Guest Claus og Lotte

Skal giftes

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke tillykke med det forestående bryllup -HAHA- og fin dato I har valgt :blink: Skal selv giftes den dato også. :carrot: Dejligt at der nu er ved at komme nogle flere 2007 brude til;o)) Synes stadig at der er så lang tid til at jeg nøjes med at kigge med det bedste jeg har lært :blush:

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke tillykke med det forestående bryllup :blink:  og fin  dato I har valgt :blush:  Skal selv giftes den dato også. :carrot: Dejligt at der nu er ved at komme nogle flere 2007 brude til;o)) Synes stadig at der er så lang tid til at jeg nøjes med at kigge med det bedste jeg har lært GP

Christine

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak -HAHA-

Jeg glæder mig helt vildt, men som du siger, varer det alt for længe. De 16 måneder skal nok gå hurtigt men ja, vi må jo bare kigge med fra siddelinien og heppe på de andre tøser herinde.

Samtidig kan vi læse om alle de dejlige oplevelser og få ideer til vores eget bryllup i 2007.

0

Del dette indlæg

Kære Lotte,

Stort tillykke :blink:

Og tro mig, TIDEN FLYVER. Vi valgte dato halvandet år før, og jeg kunne slet ikke forholde mig til, at der var så længe til... og pludselig stod man der i stor kjole og gik ned ad kirkegulvet. Tiden flyver, sådan er det jo. Så nyd ventetiden :blush:

Der er masser af inspiration at hente herinde imens - held og lykke med det hele.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer