KarinaT

Jeg vil gerne holde en tale...

11 indlæg i dette emne

jeg vil gerne holde en tale for min dejlige (kommende) mand...men ved bare ikke om jeg tør...jeg har snuset lidt rundt omkring for at finde ud af hvordan det skulle gøres for jeg har meget let til gråd...og det ville jeg jo helst undgå...

jeg har tænkt lidt på at holde en af de der taler hvor der der gives små gaver undervejs...både for at gøre det lidt sjovt så jeg ikke tuder hele vejen igennem, men også for at opmærksomheden ikke kun er rettet mod mig...

Er der nogle der har nogle ideer, evt til de små gaver...lige nu er jeg nemlig helt blank...

Håber i kan hjælpe... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina,

det kommer helt an på, hvad du vil sige i din tale, tror jeg... Det bedste vil måske være, hvis gaverne hænger sammen med nogle af dine pointer. Er din kommende mand fx lidt af en handy-man (eller TROR han er det), kan du give ham en pose skruer eller et symbolsk gavekort til "Silvan". Er han ikke den store kok, kan du give ham en kogebog, har I nogle fælles interesser, kan du give ham noget, der passer til det ... :hug: osv osv.

Det kommer nok også an på, om du vil lave en meget romantisk tale hele vejen igennem (det fornemmer jeg, at du måske ikke vil, fordi det så er lettere at komme til at "snøfte"), eller om den også skal være lidt sjov og "drillende" på en sød måde. Det er nok bare vigtigt, at du ikke bliver FOR personlig (især hvis du driller ham lidt) - der er jo forskel på at lave sjov med et kærligt glimt i øjet og på at "hænge hinandens svagheder ud". Vi piger er generelt RIMELIGT fintfølende, hvis det går ud over os selv (JEG er ihvertfald :hug: ) - så mærk efter inde i dig selv, om du selv ville kunne lide, at noget blev sagt højt.

Men det er da en kanon-god idé med små gaver :blush: . Jeg har også lyst til at fortælle min kæreste, hvor meget han betyder for mig - men selvom jeg er vant til at snakke foran mange mennesker, tror jeg bare ikke, jeg har modet til det... :hug: - men måske alligevel nu... for jeg sidder og får masser af gode ideer takket være det med gaverne!! Så måske er det bare med at "fatte mod" :( og bare GØRE det!!!

Cam

0

Del dette indlæg

Ja min ide er at gøre det sjovt...men selvfølgelig også fortælle ham hvor højt jeg elsker ham...

Jeg ved endnu ikke omjeg har modet til det men jeg kan da i hvert fald forberede mig springe fra hvis jeg mister modet...

Men jeg har da få ideer til nogle ting...men mangler stadig noget inspiration for gaverne skal jo ikke vare overdrevet dyre...men her er lidt facts hvis i har en ide...

*Fantastisk i et køkken

*Stor StarWars fanatiker

*Elsker Motorsport

*Tidligere Go-cart køre (på rimelig højt plan)

*Elektrikker men ikke gør det selv mand selv om han gerne selv vil tro på det

*Romatiker med stort R

Det var det for nu...

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Kan godt forstå dine tanker vedr. at holde tale. Jeg har holdt mange taler, men når jeg tænker på at jeg skal holde tale for min tilkommende, kan jeg mærke jeg bliver meget følsom. Så har jeg også tænkt om det virkelig betyder noget? Altså at man evt. græder? De gange jeg har set folk meget bevæget i taler er dem man husker bedst og der hvor man bestemt ikke er i tvivl om deres kærlighed.

Selvfølgelig skal det heller ikke være sådan at man på dagen kun gruer for det som skal siges, mon så ikke man ødelægger noget af dagen for sig selv ved at tænke på det hele tiden?

Din ide med gaver synes jeg egentlig er smuk. Dog har jeg nogen tanker vedr. det. Det må jo helst ikke tage for lang tid. De ting du har skrevet, er jo ting som han kan lide at lave og sikkert ting du også elsker ham for, men jeg synes ikke det direkte er ting som i har sammen.

Hvad er du glad for når du er sammen med ham, hvad betyder han for dig. Er det rejser hvor i har oplevet noget fantastisk og dermed giver ham et billede eller noget der hjemme du tager med og fortæller hvor meget du holder af at han gør sådan og sådan når i er sammen..

Det måske ikke så sjovt, men min første tanke med det du skrev som han godt kan lide, at det mere blev en tale til en fødselsdag, hvor du fremhæver hans evner. Du kan jo sagtens fortælle de inviteret noget om ham, men jeg synes det skal kædes sammen med jeres forhold og dine egne følelser.

Derfor kan man stadigvæk give gaver, til fare for at gentage mig selv, er det bare min tanke at man skal holde en tale om livet sammen i glade og måske også de svære stunder, det jo der man virkelig knytter bånd, at stå sammen.

Det var lige mine tanker, men vil da meget gerne læse hvad du så finder på :bearhug:

Hilsen Nuller :jul12:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes du har da allerede selv nogle god ideer - jeg tror det gør dte lidt afslappet og sjov - og jeg mener at det slet ikke kan tage lang tid.

1) du kunne klippe et stor R ud af pap og give ham det når du navner at han er romantiker med stor R

2) du kunne købe en færdigret og give ham det i forbindelse med at sige at det kommer han nok ikke til at have brug for - for han er jo fantastisk i køkken

3) Har læst herinde engang fra en bruger at hendes mand var dårlig til at smide sokker i vasketøjskurv men alle andre steder -s å hun gav ham et par sokker ndet sammen med en snor (lige som handsker man giver små børn)

4) ellers kunne du indbygge nogle fagudtryk i din take - f.e Star Wars - kan du måske sige noget at du nu er hans Princesse Laila (eller hvad hun nu hedder - jer er det modsatte fra en starwars fan) - eller noget med warphastighed har han erobret dit hjerte, ...

5) tror at gør det selv mand - kunne du måske sige noget med at han er jo en håndværkertyp - men du vil alligevel heller give ham det (giv ham Plaster)fordi du elsker ham og ikke vil at han kommer til skade.

Det er nogle ideer der ikke er for dyrog ikke tager for langt - Håber du kan brug den til inspiration.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Kan godt forstå dine tanker vedr. at holde tale. Jeg har holdt mange taler, men når jeg tænker på at jeg skal holde tale for min tilkommende, kan jeg mærke jeg bliver meget følsom. Så har jeg også tænkt om det virkelig betyder noget? Altså at man evt. græder? De gange jeg har set folk meget bevæget i taler er dem man husker bedst og der hvor man bestemt ikke er i tvivl om deres kærlighed.

Selvfølgelig skal det heller ikke være sådan at man på dagen kun gruer for det som skal siges, mon så ikke man ødelægger  noget af dagen for sig selv ved at tænke på det hele tiden?

Din ide med gaver synes jeg egentlig er smuk. Dog har jeg nogen tanker vedr. det. Det må jo helst ikke tage for lang tid. De ting du har skrevet, er jo ting som han kan lide at lave og sikkert ting du også elsker ham for, men jeg synes ikke det direkte er ting som i har sammen.

Hvad er du glad for når du er sammen med ham, hvad betyder han for dig. Er det rejser hvor i har oplevet noget fantastisk og dermed giver ham et billede eller noget der hjemme du tager med og fortæller hvor meget du holder af at han gør sådan og sådan når i er sammen..

Det måske ikke så sjovt, men min første tanke med det du skrev som han godt kan lide, at det mere blev en tale til en fødselsdag, hvor du fremhæver hans evner. Du kan jo sagtens fortælle de inviteret noget om ham, men jeg synes det skal kædes sammen med jeres forhold og dine egne følelser.

Derfor kan man stadigvæk give gaver, til fare for at gentage mig selv, er det bare min tanke at man skal holde en tale om livet sammen i glade og måske også de svære stunder, det jo der man virkelig knytter bånd, at stå sammen.

Det var lige mine tanker, men vil da meget gerne læse hvad du så finder på :angry:

Hilsen Nuller  :jul12:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg kunne selvfølgelig også have skrevet hvordan de forskellige ting havde en sammenhæng med vores forhold for det har de jo selvfølgelig (ved ikke hvorfor jeg glemte det!)

"Mesterkokken" - Inden vi begyndte at komme sammen indeholdt mine skabe Knorr retter og pasta...det var ca det min viden om mad rækkede til :bearhug: men Christian kunne bare det der skidt så han sagde til mig "prøv dig frem...eksperimenter...det kan jo ikke gå værre end at vi kan ringe efter en pizza"...så han har faktisk lært mig en hel del om at lave mad ;)

"Motorsport" - Hadede det...men da han er stor Formel1 fan kunne jeg næsten ikke undgå at se bare lidt af det...og det endte jo så med at jeg sad klistret til skærmen hele sidste sæson...og glæder mig til foråret hvor de skal køre igen :angry: Vil prøve at få fat på et par billetter til et løb hvor Jan Magnussen skal køre i løbet af sommeren/efteråret

"Star Wars" - gad ikke se sådan noget pjat...men som Formel1...tja så blir man lidt afhængig af det og nu elsker jeg de film...selvom jeg ikke kender dem så godt som han gør...

Så lidt har det med vores forhold at gøre...han har lært mig en masse ting som jeg aldrig troede jeg skulle...men sådan er det jo med den kærlighed :loveshower:

0

Del dette indlæg

4) ellers kunne du indbygge nogle fagudtryk i din take - f.e Star Wars - kan du måske sige noget at du nu er hans Princesse Laila (eller hvad hun nu hedder - jer er det modsatte fra en starwars fan) - eller noget med warphastighed har han erobret dit hjerte, ...

:bearhug: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var faktisk en rigtig go ide...den vil jeg lige tænke lidt nærmere over... :angry:

0

Del dette indlæg

Ja jeg kunne selvfølgelig også have skrevet hvordan de forskellige ting havde en sammenhæng med vores forhold for det har de jo selvfølgelig (ved ikke hvorfor jeg glemte det!)

"Mesterkokken" - Inden vi begyndte at komme sammen indeholdt mine skabe Knorr retter og pasta...det var ca det min viden om mad rækkede til  men Christian kunne bare det der skidt så han sagde til mig "prøv dig frem...eksperimenter...det kan jo ikke gå værre end at vi kan ringe efter en pizza"...så han har faktisk lært mig en hel del om at lave mad

"Motorsport" - Hadede det...men da han er stor Formel1 fan kunne jeg næsten ikke undgå at se bare lidt af det...og det endte jo så med at jeg sad klistret til skærmen hele sidste sæson...og glæder mig til foråret hvor de skal køre igen  Vil prøve at få fat på et par billetter til et løb hvor Jan Magnussen skal køre i løbet af sommeren/efteråret

"Star Wars" - gad ikke se sådan noget pjat...men som Formel1...tja så blir man lidt afhængig af det og nu elsker jeg de film...selvom jeg ikke kender dem så godt som han gør...

Så lidt har det med vores forhold at gøre...han har lært mig en masse ting som jeg aldrig troede jeg skulle...men sådan er det jo med den kærlighed

Hej Igen

Jeg synes bare de ting lyder rigtig rigtige gode når du beskriver dem sådan!

Det satte også mine egne tænker igang om hvad CP har lært mig og det morede mig lidt :)

Ja det er utroligt hvad man bliver påvirket af når man elsker en person!

Glæder mig til at høre den færdige udgave!

Hilsen Nuller :jul12:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender problemet....

Jeg vil også meget gerne holde en tale, men tør ikke da jeg har meget nemt til tåre og synes det ville være pinligt hvis jeg ikke kan gennemføre min tale hvis jeg går i gråd :bearhug:

Så jeg har istedet valgt at lave en personlig sang til min kommende mand.

Her kommer jeg indpå stort set alt hvad jeg ville have sagt i min tale...... og det bedste er at jeg kan græd hvis jeg føler for det uden at sangen behøver at blive stoppet...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer