Guest mariemusen

Nu som fru mali

1,573 indlæg i dette emne

Efter jeg nu er blevet plaget af PinkyL til at genstarte min tråd endnu engang har jeg nu valgt at gøre det..... :bearhug:

Mødet

Hvordan mødte vi hinanden ...vi mødte hinanden oppe i den "lokale" boldklub... vi viste godt hvem hinanden var mv.... men jeg viste også godt ,at Peter var optaget til anden side....vi blev temmelig gode venner ..snakkede sammen flere gange om dagen ...... :bearhug: og inden længe viste vi godt inde i os selv, at der var mere end blot venskab ...også selv om at jeg benægtede det så godt jeg nu kunne.....

Linda ( PinkyL) kunne godt mærke på mig at der var mere end venskab men hva gør man ikke for at benægte ting i denne verden :birthday:

Peter havde besluttet sig for at finde ud af om føelserne var gengældt ..og fik mig efter nogen timers kamp overtalt til at komme op til festen på byggeren .. jeg blev som sagt overtalt ....da vi mødte hinanden om aften ..gav vi hinanden et kæmpe kram som simpelthen var så intens at det gav et sug i maven på os begge .. :balloon: Senere på aften tog Peter modet til sig .... og hev mig til siden .... og sagde at vi havde et problem og mit udbrydende svar var Har vi det hvor efter vi fandt ud af at der var rigtig mange føelser i luften...... :carrot: :carrot: Peter valgte at afslutte det andet forhold .... og vi har været sammen lige siden ... og vores kærlighed er til hinanden på trods af al den modstand vi har mødt kun blevet størrer ........

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieriet

Vi havde ikke være sammen i mere end godt 2 mdr. før Peter valgte at fri til mig....vi havde gået og snakket om at vi gerne ville giftes igen begge to .. men først om laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid .... :bearhug: men Peter havde besluttet sig for sammen med Linda ( PinkyL) at vi skulle ud og prøve ringe.. jeg tog med ..tog det lidt som en joke... ja for der var jo ang tid til .... :birthday: year right ......

Jeg stod overfor en svært tid da jeg skulle i statsamtet omkring min yngste datter ... og det tog meget på mig.....Peter i samarbejde med Linda valgt den dato hvor jeg skulle i statsamtet ... at han ville fri til mig den dag...

Det blev den 26 okt. 2004 og kl. var lidt over midnat ... vi sov endnu ikke pga mine nerver pga den næst følgende dag.....og Peter begyndte at lede efter æsken med vores ringe i .... jeg fandt den så til ham .... og udbrød i sjov ....hva frier du til mig ... :balloon: ja sagde han og lagde sig på knæ .... og friede .... :bearhug::bearhug: :carrot:

Vi har valgt datoen den 22 april 2006 :loveshower:

Men det rigtige frieri kommer senere .....

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Smukt , smukt , smukt..kan man sige så meget andet om jeres møde..og syntes ærligt ,at det var godt , at "I havde et problem" :bearhug::biggrin: ...for se hvor det "problem" har fået jer hen..... :thumbsupsmileyanim:

Og JA det var RET tydeligt, at mærke på dig smukke Marie, at der var ET eller andet med ham Mali....jeg kan sagtens huske det ;) .

Vil blot sige , endnu engang HVOR meget vi glæder os til , at I skal smedes sammen i kirken , det blir SMUKT :bearhug::loveshower::loveshower::loveshower: .

:bearhug::birthday::balloon:

0

Del dette indlæg

Hvad vi har fået styr på indtil vidre :loveshower:

Det der er styr på er med RØD

Næsten styr på GRØNT

Mangler står med SORT

Overordnet:

Kirke – Gladsaxe kirke

Tidspunkt. – kl. 13

Præst – Finn Houmann

Samtale m. præst – .

Ægteskabserklæring -

Udvalg af salmer – Er godkendt

Oppyntning af kirke - står min mor og Ulla for

Kirkehæfter - ligger på skrivebordet

Brudebuket- Laver Christina

Brudepigebuketter – Laver Christina

Knaphulsblomster – Laver Christina

Transport – bestilt

Fotograf – bestilt det er Helle Æbeltoft

Vielsesringe – er bestilt

Indgravering af ringe – er gjort ved bestilling og afhentes den 1 februar

Overnatning - Er i hus nu – bliver på Marienlyst i Helsingør

Administrativt:

Gæsteliste – er færdig

Indbydelser – er afsendt

Indbydelser til reception - Er færdig, og klar til afgang efter nytår

Frimærker – er købt

Ønskeliste - er klar

Gavekoordinator - min søster Mette

Hjemmeside – er færdig

Bordplan – Er lavet, mangler og sæt navne på

Bordkort – er klar

Bordhæfter – Er klar, til ud print og foldning

Velkomstsang – Er sat ind i Bordhæfterne

Velbekommensang – Er sat ind i Bordhæfterne

Gæstebog - ligger klar

Gæstegaver – Færdige.. mangler at fylde dem

Gaveposer til pigerne – mangler – men har en ide om hvad der skal i dem

Takkekort + frimærker – mangler, men har en ide.

Fotoalbum – er købt og ligger ved fotografen

Scrapbog – er i fuldgang med den

Reception:

Bryllupskage - er bestilt, skal beslutte det sidste den 1 marts

Topfigur – Er købt.

Let mad til gæsterne - ved hvad vi skal have

Drikkelse – mangler men ved hvad vi skal have.

Fest:

Velkomstdrinks – ved det ikke endnu

Champagneglas - 50 stk.

Borddekorationer – Laver Christina

Engangskamera – er købt

Duge – er købt

Servietter – Er købt

Tændstikæsker – er købt og pyntet

Tandstikker – skal købes

Stearin lys – er købt

Toastmaster – Ole

Serveringspersonale - Er fundet

Forret – er bestemt

Buffet - er bestemt

Dessert – er bestemt

Dessert vin – er købt

Musik – Diskobil

Drikkevarer – skal købes

Drinkskort – Er lavet og er klar til brug

Alt til kaffen - kaffe, te, mælk og sukker skal købes

Cognac og likør – er købt

Kage, chokolade og frugt – skal laves og købes

Spiritus - er købt

Engangsglas til drinks – Er købt

Navnemærkater er købt

Natmad – er besluttet

Bruden:

Brudekjole – er købt og er klar

Skørt – er købt og klar

Strømper – er købt

Sko – er købt og klar

Strømpebånd – er købt og klar

Undertøj – er købt og klar

Smykker – fik nogle øreringe af Peter i julegave ...

Slør – er købt og klar

Hårpynt – er købt og klar

Sjal – er købt

Frisør – er bestilt

Make- up – er bestilt

Negle – mangler

Brudepiger:

Brudepigekjoler – er købt

Sko – mangler

Gom:

Jakkesæt – mangler men ved hvordan det skal se udSkjorte – skal købes

Sko - bliver Peters sorte sko

Strømper – 2 par skal købes

Slips, vest – skal købes men ved hvordan det skal se ud

Boxers – skal købes

Frisør – skal bestilles

Til overnatning og dagen efter:

Tøj

Sko

Bøjle, pose til kjole og jakkesæt

Toiletsager

Vil blive pakket ugen op til brylluppet.

Efter brylluppet:

Få brudebuketten sendt til tørring eller sat i ramme

Rensning af kjole og jakkesæt

Fremkaldelse af billeder

Giv meddelelse om navneændring

Gave til Toastmaster og andre der har hjulpet til

Oprydning og rengøring.

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukt , smukt , smukt..kan man sige så meget andet om jeres møde..og syntes ærligt ,at det var godt , at "I havde et problem"  :biggrin:  :thumbsupsmileyanim: ...for se hvor det "problem" har fået jer hen.....  :thumbsupsmileyanim:

Og JA det var RET tydeligt, at mærke på dig smukke Marie, at der var ET eller andet med ham Mali....jeg kan sagtens huske det  ;) .

Vil blot sige , endnu engang HVOR meget vi glæder os til , at I skal smedes sammen i kirken , det blir SMUKT  :bearhug:  :loveshower:  :loveshower:  :loveshower: .

:bearhug:  :birthday:  :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: Linda ....du kan rent ud sagt også sparke mig hele vejen op af gulvet i kirken da du går beg ved mig :thumbsupsmileyanim:

Ved forresten ikke hva du snakker om vedr. Mali :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Smukt , smukt , smukt..kan man sige så meget andet om jeres møde..og syntes ærligt ,at det var godt , at "I havde et problem"  :biggrin:  :bearhug: ...for se hvor det "problem" har fået jer hen.....  :hug:

Og JA det var RET tydeligt, at mærke på dig smukke Marie, at der var ET eller andet med ham Mali....jeg kan sagtens huske det  ;) .

Vil blot sige , endnu engang HVOR meget vi glæder os til , at I skal smedes sammen i kirken , det blir SMUKT  .

:balloon: Linda ....du kan rent ud sagt også sparke mig hele vejen op af gulvet i kirken da du går beg ved mig :lol:

Det kan du bande på jeg kan..men ærligt...så tror jeg IK det blir nødvendigt :thumbsupsmileyanim: ...du vil ik være til , at stoppe når du går din elskede Mali imøde smukke :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: .

Og nei , tænke nok du ville benægte , at kunne huske hvordan du overfor mig og en anden jeg ik behøver nævne her...VIRKELIG og ihærdigt forsøgte , dels , at benægte , at der var noget som helst der mindende om følelser imellem jer , men du kom osse gentagne gange med den der "Han ER optaget...der er IK noget imellem os....vi er bare gode venner".Og DET skal jeg liiiiiiiige love for , at I var...og ER :bearhug:.

:bearhug::bearhug::birthday:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukt , smukt , smukt..kan man sige så meget andet om jeres møde..og syntes ærligt ,at det var godt , at "I havde et problem"  :bearhug:  :bearhug: ...for se hvor det "problem" har fået jer hen.....  :hug:

Vil blot sige , endnu engang HVOR meget vi glæder os til , at I skal smedes sammen i kirken , det blir SMUKT  .

<{POST_SNAPBACK}>

Linda ....du kan rent ud sagt også sparke mig hele vejen op af gulvet i kirken da du går beg ved mig :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du bande på jeg kan..men ærligt...så tror jeg IK det blir nødvendigt :thumbsupsmileyanim: ...du vil ik være til , at stoppe når du går din elskede Mali imøde smukke :biggrin::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: .

Og nei , tænke nok du ville benægte , at kunne huske hvordan du overfor mig og en anden jeg ik behøver nævne her...VIRKELIG og ihærdigt forsøgte , dels , at benægte , at der var noget som helst der mindende om følelser imellem jer , men du kom osse gentagne gange med den der "Han ER optaget...der er IK noget imellem os....vi er bare gode venner".Og DET skal jeg liiiiiiiige love for , at I var...og ER :balloon:.

:bearhug::bearhug::birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå så det tror du ikke .....emmm efter nærmere eftertanke så nej det gør du nok ik ....

kender stadig ikek noget til det .... eller den anden person :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Gæstesæskerne ...

Som vil indholde bla. hjemmelave  :thumbsupsmileyanim: - chokolader

Muuuuuuuuuuuuuuums det er jo en go ting...særligt for mig der slet slet IK kan lide chokolade jo :bearhug::bearhug: ...mine tænder løber allerede i vand :biggrin: .

Og søde æsker udover det :thumbsupsmileyanim: .

:birthday::balloon::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer