Kalland

Hafla-Bride-Klubben

241 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:jul5:  :jul10:  :jul5:

Hvad med Hafla-Broderi-Bride? Broderi er jo er min hobby...

post-15040-1134586618.jpg

Annie

:jul12:  :jul3:  :jul12:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du ikke være Hafla-Bride- syerske isteder??? HAfla hoffet egent lille håndarbejds alf *GG* :jul7:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg også være med Postet billedePLEASE  :)

Jeg kunne evt. hedde noget med briller (arbejder i en brilleforretning Postet billede)

:jul10:

<{POST_SNAPBACK}>

HAfla-Bride-Optiker??? Den der sætter alt i glas og ramme???
0

Del dette indlæg

Jeg kunne evt. hedde noget med briller (arbejder i en brilleforretning Postet billede)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er "kun" optikerassistent, så hvad med Hafla-Brille-Bride eller Hafla-Bride-Wannabee-Optiker :lol2:

Ja, det er sjovt hvor meget sport der efterhånden er gået hafla :)

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er "kun" optikerassistent, så hvad med Hafla-Brille-Bride eller Hafla-Bride-Wannabee-Optiker :lol2:

<{POST_SNAPBACK}>

Det går ikke... så kan du bliver unter-über-Hafla-Bride-Optiker (wannabe i glas og ramme)
0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Det går ikke... så kan du bliver unter-über-Hafla-Bride-Optiker (wannabe i glas og ramme)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt fint :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØHM. Lad mig se, lad mig se.

Hvad med noget i stilen med Hafla-bride-ex-tambourmajor?

Kan det gå an???

Så kan jeg evt. være jeres egen lille "dirigent". :baa:

Ellers er der jo også titlen hafla-bride-uheldigus :whistle:

( i kender jo lidt til vores held i 2005) men jeg hører stadig for den dag jeg gik ind i vores altandør og nær havde brækket næsen, og ikke mindst den dag badebroen ikke var længere)

Knus Pia

Redigeret af pjevs
0

Del dette indlæg

Jeg er gift og den første bryllupsdag nærmer sig.

Jeg er altid den første der siger ja til at hjælpe med planlægningen af deres fest, Jeg elsker at planlægge stor fester. Jeg er lidt af en nørd/computer nørd, hvad angår design af forskellige ting. Jeg elsker at tegne kjoler, men hader at sy dem.

Må jeg være med?

Jeg glemte lige noget, Jeg er måske nok den eneste brud herinde, der kørte galt i hestevogn på vej til kirken, præsten bliver sur på mig fordi jeg kommer forsent. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Jeg har billeder af, at bruden danser på bordet og gommen viser sin bagdel. Derud over er der nogen der siger at man er ikke en rigtig mand før man har kysset en mand, det fik gommen også prøvet af... :bearhug:

Da vi kom hjem, lå der 4 kg ris i vores seng og måtte tage på hotel midt om natten, da vi stod op næste morgen, måtte vi tage vores bryllups tøj på igen, da vi havde glemt ekstra tøj.

Med venlig hilsen

Mette

Redigeret af Rikemm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAFLA

Jeg vil os' være med. :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Please.....

Mit nytteløse arbejde vil være at kunne udstyre alle de uheldige haflaer, som kommer ud for uheld med hjælpemidler (under bordet vel at mærke -HAHA- ) Jeg arbejder nemlig i et firma, som lejer hjælpemidler ud. :biggrin:

Når I er på farten på jagt efter udstyr til brylluppet, så kan I jo lige bruge denne. :o-HAHA-

post-3813-1139570320.jpg

0

Del dette indlæg

HAFLA

Jeg vil os' være med.  :bearhug:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Please.....

Mit nytteløse arbejde vil være at kunne udstyre alle de uheldige haflaer, som kommer ud for uheld med hjælpemidler (under bordet vel at mærke -HAHA- ) Jeg arbejder nemlig i et firma, som lejer hjælpemidler ud.  :biggrin:

Når I er på farten på jagt efter udstyr til brylluppet, så kan I jo lige bruge denne.  :o  :sm:

<{POST_SNAPBACK}>

ORV SØS, den vogn er da cool.

Den kunne vi da sagtens bruge som transportmiddel til og fra kirken :sm:

( Jeg tror måske Johnny hellere vil have en rød Ferrari)

Men appropos hjælpemidler, så holder jeg mig lige gode venner med dig, for med mit held, så skal jeg nok få brug for dig før eller siden :sm:

-HAHA- Pia

0

Del dette indlæg

uhhh det lyder sjovt, er der plads til endnu en elefant-bride???

Jeg synes I bare er for sjove og utidige, og der er bare ikke noget skægere end at være utidig, især om fredagen.

Nu har min bedste veninde og jeg haft en lille ko krig kørende i mange år, bliver jo næsten inspireret til at genoptage den, den bestod i at vi forærede hinanden hvide/sorte ko ting i alle afskygninger, men det satte vores respektive kæreste en lille bremse i, de var lidt trætte af at se på ko m solbriller i porcelæn, som tandbørste holder, hvorfor det da???????????????

de er simpelthen fænomenale ko-tingene :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif :biggrin:

Min navn er jeg ved at overveje, men måske noget i stilen med Hafla-otti-bride

:o-HAHA--HAHA- Ved ikke lige hvad egenskab jeg har??

post-16221-1139607708.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØHM. Lad mig se, lad mig se.

Hvad med noget i stilen med Hafla-bride-ex-tambourmajor?

Kan det gå an???

Så kan jeg evt. være jeres egen lille "dirigent". :baa:

Ellers er der jo også titlen hafla-bride-uheldigus :whistle:

( i kender jo lidt til vores held i 2005) men jeg hører stadig for den dag jeg gik ind i vores altandør og nær havde brækket næsen, og ikke mindst den dag badebroen ikke var længere)

Knus Pia

Du kan være vore U-lands-Hafla-Bride Hafla hoffets sponsor barn??? *GG*

tag mig tag mig :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif :biggrin:

HAFLA MAMA

Tjaaaaaaaaaaah... Altså kan da godt blive en mama men der skal jo også være en meningsløs opgave der følger med jobbet *GG*

Jeg er altid den første der siger ja til at hjælpe med planlægningen af deres fest, Jeg elsker at planlægge stor fester. Jeg er lidt af en nørd/computer nørd, hvad angår design af forskellige ting. Jeg elsker at tegne kjoler, men hader at sy dem.

Må jeg være med?

Jeg glemte lige noget, Jeg er måske nok den eneste brud herinde, der kørte galt i hestevogn på vej til kirken, præsten bliver sur på mig fordi jeg kommer forsent. -HAHA- Jeg har billeder af, at bruden danser på bordet og gommen viser sin bagdel. Derud over er der nogen der siger at man er ikke en rigtig mand før man har kysset en mand, det fik gommen også prøvet af... :o

Da vi kom hjem, lå der 4 kg ris i vores seng og måtte tage på hotel midt om natten, da vi stod op næste morgen, måtte vi tage vores bryllups tøj på igen, da vi havde glemt ekstra tøj.

Med venlig hilsen

Mette

Hmmmm... Så må du vidst være en Hafla-Bride-Jinx... Hvis manvil komme galt afsted er det hende her man tager med?? *GG*

0

Del dette indlæg

Jeg synes I bare er for sjove og utidige, og der er bare ikke noget skægere end at være utidig, især om fredagen.

Nu har min bedste veninde og jeg haft en lille ko krig kørende i mange år, bliver jo næsten inspireret til at genoptage den, den bestod i at vi forærede hinanden hvide/sorte ko ting i alle afskygninger, men det satte vores respektive kæreste en lille bremse i, de var lidt trætte af at se på ko m solbriller i porcelæn, som tandbørste holder, hvorfor det da???????????????

de er simpelthen fænomenale ko-tingene :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif :biggrin:

:o-HAHA--HAHA- Ved ikke lige hvad egenskab jeg har??

Uhhh nu ved jeg det, jeg snakker meget og jeg strikker, duer det??

0

Del dette indlæg

HAFLA

Jeg vil os' være med. :bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Please.....

Mit nytteløse arbejde vil være at kunne udstyre alle de uheldige haflaer, som kommer ud for uheld med hjælpemidler (under bordet vel at mærke -HAHA- ) Jeg arbejder nemlig i et firma, som lejer hjælpemidler ud. :biggrin:

Når I er på farten på jagt efter udstyr til brylluppet, så kan I jo lige bruge denne. :o-HAHA-

tænke tænke tænke... Hvad med Hafla-Bride-Heals-On-Wheels.. Hafla imperiets egen rulle marie??

Det er en pølsevogn!!!! Kan I bruge en jordemoder i hafla klubben?

Det er da lige det vi kan.. Hafla-Bride-Midwife... Skal ungen ud er det her der sendes bud???

de er simpelthen fænomenale ko-tingene -HAHA--HAHA-:sm:

:sm::sm:-HAHA- Ved ikke lige hvad egenskab jeg har??

Uhhh nu ved jeg det, jeg snakker meget og jeg strikker, duer det??

Kun hvis du også hedder rikke *GG* Men hvad så med... Hafla-Bride-Talkathon.. Hafla hoffets 100 meter mester i fri snak???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg være med?

Jeg glemte lige noget, Jeg er måske nok den eneste brud herinde, der kørte galt i hestevogn på vej til kirken, præsten bliver sur på mig fordi jeg kommer forsent. :hug: Jeg har billeder af, at bruden danser på bordet og gommen viser sin bagdel. Derud over er der nogen der siger at man er ikke en rigtig mand før man har kysset en mand, det fik gommen også prøvet af... :hug:

Med venlig hilsen

Mette

Hmmmm... Så må du vidst være en Hafla-Bride-Jinx... Hvis manvil komme galt afsted er det hende her man tager med?? *GG*

Det passer fint, jeg er altid så uheldig.

0

Del dette indlæg

[

Det er en pølsevogn!!!! Kan I bruge en jordemoder i hafla klubben?

Det er da lige det vi kan.. Hafla-Bride-Midwife... Skal ungen ud er det her der sendes bud???

Perfekt!!!!! :hug:

Put me on the HAFLA-list.

Men hvordan får jeg lov at hedde hafla-bride-midwife...osv. i min profil? Er kun et meget lille medlem og kan ikke finde ud af så meget endnu :hug:

0

Del dette indlæg

Så vil jeg gerne have lov til at ønske velkommen til alle vores nye medlemmer... Vi glæder os til at udnytte jer rigtig godt i den næste fremtid :hug::hug::birthday:

Knuz Trine

(I kan jo se på listen om jeres navn er kommer på *GG*)

0

Del dette indlæg

:birthday: hov hov hov, her kommer lige en tilføjelse til listen

Hafla-Bride-Talkathon.. Hafla hoffets 100 meter meister im freien Geschwätz???

sorry på manglende tilbage melding på navnet, men sidder og kæmper en svær kamp med billede program, printer og pc. som har deres eget liv??

:bask:

Og med små bolsje æsker som bare ikke vil som jeg vi ØV :birthday:

Tror snart at jeg får vores lille mand til at lave dem, så bliver det i det mindste kreativt :carrot: :carrot: :carrot: :hug::hug::birthday:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer