:

Jeg sagde selvfølgelig JA  :) og resten af ferien var vi som nyforelskede og glædede os bare til at komme hjem og planlægge bryllup.  :wee:

:) /Allegra

<{POST_SNAPBACK}>

Har jeg ikke set dig et eller andet sted før? *Griner*

/Jesper

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:Hej alle sammen.

1000 tak for den dejlige velkomst, der er så hyyyyyggeligt med beskeder!!! :cheerleader3::bearhug::)

Har jeg ikke set dig et eller andet sted før? *Griner*

/Jesper

Jooo, det er da vist muligt! ;)

Hey Ditte 

Godt at se dig herinde ... Her sker lidt mere

- Og tak for din hilsen gennem Jesper

Knus Majken

Det var så lidt, god bedring søde!!! :)

Hey tøser... jobbar Skal nok lægge billeder ind, skal bare lige finde ud af jeres system med billederne, det er altså lidt mere besværligt! :)

Ha' det godt alle sammen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsen & Kirken

:bearhug: Da vi kom hjem skulle vi så igang med selve planlægningen.

Datoen var vi ret hurtige enige om, da mine bedsteforældre ville have været gift i 55 år den dag. Så det bliver den 1. juli 2006. og det er heldigvis en lørdag næste år (Så skal jeg jo ikke vente så længe)

Men der er jo mange ting der skal passes ind, Dato, kirke, feststed, musik og fotograf...

Vi startede med at ringe til kirken, det i sig selv var et problem, da de ikke havde noget direkte nr. men jeg fandt da et nr. på præsten i tlf. bogen. Det vidste sig så, at de lige havde haft indbrud på kontoret, og den liste med datoer for næste år ikke var printet ud, så han kunne ikke fortælle mig om der var optaget før om måske et halvt år.

Jeg var grædefærdig, :) jeg kunne se os stå der med det hele parat, for så at finde ud af, at der var andre havde booket først... :) men dagen efter ringede han heldigvis igen og sagde, at han godt turde love os, at vi kunne blive gift den dag, han var bare ikke sikker på klokkeslettet endnu, - ikke før hans kollegaer var kommet hjem fra sommerferie, så de kunne tjekke deres kalender.

Halvanden uge efter ringede jeg til ham igen, og imellemtiden havde vi fundet ud af, at vi gerne vil vies klokken 14.00. Vi fik grønt lys og jeg kunne sætte et flueben udfra den første ting på listen. (Den er forresten ret lang når alt kommer til alt - bare vi nu har det hele med og når det)

Vi har dog imellem tiden fundet ud af, at vi hellere vil giftes kl. 13.00 i stedet for kl.14.00, ellers bliver dagen for presset. Det kan dog godt blive en lang dag for gæsterne, :baa: men hvis de keder sig, er det bare ærgeligt og deres eget problem. Vi betaler nemlig og vi vil gerne have mest muligt ud af dagen, da det jo kun er denne ene gang... :bearhug:

:cheerleader3: Adios Ditte

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

:bearhug: Hallooo... :cheerleader3:

Vil bare lige vise jer vores kirke... (Sulsted kirke)

Den ligger super flot inde i skoven, på en bakketop, så man skal op ad nogle trapper og så er der et dejligt langt kirkegulv... :wee: :wee:

Men heller for langt, altså hvis der nu ikke lige kommer 1700 gæster, er det rart nok, at kirken ikke ser helt tom ud, og at man ikke bliver træt inden, man når at få øje på de første velkendte ansigter... :sleepy:

Vi håber på, at få den præst der konfirmerede mig, han hedder Ole Raakjær, men de har ikke lagt sommerferieplan endnu... :)

Knus :bearhug:

post-16174-1130401978.jpg

post-16174-1130402000.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen her i krogen :bearhug: Altid dejligt med nogen nye hoveder :carrot:

Og I er jo allerede nået et godt stykke, kirken er bare Wauw :cheerleader3:

Hva'.... kommer der også et billed af prinsessen og prisen, så alle os skrukke kvinder kan blive lidt mere skrukke :carrot:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ditte!

Vil da ogsaa lige byde dig velkommen til "Danmarks mest besögte bryllupssite"..... (for det kan man da vist roligt kalde det, you know what I mean ;) )

Her er der bare gang i den, saa haaber du vil föle dig "rigtig hjemme" her, glaeder mig til at fölge dig, vi har jo juli 2006 til faelles :cheerleader3:

:bearhug: fra Else

P.S Havde ogsaa problemer med billederne i starten, men de maa altsaa ikke fylde mere end 70 kb, saa maaske du er nöd til at göre dem mindre???

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer