Fru Munk

Brian og Lotte! 9-9-2006

925 posts in this topic

:angry: Ja, jeg prøver igen!

Vi har haft nogle store ændringer her de sidste par dage! Som gør at vores hidtidige planlægning, må laves om, da vi skal bruge nogele flere penge til boligen før end beregnet!

MEN tilgængæl har min kæreste så sagt at så kunne det godt måske ske alligevel i kirken!

Men lige nu står jeg på bar bund alt i alt!

Jeg har indbydelserne klar og andre småting klar!

Men hvor vi skal vies, vides ikke endnu, men måske Skelgårdskirken!

Og vi havde valgt at vores dejlige børn ikke skulle med, men det har vi osse ændret nu, så nu har jeg en brudesvend og en brudepige! (jeg ville heller ikke havde undværet dem på vores dag, alligevel!)

Men nu da jeg er statet forfra skal jeg lige havde alle de ting ind igen som er færdig/ på plads! :carrot:

Index:

To do liste

Kjolen

Bilen

menu

smykker

selkabslokaler

tændstisk æsker

Indbydelser

Tasken

Kirken

Bord deko

Sko

Skørt

Slør

Hår

Topfigur

Bordkort/poser

Edited by Fru Munk
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til, altid lækkert med en ny tråd :loveboard::bearhug::super: Aaaaaaaaaaiiiiiii... glæder mig til at se om der skulle være kommet ny ting til som jeg kan hugge med mine dronning ingrid hapsende arme :blink::toot:

0

Velkommen til, altid lækkert med en ny tråd  :bearhug:  :super:  :blink:  Aaaaaaaaaaiiiiiii... glæder mig til at se om der skulle være kommet ny ting til som jeg kan hugge med mine dronning ingrid hapsende arme  :toot:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Der kommer jo nok ikke så meget nyt.....................Da det kun er lokationerne der bliver ændret :o

Men noget nyt sker der da................. Ellers hapser jeg lidt fra dig :loveboard:

0

Velkommen til, altid lækkert med en ny tråd  :bearhug:  :super:  :blink:  Aaaaaaaaaaiiiiiii... glæder mig til at se om der skulle være kommet ny ting til som jeg kan hugge med mine dronning ingrid hapsende arme  :toot:  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Der kommer jo nok ikke så meget nyt.....................Da det kun er lokationerne der bliver ændret :o

Men noget nyt sker der da................. Ellers hapser jeg lidt fra dig :loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Du hapser bare... hvis du altså kan finde noget der er værd at hapse *GG*
0

Annonce ♥

Ja jeg vil jo gerne have styr på nogle fler ting men ved ikke helt om hvordan jeg lige skal gøre det!

Lyder som om jeg er helt ny! :loveboard:

Grunden til at vi har lavet planlægningen om er jo ikke pga af noget dårligt!

Sagen er bare at vi har fået B's søn hjem og bo, og da ungerne har delt værelse ellers (Det har gået fint i weekenderne og ferier), men vi syntes at det ville være bedre at de får hver deres værelse, så de får mere plads til sig selv! Så den står på udbygning!

Derfor er vi (næsten) blevet eninge om at vi koger det lidt ned og evt. bliver viet i kirke, ud og bliver fotograferet og så tilsidst holder festen i nærheden...........

Så har vi osse min bror's cadillac vi kan blive kørt i! (Tror det ville glæde min bror)

Det vi er blevet helt enig om herhjemme er at jo bare vi er sammen så er det helt underordente, hvilkel måde vi bliver viet!

0

Annonce ♥

Åh ja der kan meget hurtigt ske ændringer i de forskellige planlægninger, men godt I alligevel kan finde vejen frem sammen!!! Det er bare så vigtigt!!

Jeg har ikke glemt dig med fotograf, men vil høre om du stadig er interesseret?

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Svale!

Det bliver jo nok et fotograf der er her på Øen nu, så det skal du ikke tænke på mere!

Men tak for tanken :respekt:

0

Så kom der ny ticker på!

Jeg skal til Diætist på næste mandag (D. 16-1-06)

Og glæder mig faktisk rigtigt meget til at hører hvad hun har af ideer!

Og nye spændende opskrifter, for det mangler jeg rigtigt meget!

Og hvad jeg må/ skal spise!

Hun skal ikke bare stikke mig en protein kur, for kan ikke klare smagen af hospitalets protiendrikkekur, de smager af l...! :respekt:

Men at jeg mangler 19 kg i dag er lidt vildt, men jeg har heldigvis ikke sat mig det mål inden brylluperet........... Der er målet kun 10 kg!

0

Uhm hvor ser den mad bare lækker ud. Jeg sidder her og savler! (Ikke ligefrem hjælpsomt, når man er på kur! :hug: )

Hvor er det spændende med diætisten. Jeg forsøger at klare det selv, og synes faktisk det hjælper lidt, at have lavet en 'offentlig' kur med ticker herinde. Så står jeg lidt til regnskab, føler jeg. :respekt: Jeg skal nok heppe på dig, hvis du til gengæld hepper på mig! :balloon::cheerleader3::cheerleader3:

Mange kærlige hilsner fra Gitte

0

Annonce ♥

Har stadige ikke fundet kjole eller noget som helst andet, meeeeennnnn en lille taske har der alilligevel sniget sig ind -HAHA-:respekt:

post-16259-1137072542.jpg

post-16259-1137072601.jpg

Det er måske ikke lige til at se, men den er i sølv og med små sten udenpå!

Der er osse en kæde med så man kan have den over skulderen, men det er jeg så ikke så meget til!

0

Så skete der endelig noget!!!!!!!!!!!!

Jeg ringede til kommunen i dag for at høre om hvad der endenlig sker i min sag, for syntes der ikke rigtig skete noget, men sagsbehandleren er ikke for kvik i optrækket,

Men hold da op, han havde fået fingeren ud af r.....!

Jeg får tilbage betalt mit udlæg for de Enkelfag han havde sat mig igang med i sommeres! Og så havde han endelig fået talt med det konsulent firma der skal arbejdesprøve mig!

Jeg nåede da osse kun at ligge røret fra kommunen, da mobilen ringer og det er Ham konsulenten, som meget gerne vil se mig på Tirsdag den 17-1-06.

Så jeg håber på at jeg snart er igang med arbejde igen, enten et par timer om dagen eller på fuld tid, jeg ved faktisk ikke hvad jeg kan klare lige nu!

Men det er den bedste nyhed i lang tid!

Jeg måttte bare lige dele denne dejlig nyhed med nogen!!!!!

Jeg er lige pludselig bare så glad for at Lille manden osse har fået børnehave plads så hurtig, han starter den 16-01-06.......

Så alt er jo bare dejligt lige nu!

0

Super flot taske - som du kan se helt vild med stilen

post-15040-1137075735.jpgpost-15040-1137075761.jpgMin er bare i guld

Dejligt med de gode nyheder fra kommunen - jeg er selv i flexjob, og kan godt huske hvad usikkerheden og ventetiden gør ved en.

Håber du snart kommer igang med noget du virkelig kan lide og som du kan holde til.

-HAHA-

Annie

Edited by AnnieW
0

Annonce ♥

Jeg måttte bare lige dele denne dejlig nyhed med nogen!!!!!

Jeg er lige pludselig bare så glad for at Lille manden osse har fået børnehave plads så hurtig, han starter den 16-01-06.......

Så alt er jo bare dejligt lige nu!

<{POST_SNAPBACK}>

Stort TILLYKKE fru Munk og ikke mindst med børnehavepladsen.

Nu ser det da ud til, at alt flasker sig for dig / jer.

You go girl

:heart::heart::heart:

ZeSp

0

Fiin taske - virkelig flot!!

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have taske eller ej - tror min voksne brudepige kommer til at have parfume, lipgloss etc i hendes taske - hun er alligevel nødt til at hjælpe mig med at komme på toilet.. :heart:

Hvor er din taske købt, hvis nu jeg skal have een? :heart:

0

Jeg havde set den i en bod uden for Bilka!

Jeg har ikke selv købt den, men fået den i gave af, en af mine veninder.......... :heart:

Men jeg ved jo ikke om de boder stadig er der!

De var der ved juletid!

Men jeg skal ikke have voksne brudpiger................ Kun børnen! :heart:

0

Super flot taske - som du kan se helt vild med stilen

post-15040-1137075735.jpgpost-15040-1137075761.jpgMin er bare i guld

Dejligt med de gode nyheder fra kommunen - jeg er selv i flexjob, og kan godt huske hvad usikkerheden og ventetiden gør ved en.

Uvished er bare det VÆRSTE !!!!

Må man spørge hvor i har fundet de lækre tasker henne?

0

Sidder her en helt almindelig torsdag aften,- ungerne sover sødt, og kæresten er på arbejde og vaskemaskinen rumler der ud af....

Sidder og tænker lidt over den senere tid, hvad der endentlig lige er sket herhjemme.....

Det der var grunde til at vi skulle lave vores planer om ang. bryllupet, var jo bare endnu en rar ting, nemlig at få mere plads..... Vi har snakket om det så tit, men havde jo først planlagt det om et par år.......

Men jeg var lige ved at tude, da B sagde at vi nok skulle overveje at lave planen om.........

Men her et par dage efter, er det sku da endetlig mega rart at det bliver i lokal området!

Der var jo allerede et par løse ender som jeg ikke kunne få til at hænge sammen allerede nu, hvis vi skulle til Væggerløse!

Jeg ville jo gerne have at min dejlige svigerinde skulle sætte garnet på denne dejlige dag, det har hun jo ordnet siden jeg var 15 år.........Men det kunne være jeg allerede nu skulle bestille en tid til dagen..... Hun har nemlig fået enormt meget at lave! :huh:

Men det rarste er at hendes salon kun ligger 2 min's gågang væk fra kirken!

Og et anden lille ting var jo at min bror havde skaffet en Cadillac, lyserød med perlemor, til at køre os! (Det kunne være jeg lige skulle hive fat i ham igen) , Men vi takkede jo pænt nej da han ikke måtte få af vide hvor vi skulle hen til at starte med!

Bilen kommer først hjem til Febuar, men ved at den skal lejes ud til f.eks. brylluper

Der skal nok komme et billede af den når det er!

Og at vi har ændret mening ang. børnene er jeg rigtig glad for, da jeg var begyndt at fortryde at vi ikke skulle have dem med på sådan en dag!

Jeg glæder mig vildt til de får deres tøj, den yndigste lille prins og prinsesse!

Så længe det holder!

Jeg er dog lidt forud, for var forbi kirkekontoret........... og de har en vielse om eftermiddagen så hvis jeg er hurtig og for snakket med B så kan vi få tiden der hedder 12,30 og med min ynglingspræst, Poul Bo Sørensen!

Han laver de hyggeligste gudstjenster, så jeg håber at han er lige så god til brylluper!

Men nu skal jeg jo lige have i baghovedet at B måske alligevel ikke vil i kirke!

Men så skal vi på rådhuset og det VIL jeg slet ikke!

Og i Tårnby kommune kommer de ikke ud fra Rådhuset og vier folk!

Så jeg håber på at han bare siger ja! :heart:

Men nu kommer det næste jo så, KJOLEN.....

De kjoler jeg havde kigget på var jo lidt baseret på at det var ved stranden, og nu syntes jeg de virker lidt malplaceret i en kirke!

Og hvad hvis de bare ikke klær mig!

Og hvor når ville det være bedst at gå ud og prøve?

Jeg ved jo ikke hvor hurtigt det går med at smide de første kilo og går det lige så langsomt som jeg var om at tage dem på!

Jeg kan jo ikke lige frem motionere, som jeg gjorde førhen, og skal jo på krykker igen!!!!!!!!! :heart:

Jeg tror først jeg kommer ud i marts og prøver kjoler, hvis jeg ikke finder en herinde!

Jeg skal jo osse lige huske at budgette skal holdes meget lavt!

MEN GIFT DET BLIVER VI!

Om så vi ender på rådhuset :heart:

Men et kirkebryllup behøver jo ikke koste alverden!

Det var lidt af tankerne herfra!

Og lidt ender der skal samles op og/ eller som faktisk blev sat på plads!

Edited by Fru Munk
0