Posted February 23, 2006 · Report post Hej piger.. Hvor har I set dem med badeænderne henne, kunne godt tænke mig dem :carrot: Jeg fandt ænderne på E-bay. Du får lige linket: Badeænder Og ellers søger du bare på Cake Topper Ducks Gitte 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2006 · Report post Hej FynboBredahl, Hvor har du fundet den figur henne??? Har ledt længe efter en figur, hvor gommen er markant højere end bruden, så jeg vil rigtig gerne have en henvisning til, hvor jeg kan få fat i den henne! Du (eller en anden) kender vel ikke til andre figurer med samme størrelsesforhold? KH, Berit Hej Berit. Ja, jeg hedder godt nok ikke Malene Fynbo... men mon ikke hun tilgiver mig for at svare? Figurerne er fra firmaet SIA. De havde dem sidste år i Inspiration. Gitte 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2006 · Report post Jeg kan også være lidt med her 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2006 · Report post Hej FynboBredahl, Hvor har du fundet den figur henne??? Har ledt længe efter en figur, hvor gommen er markant højere end bruden, så jeg vil rigtig gerne have en henvisning til, hvor jeg kan få fat i den henne! Du (eller en anden) kender vel ikke til andre figurer med samme størrelsesforhold? KH, Berit Hej Berit. Ja, jeg hedder godt nok ikke Malene Fynbo... men mon ikke hun tilgiver mig for at svare? Figurerne er fra firmaet SIA. De havde dem sidste år i Inspiration. Gitte Et lidt sent tak for svaret, Gitte! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2006 · Report post Her er vores topfigur Fra Something Blue Heidi 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2006 · Report post Vi har egentlig ikke planer om at vi skal have topfigur... Men, nu har jeg lige kigget på something blue's hjemmeside .. og de her, de er da bare for lækre ! Den passer også RIGTIG godt i vores farver Majken 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2006 · Report post Ligesom FynboBredahl og Gitte-Majbrud har vi valgt en fra Sia - den er godt nok blevet vist før i denne her tråd, meeeeeen nu ser I den lige igen, hehe 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2006 · Report post Den her er også fra Something Blue, designet af Gisela Graham 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2006 · Report post ...lige et par stykker til.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2006 · Report post ...og topfiguren fra Medusa 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2006 · Report post Fandt lige et billede af Kronprinsparrets topfigur 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2006 · Report post vores ser sådan her ud. ved ikke hvad den har kostet da det er tonnys mormor og morfar der har købt den på Gran canaria. Birthe 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2006 · Report post Her er vores. Den er 11 cm høj og har kostet 39.95 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2006 · Report post Vi har valgt noget helt andet: Det er egentlig en fyrfadsstage, den er købt hos Erik Behring 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2006 · Report post Er der nogen der ved hvor/har set én med en gravid brud? Hilsen Christina 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2006 · Report post Jeg vil da gerne vise den topfigur, vi skal have på vores bryllupskage Kh Bettina 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2006 · Report post Er der nogen der ved hvor/har set én med en gravid brud? Hilsen Christina Hejsa Den eneste topfigur jeg har set med en gravid mavse er denne på den engelske og amerikanske Ebay http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2006 · Report post Hejsa Jeg har bestilt denne topfigur hjem fra London. Er VILDT SPÆNDT på et se den LIVE, og håber og ber til at den når "hel" frem 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2006 · Report post Hej Nogen der ved hvor den her fåes henne??? Tak for hjælpen Hilsen Christina 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2006 · Report post Hej Nogen der ved hvor den her fåes henne??? Tak for hjælpen Hilsen Christina Kig her. DE fleste steder koster den omkring $145, uden fragt. Jeg kan se den er af porcelæn. Så er der altså en chance for at den er for tung.... Prød at gå ind på www.ebay.com Og søg på "wedding cake top" (eller "topper") eller, hvis det skal være med Askepot, "Cinderella cake top" (eller "topper"). 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2006 · Report post Vi får lavet denne - Mon snart hun ringer og siger den er færdig :blush: Hvem laver dog den med simpson, du må meget gerne sende mig en pm min kommende mand ville blive lykkelig for sådan en *ss* 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Jeg har da lige et link, jeg synes er ret godt, der har vi købt vores søde topfigur, som er to søde duer. Jeg synes også, de har rimelige priser hobby og fest 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Et billede af mine hjemmelavede giraffer: 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 (edited) · Report post Og min hjemmelavet topfigur, som matcher resten af alt det kreative... Svale Edited July 18, 2006 by Svale 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 18, 2006 · Report post Vi skal ikke ha' topfigur på vores kage, da den bliver hjerteformet med roser i midten. MEN hvis vi skulle så skulle jeg ha' denne her. Kærlighedsnoden fra Royal Copenhagen, den er i forvejen på vores ønskeseddel sammen med de andre noder. Den koster 199,- og så kan man bruge den bagefter. 0 Share this post Link to post Share on other sites