Kalland

Hafla-Bride-Klubben

241 indlæg i dette emne

Nu er det jo så lige at vi har besluttet at lave en Hafla-Bride-Klub... Hafla kommer egentlig fra forkortelsen hafferlaf (Længere forklaring) men det kommer også fra arabisk og betyder: "Hafla" definition:

- Arabic word which means a party/celebration with music, food, dancing and sometimes drinking.

Bride er taget fra Bridezilla... så vi er vel en flok fest-fejrende-musik-dansende-brude-monstre -HAHA--HAHA-:angry:

Jeg er Über-General-Sergent-Kommanderende KoTrine

Og min Über-General-Næst-Kommanderende i tilfælde af mit fravær er PinkyL

Sandra Brix er Hafla-Bride-KO-TUT (Har ikke helt bestemt mig for hvad den titel indebærer) :td::cheerleader3:

Mariemusen er Hafla-Bride-muz (sådan nogle er meget farlige, så....... Pas på!!!!)

Medina Camur er fra dags dato kendt som Hafla-Bride-Rapand (Hafla styrets egen se og hør snadre sladre and)

EilaL Er nu bedre kendt som Hafla-Bride-pixi (hafla-bride-hoffets lilel billed alf der googler alt frem af billeder der bliver brug for)

Gitte-majbrud skal nu til tales Hafla-Bride-Jelly-Belly (Hoffets egen lille mave danser mus.... Nært beslægtet til en Hafla-Bride-muz, men ikke at forveksle)

TinaJensen har fået nyt navn... nu er hun også bedre kendt som Hafla-Bride-Dag-Namit (Über-General-Sergent-Kommanderende-Hafla-Brides egen lille lækker smækker mås)

Vinnus er hoffets nye Hafla-Bride-Poet (så imse, vimse, vamse, her kan man ikke vinde en bamse)

Dee er fra fremtiden bedre kendt som Hafla-Bride-Musik-Sakker ( Hafla styrets egen wannabe rockstjerne/sang-skriver)

missepigen vil fra d.d. blive tiltalt H.C-Hafla-Bride (Hoffets egen almulig historiefortæller)

sannaw er nu hoffets Hafla-Bride-Nurse (Hoffets egen sårpuster) :bask:

KarinaT kan for fremtiden findes i Panduro som hoffets Hafla-Bride-Klevin (Hoffets nyerhvervede klippe klistre brud)

Hoffet har fået et nyt medlem... AnnieW er nu vores nye Hafla-Bride-Syerske (Vores egen lille håndarbejds alf)

Så kan vi også føje Glennie til listen som den nye Unter-Über-Hafla-Bride-Optiker (wannabe i alt med glas og ramme)

søs74 er nu Hafla-Bride-Heals-On-Wheels - Hafla imperiets egen rulle marie??

og så er Rikemm nu blevet til Hafla-Bride-Jinx - Hvis man vil komme galt afsted er det hende her man tager med?? :)

Og nu når vi alle bliver gravide, EFTER vi er blevet gifte selvfølgelig, så skal vi også have hjælp til det... Her har vi pjusk som er blevet vores Hafla-Bride-Midwife - Og skal ungen ud er det her der sendes bud!!!

Og nu skal vi jo ikke glemme pjevs som er kommet til os under trange kår fra den farlige del af landet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Jeg har nu taget hende under min beskyttende vinge og hun er nu hafla hoffets U-lands-Hafla-Bride Hafla hoffets sponsor barn - Ingen almisser her, men må gerne komme med til fester med mer' ()()

Og nu er Snut14 også kommet til som Hafla-Bride-Talkathon - Hafla hoffets 100 meter meister im freien Geschwätz

Intet rige er fuldendt uden en kok og det er her Zunshine slår sine folder (eller er det boller) hun er Hafla-Bride-Kok-Amok - Hofla styrets egen kolinariske humør bombe

Og så kan vi også sige velkommen til Frk. Lisby som har fået navnet Hafla-Bride-Creepy-Fun - altid klar med godt humør og hvis det handler om krybdyr er det hende der tør.

Lur mig om der ikke er mange potter og pander der skal passes og pudses og til det har vi funder Misspuzzycatz der har fået titlen Hafla-Bride-Shime-Shime-Shake-Shake - Hafla styrets egen rystepudser, alt med blankt i pot og pande

Os Speka har aller ydmygst bedt om tilladelse til at træde ind i mit Hafla følge og har fra dags dato fået ærene af at kunne kalde sig Hafle-Bride-Picture-Twister - Vil du se det hele fra en anden side, er det her du dit billede kan vride

Intet hof uden børn og ingen børn uden en mor... Her har vi lsc som nu er blevet til hoffets Haus-Frau-Hafla-Bride - Hafla rigest mester i 1000 meter stafet og husgerning???

Og hvis man nu er trist og mut hva skal man så gøre... Jo... så fanger man Mtune der nu har fået titlen Hafla-Bride-Evigmunter kan du blive - Tryller et smil frem på få sekunder

Og nu da vi er en vild flok bridezillaer her i hoffet, så skal vi jo selvfølgelig lære at danse... Her kan vi drage hjælp om ekspertise fra Kegly som har fået den ærefulde opgave som Jiggely-Wiggely-Hafla-Bride - Ikke mere græde, for her kan man lære, at valsen træde

LisaOlsen har aller erbødigst bed om at få lov til at træde ind i hoffet. Hun har fået Über's velsignelse og vil fra nu af skulle tituleres Hafla-Bride-Wannabe-Cowgirl - Hvis du fra byen vil flygte er det hende her man søgte.

nillemusen er fra nu af bedre kendt som Hafla-Bride-Humør-Kort - Hafla hoffets egen humør-kort-stativ-skaber Hvis man mangler kort til en begivenhed, er det her det rigtige sted

Og så er det atter tid til et nyt medlem... MiZz'N© har bedt om at blive medlem og er blevet optaget som Hafla-Bride-Translatør... Hvis der er bøvle med de arabiske gloser, er det hertil vi går på grønne hoser... Jeg ønsker at alle tilbage blivene Haflaer tager Hafla godt imod min nye undesåt...

Så hvis I mener I har hvad der skal til så kom og join the club :)-HAHA-

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hvad kræves der for at blive medlem -HAHA-

Kræver kun at man er "lidt" tosset og opfylder de ting der står ovenfor

må vi der er gift også være med??? (pleaaaaaaaaaaaaaaaaase!!!- vil så gerne have titel hafla-bride-clumsy)

Altså jeg vil jo liiiiiiiige sige , at jeg osse er RET gift...men tag det lige op med vores über Kalland general kommanderende...eller nowet ;)

0

Del dette indlæg

Saluuuuuuuuuuuuuut til mine medsøstre i Hafla-bride klubben   :td:  :cheerleader3:  :)

Hey Linda hvor er dit nye billede -HAHA--HAHA-:angry:

Skulle gerne være ude til venstre der hvor dit osse sidder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alle der kan stave til Hafla er velkomne... Men marie for satan... Du kan sq da ikke være en mus... så skræmmer du bare alle haffelafferne væk -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

in that cases SIGN ME UP!

Hafla-bride-humpydumby

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... Interesant titel... Er du så lidt ligesom en hofnar?? -HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

joooooooow jeg viiiil være muzen  -HAHA-  -HAHA-  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok... men så er du selv uden om at du bliver jagtet, trampet på at skræmmer allde de store hafla-bride væk :td:

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3::) jeg kan klare det jeg har brede skuldre ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Du er nu på listen så
0

Del dette indlæg

joooooooow jeg viiiil være muzen  -HAHA-  :angry:  :td:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok... men så er du selv uden om at du bliver jagtet, trampet på at skræmmer allde de store hafla-bride væk :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

:)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif jeg kan klare det jeg har brede skuldre ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Du er nu på listen så

<{POST_SNAPBACK}>

jaaaaaiiiiii -HAHA-

0

Del dette indlæg

Alle der kan stave til Hafla er velkomne... Men marie for satan... Du kan sq da ikke være en mus... så skræmmer du bare alle haffelafferne væk -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Hafla-bride-humpydumby

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

ja noget i den retning ;) jeg kommer i hvert fald tit til skade ligesom humpydumby (klumpe dumpe). der kan nævnes ildpåsætning af komfur med madolie, brænding af hånd 2 dage før bryllup, og rigtigt mange almindelige falde-på-næsen og smadren af ting :angry:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hafla-bride-humpydumby

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

ja noget i den retning ;) jeg kommer i hvert fald tit til skade ligesom humpydumby (klumpe dumpe). der kan nævnes ildpåsætning af komfur med madolie, brænding af hånd 2 dage før bryllup, og rigtigt mange almindelige falde-på-næsen og smadren af ting :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen du er hermed udnævnt til hofnar for mig og PinkyL *GG*
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer