Sygeplejersken

Bryllup ved Egeskov slot

41 indlæg i dette emne

Vi svæver stadig på en sky af kærlighed og rus over denne fantastiske dag.....Vores forventninger var høje....men de blev indfriet.....og SÅ meget mere til!!!

Alt klappede bare perfekt denne dag.....vejret var med os...gæsterne var i festhumør og lokalerne ved Egeskov slot var superskønne.....rammerne for det perfekte bryllup var lagt....

Pu ha....jeg kan stadig mærke suset i maven jeg havde da døren gik op ind til kirken og min mand rejste sig for at nyde synet af hans smukke brud.....

Mine sviger forældre havde sørget for en trompetist i kirken der spillede "what a wonderful world" samt en supersmuk kærlighedssang som jeg selvfølgelig lige nu ikke kan kunske hvad hedder...men som i alle kender....

Kenneth knugede min hånd et utal af gange oppe ved alteret..som et tegn på hvor stolt og glad han var...

Da vi endelig var viet og sad ved siden af hinanden spillede trompetisten den sidste af sangene....og Kenneth knugede igen min hånd og da jeg vendte mig for at kigge på ham....løb tårene ned af kinderne mens han sang..." I will always love You" og så TUDEDE JEG

Turen til Egeskov foregik i en gammel Cadilac.....Og da vi ankom...føltes det som 10 minutes of fame.....japanere osv af turister stimede til og tog billeder og betragde dette forelskede par der steg ud af bilen....og det var os

LAgkagen blev skåret for og vi fik " madet " hinanden..og nydt Carolines fantastiske bryllupskage

Derefter skulle billederne tages.....vi havde valgt Betina Pihl fra Pihl foto i Odense til at skulle tage sig af denne opgave....og HUN ER BARE FANTASTISK......hun skulle komme klokken 14:30 nede i kirken og tage billeder allerede der....men da jeg sad ved min kosmetolog klokken 12:30 kom hun pludselig ind af døren...for at ville tage billeder...og der fulgte hun os resten af dagen og pendlede frem og tilbage fra mine foreldre til mine svigerforældre.....Det bliver den fedeste billedeserie!!!

Gæsterne betragtede os i bagrunden i parken og nød den romantiske park!!!

Klokken 18:00 trådte vi ind i i salen og det var helt fantastisk....Maden var vild fantastisk og anrettet på den perfetke gastronomiske facon!!! Dørene ud til parken var åbne og påfuglene og gæssene kiggede ind flere gange

I alt med sange og taler var der 17 stk....WOU.....men de var geniale og sjove og rørende alle sammen min fars tale fik os til at tude og Kenneths var......storslået.....og vi tudede begge 2 som piskede.....og da jeg holdte tale til min mand der havde tårer i øjnene måtte jeg også tude.....

Der var folk der sang for os oppe på senen og andre der normalt ikke ho9lder taler der holdt utrolig flotte taler...

Der blev samlet hjerte ind i en kurv til vores 1 års bryllupsdag...men hilsner på som vi først på få der....og champagne osv osv....Mine veninde bøger som gæsterne skulle skrive i ....hvilket er en genial ide osv osv...

Gavebordet var fuldstændig overvældende...men vi nåede det lige inden bryllupsvalsen som gik .....ud over al forventning.......

Og så blev der spillet op til dans...den fedeste dansemusik....folk spillede luftguitar og hoppede , grinede og sang ......så det kostede en time ekstra på regneskabet!!!!

Tiden var inde under den sidste sang til at stikke af men folk var begyndt at spærre udgangene men da der blev hul røg vi afsted ud til bilen der skulle køre os....

Ris blev det dog lidt til.....sikke et sus....at køre hjemaf...med dåser hængene bag bilen....

Og huset ja....ud over kulørte lamper i vinduerne og karse i urtepotterne og ris i grydeskabe...ja så var der sprædt røde rosenblade ud over hele soveværelset....og lys og champagne....JA..hvad kan man andet end at blive høj af denne oplevelse???

Så nu er vi vendt hjem fra vores fantastiske bryllupsrejse til Paris...og venter spændt på billederne fra brylluppet..... :tu:

Knus

fra verdens lykkeligste brudepar

Tina og Kenneth Kærsner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi bestile det i 2002 kostede det 550 kr pr kuvert.....og det er sikkert steget lidt i år!!!

Alt i alt kostede vores bryllup lidt over 60.000 med 6 dage i Paris!!! :tu:

Og det var elle pengene værd for det eventurbryllup!!!

KNus

Tina :wub:

Redigeret af Sygeplejersken
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tina.

STORT tillykke med det super romantiske bryllup :wub:

Hvad er for nogle lokaler på Egeskov I har lejet?

Da jeg startede med at søge efter feststeder, var jeg også forbi Egeskov et par gange, men jeg kunne ikke se noget om, at de holdt selvskaber?!? Mener bare at der stod noget med, at de havde en lille cafe eller sådan...

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Lykke....

Det er det der i tidernes morgen hed " stalden"..og det var ganske rigtigt brugt som en cafe! Det er nu blevet totalt nymoderniseret...og ligner en riddersal...med den skønneste udsigt ud over den " Hvide have " hvor alle blomster var hvide...og udsigten til den ande side mod selv parken med gæssene og påfuglene gående rundt! Stedet hedder Restaurant Rigborg!! Vi havde heller ikke kunne se at der blev holdt selskaber i tidernes morgen.....Men tog kontakt til Jens Mortensen..og da de på det tidspunkt var i gang med projekt " Restaurant Rigborg" var vi jo så heldige at kunne holde en fantastisk fest, i nye lokaler, på verdens mest romantiske sted! :wub:

Knus

Tina

:wub:

0

Del dette indlæg

Åhhhh wow, bare jeg dog havde vist det, inden vi bestilte et sted i sommers.....

Drømmen var et prinsesse bryllup, og jeg søgte på alt hvad der hed slotte og herregårde (tror jeg efterhånden kender til alle i Dk :) hi hi) Korresponderede en del med Hvedholm Slot, men her var servicen bare for ringe, og da jeg forhørte mig herinde om andres erfarringer, var de heller ikke rosende.... Så det droppede jeg igen, og vi havde sagt max en times kørsel, så det begrænsede udvalget en hel del.......

Og de steder hvor man skal leje et slot, bliver det faktisk tit meget dyrt i sidste ende, for så kommer der ikke bare mad, men også blomsterdekorationer mm oveni.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer