missepige

Vinderne af Vild med Dans

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Var så optaget med at sidde herinde og med at lavet et udkast til en tekst til invitationerne at jeg helt glemte at følge med :cheerleader3::cheerleader3:

Men helt klart dem der skulle vinde... de havde god udstråling, og så er jeg vild med hans blandig af mande og drenge charme :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var til fam.fødselsdag :cheerleader3: hvem fanden finder oz på at holde fødselsdag den dag der er finale i vild med dans :bask:

Nå jo det er jo ikke alle der følger med i det, bare fordi jeg fast sidder klistret til skærmen, og nå ja jeg kunne jo bare ha´sagt nej til fødselsdagen :cheerleader3:

Nå men godt at det var de rigtige vindere, dem heppede jeg nemlig oz på :toot:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holdte også med Marianne & Eskild :cheerleader3:

Syntes dte er synd at hun endte som nr.2 igen :cheerleader3:

Men ingen tvivl om at David og Vicki er super gode sammen, deres freestyle var også bedre...

Jeg stemte endda på Marianne 6 Esbkild -HAHA-

:toot: Heidi

0

Del dette indlæg

Synes begge hold var gode men jeg stemte Marianne og Eskild fodi jeg synes det var synd at hun skulle blive nr 2 igen. og fordi mange stemte på David Owe fordi han synes han var lækker og det var jo ikke det konkurrencen gik ud på. Men begge hold havde fortjent at vinde!!!! :toot::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV, Jeg holdt med Eskild og Marianne  :toot:

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3: Det gjorde jeg også :cheerleader3:

Men det var lidt ærgeligt at de ikke var lidt mere opfindsomme i

freestylen

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes ikke David og Vickys freestyle var bedre. For jeg synes, den egentlig kun gik ud på, at David kunne vise, at han kan stunts og hoppe og springe. Eskild og Marianne viste flere forskellige dansestilarter, men de kunne nok have været mere opfindsomme!
0

Del dette indlæg

Hej allesammen :cheerleader3:

Ved ikke hvem der havde fortjent at vinde mest - jeg synes de to hold var absolut de bedste dansere, så derfor kunne det være ligemeget hvem vinderen var.

Men faktum er:

DAVID OWE ER RÅ LÆKKER !!!!

Puhada, han er trænet og i tip top lækker form!!!

Knus fra Kathrine :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja specielt sjov fordi jeg "kender ham" - ikke bare at han danser godt nu - før han blev berømt igennem ørnen der havde vi en stunttime med ham. Synes også de andre to gjort det super. Skulle have været to første pladser

Her lidt billeder af David på min hjemmeside hvor han er stuntinstruktor.

hjemmeside

-HAHA- Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Det var helt klart de to rigtige par, der dystede i finalen. Jeg havde ikke på forhånd en favorit, da jeg synes at begge hold har gjort det fantastisk.

David har været stabilt god gennem hele 'dysten' hvor Eskild har haft en fantastisk udvikling.

Efter at have set dem var jeg dog ikke i tvivl: David fortjente at vinde. Han har lyste bare af 'charme, selvtillid og lækkert hår'. Eskild fik vist lidt nerver på til sidst, for han har før gjort det bedre.

Jeg kunne nu godt have tænkt mig at se resultatet på SMS-stemmerne, for jeg er sikker på, at de lå TÆT!

0

Del dette indlæg

Jeg blev også helt vild glad da David og Vicki Jo vandt.. Synes også at Vicki Jo havde fortjent det, hun er ikke ret gammel, og alligevel lykkedes det hende at lære David så mange ting, og sætte nogle flotte koregrafier sammen.

Men kan ikke lade være med at sende Marianne en tanke, det var jo hendes anden, anden plads.

Men synes at David og Vicki, havde gjort sig fortjent til sejren.

-HAHA-

Redigeret af Misskjergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer