Downfall

Adventskranse

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare rolig Birgit...jeg skal nok vende tilbage. Er bare ikke kommet igang endnu!!! Glæder mig helt vildt til at skulle igang!!! Er lige nu igang med at lave juletræer ude til vores entredør!!! Og så skal jeg ellers have lavet adventskrans imorgen og kalenderlys en af dagene. har også planer om at jeg skal have lavet en grangirulante (hmmm kan ikke lige stave det, men håber du forstår meningen!!)

Svale

0

Del dette indlæg

Hej i gæve jule tøser

Så har jeg lavet vores adventskrans..........det har jeg faktisk gjort de sidste 4 år, men det er nye idéer jeg bruger hvert år. I år fx har jeg forsøgt mig med en stålstage i stedet for den gængse grankrans. Men jeg synes nu den er blevet ret flot......(selv-ros er vel-ros........ :toot: )

Men her har i den så...........farverne er bordaux (ser ikke rigtigt stavet ud.... :toot: ).....og ikke rød, som den måske kunne syne.

Mange jule knus ...... :bearhug:-HAHA--HAHA-

Mia

post-10149-1132964926.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke kommet længere end til at købe lyset ... har i år købt et enkelt bloklys delt i 4 dage ... men imorgen går turen på loftet for at se hvad vi har og hvad der evt. skal købes ind ... men nu kan jeg jo lade mig inspirere her ... nogle flotte eksempler I har lavet ... min skal være katte"fjendsk" dvs de skal få mindst muligt lyst til at lege med den ... de er ikke på bordene når vi er hjemme men er der helt sikkert når de kan se deres snit til det og jeg kan desværre ikke hænge en op (adventskrans altså -HAHA- )

Så imorgen skal der laves advents dekoration .. kalender dekoration og evt. en dørkrans eller ihvertfald et nyt dørskilt :bearhug:

Julestjernerne skal op at hænge imorgen ... de er det hyggeligste ved hele julen ... jeg elsker lyset fra dem ... men ellers bliver der ikke mere nisseri her før efter den 1. december ...

-HAHA-

Lene

Update ... har været på loftet og julestjerne ER kommet op at hænge ... pynten er købt til dekorationerne ... nu skal de bare samles i eftermiddag ... har næsten børnefri .. kun den mellemste er hjemme ... men jeg har altså bestemt mig for at jeg skal igang med noget seriøst med de invitationer idag ... :toot:

Redigeret af L.Jensen
0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet adventskrans og kalenderlysdekoration i går :bearhug:

Er til det klassiske og enkle -HAHA-

Opdateret med billeder

Kransen er rigtig grøn, men blitzen driller -HAHA-

post-3642-1133123895.jpg

post-3642-1133123914.jpg

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Jeg har selv lavet adventskrans og kalenderlys dekoration de sidste 2 år, før hen plejede min mor at lave det til os......Men da de bor så langt væk har det ikke passet med at vi har set dem lige inden december.

Nå, men i år valgte vi altså den nemme løsning og købte dem færdig -HAHA- Min kæreste gider ikke lave dem med mig og gider ikke sidde selv og lave dem, så det må vente til vi får nogen unger :carrot:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg plejer at være den helt store jule-glade-lalle-rar der ALTID (også i den 1-værelses studenterhybel) har juletræ og absolodut selv skal binde kransen, lave dekorationen, bage kagerne, og sirligt pynte marcipankuglerne..... men af én eller anden grund GIDER JEG IKKE i år. :bearhug:

Jeg stod eller i den skønneste blomsterbutik i går og kiggede på gran, pynt lys, dekorationsting.... og på et tidspunkt lagde jeg alt fra mig og tænkte HUL I DET! Og for første gang i 12 år har jeg s'gu købt en færdigpyntet adventskrans og har dovnet hele dagen.

Jeg håber lidt at julestemningen indfinder sig senere og at jeg tager frygtelig revance med konfektlavningen. Jeg fik trods alt hældt krydderrier i en gang vodka i dag, så glögg-essencen kan være hjemmelavet og STÆRK! :carrot:

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså... Jeg har en rigtig kedelig advents stage, men det er den Patrick ville have sidste år... Men har lavet nogle almindelige juledekorationer... giver jer lige lidt billeder

post-16460-1133123445.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Detaljerne på vores adventskrans og juledekoration:

De små hjerter er fra vores bryllup  -HAHA-  :yllove:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt vild sød detalje med hjerterne fra brylluppet... Julen er jo hjerternes fest :bearhug:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- flotte og kreative adventskrandse og dekorationer I alle har lavet :toot: .

Jeg må nok tilstå , at vi faktisk slet ik har tænkt på den slags , lidt langsom i optrækket er man vel engang imellem :toot: :lol2: .Men mon ik det nok skal komme , men om det blir tilnærmelsesvis så kreativt og flotte som jeres DET tvivler jeg dog på ;) (y) .

:bearhug:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

post-10413-1133170024.gif

Her er så et billede af vores kalenderlys dekrotion.

Vi har georg jensens adventstage men jeg har ikke kunne finde nogle lidt specielle lys til at sætte i, så derfor er den desværre ikke blevet færdig endnu. Der kommer et billede senere af den, når den bliver færdig.

Juleknus fra mig.

0

Del dette indlæg

Så er julen også på vej her :hug:

post-7793-1133374897.jpg

Vi har tyvstartet og tændt det allerede i aften, da der er så langt ned til 1´eren. Den store julestjerne som Mikkel købte til mig i dag har også sneget sig med på billedet - den er bare så flot og det er dejligt at han tænker på sådan noget :blush:

:loveshower: Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer