Guest TinaJensen

Diadem

24 indlæg i dette emne

Jeg har jo købt min brudekjole!! Sløret er også købt.

Sløret er 210cm langt! Og med smal satin kant i elfenben, i samme farve som kjolen. Der er desuden sten strøet ud over sløret.

Jeg regner med at skulle have denne perlekæde på, og perleøreringe.

Kan man godt blande perler og sten på den måde???.

Damen i butikken sagde at det syntes hun ville være bedst; så det ikke bare blev perler, perler, perler...

Men nu bliver jeg alligevel i tvivl.

Jeg glemte helt at prøve diadem, da jeg var derinde.

Syntes I jeg skal have diadem i?? I så fald hvilket?

Jeg tænkte lidt på måske at finde et med både sten og perler, findes det? Det skal samtidig ikke være et der er alt for stort:

Her er jeg i kjolen og perlekæde(sløret skal højere op, se sidste billede):

post-13882-1130501393.jpg

Her er mønsteret på kjolen tæt på:

post-13882-1130501423.jpg

Her er ca. str. på et evt. diadem:

post-13882-1130501315.jpg

Her er en ide til frisyre(stregen viser hvor på hovedet jeg vil have sat sløret):

post-13882-1130501561.jpg

Håber nogle af jer kan hjælpe mig lidt på vej!

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, det er jo svært, for det er der nok mange meninger om.

Personligt er jeg ikke vildt meget til diademer, men tit er jeg alligevel blevet positivt overrasket over hvor flot det kan være.

Når jeg ser dig, synes jeg du er vildt flot og enkel! Den er bare flot til dig den kjole og sløret passer jo perfekt.

Jeg synes altid man skal passe på, at det ikke "bliver for meget", hvis du forstår, men det er jo meget hvilken type man er.

Jeg synes ikke du behøver mere pynt ! Du skal jo også tænke på, at du har smykker på og håret bliver sat.

Det var bare min lille mening, men lad os se, hvad alle de andre siger.

Mange hilsner

Missu

0

Del dette indlæg

Her er et billede af mig med et diadem, som jeg prøvede i en anden butik.

Bare så I har en ide om hvordan det ser ud.

Håret ville ikke skulle sidde så pjusket, men som tidligere vist.

Så er det måske nemmere at kommentere mit indlæg.

post-13882-1130504095.jpg

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er skisme svært at svare på!

Jeg synes du er så smuk og enkel i din kjole med perlerækken. Når du også skal have øreringe på, kunne jeg godt hælde mod at synes, at et diadem oveni blev lidt 'meget'... men det kommer jo igen an på diademet! Måske kunne et alternativ være små nåle med perler eller sten, der spredt blev sat i håret. Det er lidt mindre bastant end diademet.

Tro mig... jeg har været samme tankerække igennem, og har besluttet at udskyde beslutningen til jeg ved hvordan jeg vil have mit hår på dagen.

Gitte

0

Del dette indlæg

Det er skisme svært at svare på!

Jeg synes du er så smuk og enkel i din kjole med perlerækken. Når du også skal have øreringe på, kunne jeg godt hælde mod at synes, at et diadem oveni blev lidt 'meget'... men det kommer jo igen an på diademet! Måske kunne et alternativ være små nåle med perler eller sten, der spredt blev sat i håret. Det er lidt mindre bastant end diademet.

Tro mig... jeg har været samme tankerække igennem, og har besluttet at udskyde beslutningen til jeg ved hvordan jeg vil have mit hår på dagen.

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også bange for at det bliver for meget.

Jeg leder nok bare efter en måde at kombinere stenene på sløret med min perlekæde og ørestikkere. En ide kunne måske være et par små nåle med perler og et par stykker med sten, som så spredes i håret.

Det kan også være at jeg bare lader det være som det er nu, altså uden diadem og andet, men kun håret sat op med alm. hårnåle og så sløret udover.

Men kan man kombindere som jeg har gjort indtil nu?? Altså med perlekæde og ørestikkere, og med sten i sløret.

Eller burde stenene i sløret have været perler i stedet??. Sløret er jo købt nu, og jeg kan jo godt se hvad damen i butikken mener med, at det blev for meget perler hvis der også var perler på sløret, men bliver alligevel i tvivl nu.

Det er kun et slør med et enkelt lag, da jeg gerne vil have at man skal kunne ryggen på kjolen igennem sløret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stenene er vel bare bittesmå og glimter? Jeg kan ikke rigtigt se dem på billedet i hvert fald. Det synes jeg da ikke gør noget til perler.

<{POST_SNAPBACK}>

Her er et billede af kjolen bagfra. Der kan man se en af stenene. Jeg ved ikke hvor mange der er på sløret, men jeg tror nok de sidder meget spredte.

post-13882-1130507168.jpg

Jeg ved bare ikke??!! Er det ikke noget rodet noget med både sten og perler?

0

Del dette indlæg

Tina, - du er SÅ SMUK i den kjole og med det slør!!!!!!!!! *suk*

*kram*

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Ihh!! Birgit!!

Gid du kunne stå i våbenhuset lige inden jeg skal ind, og sige det!!

(Men det kan du jo ikke for du står jo forhåbelig allerede i kirken :blush: )

(Tina der allerede har mareridt om at jeg ikke tør gå ind!)

0

Del dette indlæg

Hej Tina!!!

Personligt synes jeg, diademer er rigtig smukke... på prinsesser og den slags!

Jeg synes, at på os dødelige, bliver det lidt for pyntet på en fake måde... men jeg synes sagtens, du kunne bære nogle flotte øreringe og måske nogle små sten drysset ud i håret, ligesom på kjolen!

Men det er bare min mening, (håber ikke jeg støder nogen?) Men du skal gøre, hvad du synes, er rigtigt for dig!!!

Knus Ditte :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg tror at jeg er nået frem til at det er fint som det er nu!!!!

Med perlehalskæde, små perleørestikkere og så sten i sløret.

Jeg kan så overveje at have et par små hårnåle med perler og et par med sten, og så få dem sat rundt om i frisuren under sløret.

Er der nogle der kender steder man kan købe dette?

Det skal kun være nogle små nogle med en perle på, og nogle med en sten på???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror at jeg er nået frem til at det er fint som det er nu!!!!

Med perlehalskæde, små perleørestikkere og så sten i sløret.

Jeg kan så overveje at have et par små hårnåle med perler og et par med sten, og så få dem sat rundt om i frisuren under sløret.

Hej Tina!

God beslutning :blush:

Du kan sagtens have lidt sten i sløret (de er jo små og glimter bare ) og så have perler i kæde og øre - sagtens! Stenene i sløret er jo ganske diskrete.

Mht. perler i håret. Igen, jeg synes, at du er virkelig smuk enkel! Det kan jeg bare så godt lide! Du kan jo få en høj opsætning, hvis det er - f.eks. med en valk i (indeni håret, så det fylder) - det ville være megasejt til dig!

Men hvis du gerne vil kigge på lidt hårnåle med perler, så kig på www.somethingblue-shop.dk.

Der er virkelig meget!!!

Mht. den høje opsætning kan du på se nogle billeder fra mit bryllup i sommers. Jeg havde en valk i. Var ellers rimelig bar og enkel, men det er jo en smagssag. Mine billeder ligger her: www.30-07-05.dk

Mange hilsner

Missu

Redigeret af Missu
0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes det lyder rigtig flot!

Jeg kan kun anbefale Somethingblue, hvor jeg købte mit diadem og hårnåle og det fik mig til at tænke at hun har hårnåle, hvor der både er perler og sten i, så måske det kunne bruges -HAHA-

post-7793-1130514684.jpg

:blush: Tina

Redigeret af Tikkitiks
0

Del dette indlæg

Jeg kan kun anbefale Somethingblue, hvor jeg købte mit diadem og hårnåle og det fik mig til at tænke at hun har hårnåle, hvor der både er perler og sten i, så måske det kunne bruges :)

post-7793-1130514684.jpg

-HAHA- Tina

Hej Tina!!

Kanon-idé - den kan jeg bestemt tilslutte mig :blush:

Hilsen

Missu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Du...

Kan godt forstå at du har været i vildrede... MEN MEN DU SER SUPER SKØN UD I DEN KJOLE -HAHA-

Jeg havde også perlekæde på, perleørestikker og enkle perler i håret. (Dem havde jeg bare lavet ved at købe lidt store perler i en hobby forretning, også så sat dem på en "flad" hår nål som frisørerne bruger til at sætte curler fast med... Sender lige et billede om lidt. Det var billigt og nemt.

Jeg havde "diadem" på i form af to smalle hårbøjler hvor der skifte vis sad lille perle og lille sten. Mit slør var gemt længere nede i håret...

Synes selv at det alt i alt var enkelt og feminint. :blush:

Sætter lige lidt billeder ind så du kan se hvad jeg mener.

:) Karina

post-10506-1130592706.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange gode ideer!

I er simpelthen bare så gode til at komme med ideer og søde bemærkninger når man har brug for det.

Nu har jeg bestemt noget at arbejde videre med!

Til KarinaMai: Var hårbøjlerne svære at lave? Du skulle ikke være interesseret i at sælge vel?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tina..

Jeg har ikke selv lavet hårbøjlerne - selv om det godt kunne ligne mig at have lavet dem selv.. Men jeg har købt dem i Glitter for 129 kr stykket. Tror egentlig måske godt at man selv kunne lave dem, det er ikke svært at vikle perlerne/stenene på, men lige der tog jeg den nemme løsning.

Jeg er desværre ikke interesseret i at sælge, for jeg er lidt den der samler type vedr bryllupstingene, som vil have det hele til mine børn - hvis jeg engang får nogle... Men tror stadig de har dem i Glitter. Ellers må du lige vende tilbage, så kan jeg evt købe dem her til dig (hvis de har dem) og sende dem til dig??

:bearhug: Karina

0

Del dette indlæg

jeg har købt dem i Glitter for 129 kr stykket. Tror egentlig måske godt at man selv kunne lave dem, det er ikke svært at vikle perlerne/stenene på, men lige der tog jeg den nemme løsning.

Men tror stadig de har dem i Glitter. Ellers må du lige vende tilbage, så kan jeg evt købe dem her til dig (hvis de har dem) og sende dem til dig??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nu været i Glitter i City2 i Taastrup.

MEN de har altså kun nogle med kun perler, og jeg syntes de så meget "billige" ud.(altså kedelige og ikke pæne). De havde ikke nogle med perler og sten!

Jeg prøvede dem alligevel, ligesom de sidder på dit hoved. Men jeg syntes altså de sidder helt forkert i forhold til hovedets form. Gjorde dine også det??

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

jeg har købt dem i Glitter for 129 kr stykket. Tror egentlig måske godt at man selv kunne lave dem, det er ikke svært at vikle perlerne/stenene på, men lige der tog jeg den nemme løsning.

Men tror stadig de har dem i Glitter. Ellers må du lige vende tilbage, så kan jeg evt købe dem her til dig (hvis de har dem) og sende dem til dig??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nu været i Glitter i City2 i Taastrup.

MEN de har altså kun nogle med kun perler, og jeg syntes de så meget "billige" ud.(altså kedelige og ikke pæne). De havde ikke nogle med perler og sten!

Jeg prøvede dem alligevel, ligesom de sidder på dit hoved. Men jeg syntes altså de sidder helt forkert i forhold til hovedets form. Gjorde dine også det??

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det gjorde de faktisk lidt, men vi lagde dem ligesom ind i håret næsten ovenpå hovedet, og satte dem ikke ned op hovedet. Også er mit hår jo ikke helt strammet meget stramt tilbage, som man umiddelbart tror, det fylder ligesom mere end det gør til hverdag når man man har fået rullet det op, og fået diverse "guf" i...

Skriv endelig igen..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer