Guest Prikkedc

Kjoleprøvning nr 2

65 indlæg i dette emne

Endnu en fantastisk oplevelse... denne gang med mine tossede søstre som skal være mine brudeterner.. :respekt:

Vi var hos Cinderella Brudekjoler i Billum... ja ja ude ved Heidi (læs Ryberg) KANON service- Kanon siger jeg.. rigtig søde piger... hehe

MEEEENNNN... nu er jeg bare endnu mere i tvivl om hvad der er den rigtige kjole for mig...

post-15773-1136713210.jpg

post-15773-1136713263.jpg

Redigeret af Prikkedc
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw hvor er du bare superlækker i dem alle sammen... Har helt sikkert ne hvor jeg bare synes du er helt "SUK" men hvilken en er du selv mest til?

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine... Tak søde

He he det er jo lige det... Jeg synes faktisk at nummer to er rigtig flot til mig men er møg ked af min tatoo... (i hvert fald i en brudekjole...) Farvoritten var ellers nr. fire men kan altså også godt lide nr. tre..

Sååååhhh hvad synes du.

:respekt: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Ok... Hvis du kan tage det, så kommer min helt ærlige mening her... Synes du kan bære dem alle sammen og at du skal vælge den du har det bedst med... Først tænkte jeg umiddelbart en af dem der dækker din tattoo mest, men så tænkte jeg at det ville være synd, for folk ved vel du har den og det er ikke dem der er flottest til dig... Da jeg så dig i kjole nummer to tænkte jeg helt sikkert SUK og hvorfor er det ikke mig der ser sådan ud.. *SS* Håber det var svar nok *SS*

0

Del dette indlæg

Personligt ville jeg nok vælge en brudekjole, hvor man enten kan se hele tattoveringen eller en hvor den er helt skjult. Jeg synes det er lidt synd for både kjole og tattovering hvis den er halvt fremme som den bliver på nogle af kjolerne.

Men det er så bare mig :respekt:

0

Del dette indlæg

uha, nr. 2,3 og 4 er hamrende gode til dig - dog hælder jeg personligt mest til nr. 2 syntes den stropløse overdel er hamrende god  til dig :respekt:

<{POST_SNAPBACK}>

den vil jeg så også tilslutte mig. Du har smukke skuldre (forstå mig nu ret) så stropløs er måske et rigtig godt bud :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok... Hvis du kan tage det, så kommer min helt ærlige mening her... Synes du kan bære dem alle sammen og at du skal vælge den du har det bedst med... Først tænkte jeg umiddelbart en af dem der dækker din tattoo mest, men så tænkte jeg at det ville være synd, for folk ved vel du har den og det er ikke dem der er flottest til dig... Da jeg så dig i kjole nummer to tænkte jeg helt sikkert SUK og hvorfor er det ikke mig der ser sådan ud.. *SS* Håber det var svar nok *SS*

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Trine...

Jeg kan tage det meste hihi... Er glad for din ærlige menning. TAK for det...

Er egentlig overrasket over, at jeg ser så pæn ud i nr. 2. Det er godt jeg fik taget billederne denne gang.. det giver en god mulighed- når man kommer hjem...

Redigeret af Prikkedc
0

Del dette indlæg

:respekt: Jeg kan gost se problematikken i det med tattoveringen, men jeg syntes helt klart, at nr 1 og nr 2 kjole er super super smukke til dig!!! Hvis jeg ikke havde købt min kjole blev det da vist en af dem, måske mest nr. 1.

:hug: Knus Ditte

ps. hvad kostede 1'eren om jeg må spørge?

Redigeret af Allegra
0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre ikke huske prisen på den... Tror nok det var Sincerity

Det ved Ryberg nok :hug:

Jeg synes nummer 2.

Du behøver ikke skjule din tatoo, da den er en del af dig. Jeg valgte kjole ud fra, at min tatoo på skuldren skulle kunne ses.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skjuler heller ikke min tatoo til dagligt men synes måske i så smuk en kjole at det er synd... Ikke for at kritisere din beslutning om at vise din frem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er til kjole nummer 2. Når nu man har en tatoo, bliver man nød til at tage højde for den (når den sidder hvor den gør). Så hellere HELT kunne se den, end delvist. Synes også sagtens man kan vise "sig selv" frem. Det er jo en del af dig - og når du ikke er "flov" over den til daglig - hvorfor skulle du så den dag??? :hug:

Derudover synes jeg, at det er flot til dig - at kjolen går lige over brystet - det giver dig en rigtig super duper flot figur. :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :respekt:

Jeg syntes også af de stropløse, der er nr. 2 flottest til dig. Men af de andre modeller syntes jeg at nr. 3 er flottest til dig, syntes at det er den udskæring der klæder dig bedst. Men syntes bare at der er så mange der har den kjole, jeg kan personligt godt lide, ikke at have det sammme som mange andre. men det er jo bare min mening.

Men smuk skal du nok blive :balloon:

Janni :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer