pugge

indbydelser

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hmm... hjertet ser lidt gnidret ud... :blushsmiley: hmm det skyldes måske, at billedet var for stort og jeg måtte gøre det mindre... prøver lige igen... :loveboard:

post-15202-1136628022.jpg

Redigeret af pugge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget meget pæne og stilrene. Superflot. Har du selv tegnet eller er det en skabelon du har?

kh Christina

hejsa alle sammen tusind tak skal i have... har selv været igang med at kreere nogle hjerter og så lave en skabelon som jeg bruger til at tegne hjerter på alle indbydelserne, så det skal nok komme til at tage sin tid :loveboard: men det gør man jo gerne til sit bryllup :frizz2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget pæne og stilrene. Superflot. Har du selv tegnet eller er det en skabelon du har?

kh Christina

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa alle sammen tusind tak skal i have... har selv været igang med at kreere nogle hjerter og så lave en skabelon som jeg bruger til at tegne hjerter på alle indbydelserne, så det skal nok komme til at tage sin tid :hug: men det gør man jo gerne til sit bryllup :frizz2:

<{POST_SNAPBACK}>

Tja - jeg skulle til at spørge om det samme - det er et superflot hjerte nemlig

Og rigtig fine invitationer i det hele taget :balloon:

:respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du de smukke hjerter liggende elektronisk? Jeg har tænkt mig at lave stofservietter med tryk på, og dér kunne dine hjerter være vildt smukke.

fedte fedte fedte...

hejsa.. har dem ikke liggende elektronisk, men jeg kan prøve at scanne dem ind og så oploade dem her, så du kan hente den, så kan du se om det virker :hug: men det kan desværre først lige blive imorgen, da min kommende mand skal have printeren/scanneren med til eksamen imorgen. Hvis det var et forsøg værd :frizz2:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer