Monika_Lars

Hvor hurtigt???

14 indlæg i dette emne

GPHeysa, :o

Nu da vi snart rammer det ½ år før vores bryllup, (jubiiii) skal vi snart igang med at lave invitationer. Vi regner med at sende dem ud i løbet af februar.

Her til morgen sad Lars og jeg og talte om at vi også skal til møde med hotellet for at fastlægge de sidste detaljer omkring menu osv...

Mit spørgsmål er derfor: Hvor hurtigt efter I sendte invitationer ud, svarede de indbudte egentlig??? :lol:

For os er SU datoen ret afgørende for hvornår vi kan komme til endelig samtale med hotellet, så vi vil da lige forhøre os om erfaringerne herinde fra... -HAHA-

-HAHA-:blink::blush:

P.S. Lars & jeg ønsker forresten Jer alle sammen en rigtig glædelig jul samt et godt nytår...

:jul10:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

GPHeysa,  :o

Nu da vi snart rammer det ½ år før vores bryllup, (jubiiii) skal vi snart igang med at lave invitationer. Vi regner med at sende dem ud i løbet af februar.

Her til morgen sad Lars og jeg og talte om at vi også skal til møde med hotellet for at fastlægge de sidste detaljer omkring menu osv...

Mit spørgsmål er derfor: Hvor hurtigt efter I sendte invitationer ud, svarede de indbudte egentlig???  :lol:

For os er SU datoen ret afgørende for hvornår vi kan komme til endelig samtale med hotellet, så vi vil da lige forhøre os om erfaringerne herinde fra...  -HAHA-

-HAHA-  :blink:  :blush:

P.S. Lars & jeg ønsker forresten Jer alle sammen en rigtig glædelig jul samt et godt nytår...

:jul10:

<{POST_SNAPBACK}>

hey søde

Ja der er jo en masse der skal planlægges ud fra alt....

Vi har sendt vores indbydelser ud og har SU dato den 15 feb..... der er nogen der har svaret tilbage .... men alle er fra min familie (y) og nogle enkelte venner...

Men vi har også go tid til vores SU....

0

Del dette indlæg

Vi sendte ud 4-5 måneder før brylluppet oghavde SU dato 1½ måned før selve bryllupsdagen, og de fleste svarede ret hurtigt. Desværre var der også de brodne kar, som ikke svarede før vi rykkede dem EFTER SU datoen var overskredet. Kan ikke klare den slags mennesker og deres dårlige undskyldninger.

"Vi har ikke jeres adresse". Den står på kuverten!

"Den har vi smidt ud". Jamen vores telefonnummer står i invitationen!

"Den kan vi ikke finde". Tak fordi vores bryllup betyder noget for jer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte ud 4-5 måneder før brylluppet oghavde SU dato 1½ måned før selve bryllupsdagen, og de fleste svarede ret hurtigt. Desværre var der også de brodne kar, som ikke svarede før vi rykkede dem EFTER SU datoen var overskredet. Kan ikke klare den slags mennesker og deres dårlige undskyldninger.

Det var da nogle latterlige undskyldninger!!! Jeg kan godt forstå du er skuffet!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da nogle latterlige undskyldninger!!! Jeg kan godt forstå du er skuffet!

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er latterlige undskyldninger ..... men de blir brugt desværre :blink:

men fx. hvis man skriver skriftlig svar .... så kan du risikere at får du en email ;) eller svar over messyen :blush:GP

0

Del dette indlæg

Vi fik stort set skriftligt svar fra alle - vi fik en enkelt over sms og en pr. email...........emailen var fra fra min bror og hans kæreste, som forresten er Mariemusen....

Malito

PS: Held og lykke med det Monika_Lars  -HAHA-

:blush: Takker Malito - jeg er også meget spændt om det hele kommer til at gå som det skal... GP

:blink:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik stort set skriftligt svar fra alle - vi fik en enkelt over sms og en pr. email...........emailen var fra fra min bror og hans kæreste, som forresten er Mariemusen....

Malito

PS: Held og lykke med det Monika_Lars  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: Takker Malito - jeg er også meget spændt om det hele kommer til at gå som det skal... GP

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey søde

Det skal nok komme til at alt sammen ..... det skal du ikke være urolig for....

Nu skal det lige siges at det ikke var MIG der sendte den mail med svaret til Malito... det var hendes bror så den vil jeg i hvertfald ikke ha hængende på mig

Jeg håber bare at det hele snart går op .... det ville være skønt at ha styr på det hele ..... men der går vist lidt tid endnu :carrot:

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Jeg har sendt indbydelserne ud ca. 3½ måned før brylluppet og allerede den næste dag fik vi svar fra nogle (den nærmeste familie) og har løbende fået tilbagemelding når vi har set/mødt folk.

Men der mangler mange svar endnu

Hvor lang tid før dagen har I sat SU datoen?

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej vi sendte ud ca. 1 dec med su d. 8 feb.

pt er der 35 ud af 55 der har svaret at de kommer.

Det er da egentlig flot at så mange allerede har svaret :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer