sannaw

Sanna & Kent, 28/4 2006

548 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Møde til frieri:

Der var var engang..... Sådan begynder mange gode eventyr! Vores begyndte i november 03 på dating.dk!

Jeg var næsten lige blevet alene - højgravid og midt i afsluttende eksamener, så lidt ensom kan selv den bedste vel lige komme til at føle sig... Derfor besluttede jeg at tjekke dating ud, da jeg vidste mange havde lært spændende mennesker at kende den vej... Ikke at jeg rigtig troede på det... Men men....

:horse: var der minsanten, klædt ud som lækker smækker mand... Interessen blev fattet fra begges side (heldigvis), så trods det ikke altid har været let (forestil jer hvordan det er at starte et forhold med nyfødt involveret!!! *G* Mange bliver skilt i den periode - vi kæmpede for at opbygge forhold) er vi nu på vej til bryllup om et lille år!!!

Frieriet..... Tjaaa... Måske knap så romantisk som mange andres, men perfekt fordi det var manden i mit liv, der stillede mig mit livs største spørgsmål. Men here goes...

Da Kent fyldte år i november 04, arrangerede jeg en overraskelse af de større, så Kent havde jo virkelig noget at leve op til Mht min fødselsdag... *G* Hvilket da også gik ham på og blev kommenteret kærligt ofte! Så jeg måtte INTET få at vide om planerne op til min fødselsdag 5/4 i år! Og jeg er et af de mest nysgerrige mennesker, så jeg var ved at gå til!!!

Men manden holdt skansen, og da dagen oprandt vidste jkeg at vi skulle ind til Aalborg, og Janus skulle passes af faster Helle!! Vi kom ind til byen og gik lidt rundt før han førte mig hen til "min restaurant", som vi flere gange har talt om at prøve, fordi de havde fået gode anmeldelser af maden!

Og godt var det.... Men Kent's nydelse blev lidt ødelagt. Først blev han bedt om at ligge jakken i gardaroben - der lå min gave, nemlig en ring!!! Den klarede han ved "at komme i tanke om" at hans pung nok ikke skulle ligge dernede!!! *S* Så måtte han jo liiiige ned og hente den!!! (Og gaven) Nå, så får vi at vide, at de filmer på restauranten den dag! Hmmmm.... Nu er vi ligeglade med at være i baggrunden mens vi spiser, men det ville liiige blive en anelse for pseudo at komme i landsdækkende tv med et frieri, så han blev mere og mere bekymret som aftenen skred frem! Heldigvis gik de lige inden desserten, så da den var spist og vi ventede på kaffen rakte han diskret min gave frem!!! Jeg blev så glad, at jeg ikke kunne vente på han spurgte, så jeg ødelagde det vist lidt, men han fik da spurgt, og der var ingen tvivl om, hvad jeg skulle svare!!!

Han blev lige mobbet lidt med at han ikke var på knæ, men på den anden side har vi det begge sådan, at det var en privat ting, og ikke noget vi nødvendigvis ville dele med alle på restaranten!!!

Kan til orientering til dem der ser programmet fortælle, at den aften sad "de besværlige gæster" lige ved siden af os!!! *g* Det var ski sjovt...

Nå, men det var vores historie, og se det var et rigtigt eventyr...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-12147-1130699232.jpg

Casper, min skønne bonussøn på 6 år.

Casper skal på dagen - efter eget ønske - være ridder! Han og Janus skal jo passe på bruden til hun kommer frem til brudgommen ikk???? *G*

Redigeret af sannaw
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine voksne brudepiger:

Den dag jeg var ude og købe brudekjoler havde jeg min søster og veninde med mig. Efterfølgende spiste vi en hyggelig frokost på cafe, og her fik jeg spurgt dem om de vil være brudepiger på den store dag. Mine dejlige børn er jo mest til pynt, da de er lidt for små til at hjælpe med det praktiske!!! I kan tro der blev vandet høns da jeg spurgte!

Det betyder meget for mig, at have de to tøser hos mig på dagen! Og de går op i det, er allerede begyndt at rykke mig for navne og adresser på de tøser jeg gerne vil se på min polterabend..... *S*

0

Del dette indlæg

Kjolen:

Den 24/5 2005 var jeg i dybvad og prøve kjoler i Alt til Bruden!!! Og wauuuuu.... Kan virkelig anbefale den butik!! Om I så skal køre 500 km for det, så er betjeningen, servicen og venligheden det hele værd!!! Og ærligheden ikke mindst!!!!!!!

Henrik, der er ejer, fandt nogle helt fantastiske kjoler, som alle klædte mig rigtig godt, og som om det ikke var nok, så fandt han KJOLEN til mig!!! Nu ved jeg hvad i mener med sug i maven!!! F*U*C*K - jeg skal sgu giftes!!! Da sløret kom på begyndte jeg at tude, og min veninde tudede og min søster tudede.... Henrik var selvfølgelig klar med en STOR box med kleenex!!! Jeg tror vi fandt en vinder!

Har bestilt og betalt det halve, og ALT udstyr er også købt i samme butik, for de gør ikke bare i halve løsninger!!! Jeg har fået corsage, trusser, strømper, sko, taske, skørt, slør, hårpynt.... Hmm... det var vist det hele!

Så jeg er bare KLAR (og fattig!!! ) Nej pjat - syns faktisk det var billigt. Kjole + ALT udstyr blev omkring 11.000,-

Men her er vidunderet!!!

post-12147-1130699773.jpg

0

Del dette indlæg

To-Do-Listen

RØD: Mangler endnu…

GRØN: Er på plads

BLÅ: Er i gang med..

Inden festen:

Husk at få gommen til at fri: Kent klarede dette i smuk stil på min fødselsdag april 05

Bestil plads i kirken: Dronninglund slotskirke kl. 14.00

Reserver festlokaler: Dronninglund Slot er reserveret

Arranger transport til og fra kirken: Jeg gør mig klar på slottet og går til kirken. Vi gå derefter tilbage til feststedet igen. Tager to min. I høje hæle…

Arranger overnatning til bryllupsnatten: Gratis overnatning på Dronninglund Slot

Gavekoordinator: Ønsker os kun penge til festen, så mon ikke det går uden koordinator???

Skrive gæsteliste: Er klaret.

Tekst til indbydelse: Er klaret

Bestil Frisør: Min veninde Winnie er frisør og skal ordne hår!

Bestille tid til makeup + negle: En jeg kender er kosmetolog – hun er naturligvis booked

Invitationer: Færdige, både til fest og reception

Vielses ringe + Indgravering i vielsesringe; Vi bruger forlovelsesringene, Men mangler naturligvis ny indgravering.

Oppynting i kirken: er ikke planlagt endnu

Ægteskabserklæring: Er udfyldt - afleveres i morgen

Frimærker til invitationer: Alle invitationer er sendt!!

Salmehæfter / Kirkehæfter: Ved ski ikke helt om jeg også orker det?!!?

Skrive ønskeliste: Er nu simpelt nok, der står bare: Penge til festen!

Øve på brudevalsen: Det venter vi lige med

Gå skoene til: Har fået dem hjem, men har ikke gået så meget endnu!!!

Arranger musik: Der skal laves cd’er både til middag og dans.

Udvælg salmer: Den er svær – vil gerne have noget anderledes…

Hjemmeside: Har en om vores familie – laver nok bare en side i tillæg til den!

Forside til gæstebog: Ved ikke helt hvordan den skal se ud, men har bogen!

Udvælge Menu, vine og velkomstdrinks: Er klaret

Gaveposer: Mangler endnu

Bruden:

Kjole + Kjole tilretning: Kjolen er købt og venter bare på den kan blive rettet til!!!

Underskørt til kjolen: Lejer jeg hos Alt til Bruden, hvor kjolen er købt

Sko: Er købt samme sted som alt det andet!

Strømpebånd: Mangler…. Hmmmm…. Hvor finder man lige det billigt??

Undertøj;: Købt sammen med kjole

Taske: Købt sammen med kjole

Smykker: Skal bare have den smukke halskæde på jeg fik af Kent julen 04

Slør : Købt sammen med kjolen

Hårpynt (hårnåle mm.): Købt

Noget nyt, lånt, blåt, gammelt: Hmm Kjolen er ny…. Resten er ikke klaret!

Gommen:

Jakkesæt: Ikke købt/lejet endnu

Skjorte: Ditto

Manchetknapper: Ditto

Sko: Ditto

Strømper (evt. 2 par): Ditto

Slips: Ditto

Undertøj: Ditto

Brudebuket og knaphulsblomst: Det må Kent selv klare!

Bestil Frisør til gommen : Kan vi vist godt vente med!

Til festen:

Bordplan: Er klaret - håber jeg...

Toastmaster: Min fader!

Tale/ Sang? Satser da på en!!!

Bryllupskage: Min svoger der er uddannet bager har lovet at lave den – skal bare betale ingredienser!

Pynt mm. til festen:

Bordkort: Er stadig ikke i trykken

Engangskameraer. Er købt, men ikke pyntet.

Menukort: Er lige gået i gang

Blomsterdekorationer: Aftalt med Dronninglund Slot

Redigeret af sannaw
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er virkelig en flot kjole du har købt! Du ser hammerende godt ud i den!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.... -HAHA- Jeg er også ellevild med den selv!!! :carrot: :carrot: :carrot:

Kan ikke vente til jeg skal prøve den igen!!!

:blush:

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Tak for din hilsen og dit kompliment!!! :)

Jeg havde jo en tråd, men den blev så uoverskuelig, da vi efterhånden havde ændret dato tre gange!!!!!!!! -HAHA- Og planer og..... You know.... :blush:-HAHA-

Men anywayzzz.... Tak fordi du svingede forbi min lille nye tråd!!!

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik du dig også en ny tråd! :blush:-HAHA- Hvor er det dejligt at få det hele genopfrisket.. og hvor er du bare dårende smuk i din kjole.. du ligner jo en drøm!! :loveshower:

Jeg må altså indrømme, at jeg glæder mig til at se billeder af dine to drenge fare op ad gulvet klædt ud som riddere :)-HAHA-:)

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Og så må du nyde overskueligheden så længe det vare, der er jo sikkert et par stykker herinde der nok skal hjælpe til med at få tråden op på 20+ sider inden alt for længe

Jaaaaaaaaah - jeg vil os' være med!! :yay:

Tillykke med den nye tråd; jeg havde helt glemt hvor utroligt fantastisk du ser ud i den kjole!!!!! :hearts:

:bearhug:

Birgit

0

Del dette indlæg

Så fik du dig også en ny tråd! Hvor er det dejligt at få det hele genopfrisket.. og hvor er du bare dårende smuk i din kjole.. du ligner jo en drøm!! 

Jeg må altså indrømme, at jeg glæder mig til at se billeder af dine to drenge fare op ad gulvet klædt ud som riddere 

:) Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal nok overklistre BK med billeder af dem, når de har været på!!! :) Deres tøj blir inspireret af de tre (to) musketerer!!! De blir SÅÅÅÅ lækre!!!

:carrot: :carrot:

:cheerleader3:

Tillykke med den nye tråd. Og så må du nyde overskueligheden så længe det vare, der er jo sikkert et par stykker herinde der nok skal hjælpe til med at få tråden op på 20+ sider inden alt for længe. :)

Tine

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm..... Det har du ski nok ret i Tine!!! :( Men det var også mere fordi, at siden jeg lavede den originale tråd har vi pga div hændelser i vores liv de sidste måneder oppe på vores 3. bryllupsdato, 2. feststed og 2. kirke!!! :(:thanks: Sååååå... Det var ski lidt forvirrende!!!

Og så må du nyde overskueligheden så længe det vare, der er jo sikkert et par stykker herinde der nok skal hjælpe til med at få tråden op på 20+ sider inden alt for længe

Jaaaaaaaaah - jeg vil os' være med

Tillykke med den nye tråd; jeg havde helt glemt hvor utroligt fantastisk du ser ud i den kjole!!!!!

:)

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal være hjertens velkommen til at spamme min tråd når som helst søde Birgit!!! :bearhug: Især når du siger sådan nogle pæne ting om mig og min kjole!!! :hearts: :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer