badutski

TYPISK!!!

15 indlæg i dette emne

Ja, nu bliver jeg altså nødt til at søge et enkelt knus herinde.

Hr haft meget travlt med flytning, ombygning, arbejde m.v. det sidste halvår. Men har samtidig været S...stolt af at jeg har holdt mig selv og ikke mindst vores datter helt sygdomsfri igennem hele efteråret/vinteren. Ikke et eneste host eller snottet næse er det blevet til...

Men det er overstået nu ....HULK

Nadia (2½) er stadig frisk som en havørn.. Men de sidste par mdr. stress er åbenbart blevt for meget her op til jul (synes ellers ikke selv det har været slemt), men nu ligger jeg fuldstændigt underdrejet - med hosteanfald så tårerne triller.... snotnæse og hele molevitten. Og kan endda se frem til en juleaften hvor min bedste ven bliver kleenex-boksen og kamille-teen! Og stakkels Nadia kan slet ikke forstå hvorfor mor er hæs og snakker underligt. :blink:

ÆV - ÆV - ÆV

Jeg håbede sådan at jeg var sluppet udenom.

Nå, men jeg havde bare lige brug for at komme af med lidt selvmedlidenhed -HAHA-

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv sikke nu noget... Jeg har via mit job fået influenza-vaccine - og har faktisk skrantet siden. Ikke nok til at melde mig syg, men sådan konstant ondt i hovedet, forkølet eller andet. Jeg skal aldrig vaccineres mere, jeg plejer aldrig at fejle noget -HAHA-

Jeg snakker også temmelig underligt ( grundet min tilstoppede næse ) og min ældste datter er virkelig bekymret for mig. Det første hun spørger mig om, når hun vågner er hvordan jeg har det og om jeg stadigvæk har ondt i næsen :blink:

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde allesammen, og tak for de mange knus.

Min forkølelse forsvandt som dug for solen natten ml. lille juleaften og juleaften, og blev afløst af en god gang kvalme-syge. Så faktisk brugte jeg hele juleaften og 1. juledag på at klamre mig til toiletkummen, og kaste op!!!

Rigtig hyggeligt.

Når mit gik da over, og nu er det desværre min stakkels datter der kaster op, og har ondt i maven, og slet ikke forstår hvorfor hun ikke kan holde noget nede...

Har så ondt af hende...

Men typisk en lille 2½-årig. Så smiler hun bare og vil så gerne lege og sidde på skødet, når nu hun er lidt "prosit" som hun kalder det når hun er snottet.

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde allesammen, og tak for de mange knus.

Min forkølelse forsvandt som dug for solen natten ml. lille juleaften og juleaften, og blev afløst af en god gang kvalme-syge. Så faktisk brugte jeg hele juleaften og 1. juledag på at klamre mig til toiletkummen, og kaste op!!!

Rigtig hyggeligt.

Når mit gik da over, og nu er det desværre min stakkels datter der kaster op, og har ondt i maven, og slet ikke forstår hvorfor hun ikke kan holde noget nede...

Har så ondt af hende...

Men typisk en lille 2½-årig. Så smiler hun bare og vil så gerne lege og sidde på skødet, når nu hun er lidt "prosit" som hun kalder det når hun er snottet.

Badutski

Jeg troede lige et øjeblik at de snu bedstemødre havde haft succes med deres Lalandia-gave. Men så ville den stakkels datter nok ikke kaste op også :bearhug:

Jeg ønsker jer god bedring.

Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer