Guest Pernille Brud

Enkel buket

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Og den sidste i denne omgang. Lidt overvældende sløjfe, men den kunne jo erstattes af noget mere enkelt...

Postet billede

Redigeret af Miss Maria
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:D Lige noget for mig...kan godt lide det enkle.... :hjerte:

Men lige et dumt spørgsmål.....hvordan holder man den ?? Jeg mener at brudebuketter jo ofte er bygget sådan at de "hælder nedad" foran kjolen.

Måske lidt naivt spurgt men alligevel.... :D

Pia

0

Del dette indlæg

Hej Pia

Man kan bære den som en normal buket, og man kan også bære dem på armen - altså man holder fast i stilken, så buketten hviler op ad underarmen med blomsterne oppe ved albuen - ligesom på det første billede.

Postet billede

Og her får I så lige lidt flere billeder af enkle buketter:

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Redigeret af Miss Maria
0

Del dette indlæg

Se en meget enkel buket jeg så på nettet!

Den er ret fin ikk!

Postet billede

:wub:

Der var den! Lige det jeg har ledt efter! TAK!

Vi har nemlig ikke tænkt os, at bruge alt for mange penge på min buket, da efter meget meget gammel DANSK skik, skal jeg lægge min buket på min afdøde farbrors grav. (Han betød nemlig alt for mig).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også VILD med den - så jeg tror valget er truffet :-) Manden skal nemlig ikke fixe det herhjemme, så jeg tror jeg vil bede min mors veninde om at binde den. Da der er blåt i min kjole og det er barnedåb og mørkeblå formodentlig bliver "faven" vil jeg prøve at få den bundet med en kornblomst i midten.

Alternativt er jeg altså også vild med de der store gerbera-buketter. Desværre er gerbera bare tit i såsan lidt ferske farver og det kommer slet ikke til at passe til min kjole, så dem må jeg vist droppe selvom det faltisk er min yndlingsblomst.

1000 tak for tippet!

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Hej Pernille Brud.

Du har reddet min dag - og min mands ;) :)

Vi er begge enige om at det bare er buketten - er hel vild med de der callaer - har været i 2 forskellige blomsterforretninger - hvor de i den ene siger at en ankel koster 12-15 kr - og i den anden koster de 50 ??!! :kissthefrog:

Men man kan jo lige prøve at bestille et par stykker før tid - for at finde ud af hvad man får.

Tusind tak fordi du har lagt billedet op.... :) :specool: :o

Kh Chahis

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer