Guest graajaco

Traditioner ved rådhus bryllup

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sidste sommer var vi til et rådhusbryllup.

Efterfølgende var der champagne i parken mens parret fik taget billeder, og så var vi på restaurant at spise.

Kagen blev indtaget i parrets eget hjem, hvor der så både var taler, sange og brudevals. I er jo ikke blevet 'mindre' gift fordi I har valgt at gøre det på rådhuset, vel? :respekt:

Knus fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var også til rådhus bryllups i sommers, og det var med stor fest i telt i forældrenes have.

Og alle traditionerne var der også, bortset fra taler, da de havde frabedt sig taler (Tror nok det var frodi gommen ikke havde lyst til at holde tale :hug: )

Pernille :respekt:

0

Del dette indlæg

Hey.

Nu skal jeg på rådhuset på torsdag :balloon: , og jeg kom til at tænke på, når man holder en lille fest for 16 personer, til spisning.

Hvad følger så med af traditioner og er der egentlig nogen.. Taler, brudevals, klipning af sokker osv??

Graajaco

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Vi skal også giftes på rådhuset og gør det meget i stil med almindeligt bryllup.

Bliver hentet i en lækker bil, får taget billeder, holder en reception (hvor vi serverer bryllupskage så hele familien er med til det) og så en lækker middag om aftenen for en mindre udvalgt skare.

Og selvfølgelig har jeg da fået købt en brudekjole, skal ha lagt makeup og sat hår....lidt lækker vil man jo gerne være :hug:

:respekt:

Sofie

Redigeret af Fru Bille
0

Del dette indlæg

Vi skal giftes borgerlig, men dog ikke på rådhuset. Vi har valgt å gjøre det utenfor ved en sø. Jeg skal ha en flott kjole (ikke funnet ennå dessverre...), gemalen kommer i smoking, ca 70 gjester til middag og fest, taler, brudevals og sokkeklipping og alt hva der er "normalt" ved et kirkebryllup. Jeg er overbevist om at vores bryllup blir minst like festeligt og flott som et tradisjonelt kirkebryllup. Det er jo kun de første 15-45 minuttene som blir annerledes.

Jeg synes I skal velge det I bedst kan like. :cheerleader3:

Mange lykkeønskninger for det forestående bryllup :respekt::hug::balloon:

Redigeret af Trudelutt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer