Guest Bettina.J

hvordan pokker

7 indlæg i dette emne

Hejsa..

Selv om at der laaang tid til dagen,er jeg da begyndt at få afprøvet nogle forskellige ting til invitationerne..

Det er så min mening at jeg vil ha limet det her sesens tyl på med guld pletter på...!

MEN i Panduro sagde hun at jeg sagtens kunne brugen en limstift... :angry: Men det kan jeg simpelhen ikke få til af hænge fast....MED MINDRE at jeg skal over lime indbydelsen til og sidde og gnuppe tyllet fast...!Og med små 40 indbydelser kunne det godt gå hen og blive noget grisserri..!

Så har i nogle forslag til hvordan eller hvad jeg evt ellers kan bruge...?

Hejsa Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Ikke nogen nem opgave...

Men jeg vil nu stadigvæk mene at en limpistol må være det rigtige værktøj. Det skal jo kunne "binde" tyllen nok - for ellers har jeg i mine tanker været omkring dobbeltklæbende "tape" (som bruges til f.eks. 3Dkort)... Men det er sikkert heller ikke stærkt nok, og desuden ville det være alt for synligt under tyllen.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve med limpistol. Og så se om du kan placere små limklatter under guld-klumperne (hvis du forstår hvad jeg mener?). Jeg vil mene at der ikke skal meget mere end 5 klatter lim til - en i hvert hjørne, og en i midten et sted...

Ikke nogen nem opgave. Men eller kunne du jo undvære tyllen? Det ville faktisk se rigtig godt ud (og det er noget nemmere...). :bearhug::angry:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder lige og får en alternativ idé: Hvad hvis du klippede tyllen så den er ca 1 cm fra kanten, så du kunne klistre en kant af noget "klisterbånd" (kunne evt være guldfarvet ligesom der er guld på resten) fra kanten og ind på kortet? Ved ikke om jeg forklarer mig godt nok, men altså sådan at det er KANTEN der holde tyllen - og så bliver invitationerne jo rammet flot ind...??

Det var et alternativ... :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer