AnjaBK

Bryllup og dåb

9 indlæg i dette emne

Hejsa.....

Min kæreste og jeg har efterhånden været forlovet i lang tid, og nu har vi besluttet at det skal være....

Nu står vi så i den heldige situation at vi skal være forældre i Juli, og så synes jeg jo det kunne være smart at slå barnedåb og bryllup sammen til sidst i oktober eller starten af november.....

Min kæreste har aldrig hørt om nogen der har slået det sammen, men det kan man da sagtens, ikke?

Det bliver jo dyrt med 2 fester inden for et halvt år, og det er jo de samme personer der skal med...

Så vil jeg lige høre om der er nogen, der har nogle anbefalinger/ideer hvor vi kan holde festen nær Aalborg?

På forhånd tak

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej,

jeg har været til mange bryllupper hvor der også har været barnedåb, og de har gjort det på den måde at den var kl 14 i kirken, og så var barnet til festen til kl 18 hvor man sagde at det var barnets fest, hvorefter det blev hentet af en barnepige og så var det tid til forældrenes fest,

men lige hvor det kan holdes ved jeg ikke,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Det skal nok kun være en halv times kørsel fra Aalborg!

Prisen har vi ikke helt snakket om endnu, men kom endelig med forslag så kigger vi på budgettet senere.... Jeg vil gerne kigge alle muligheder igennem inden vi bestemmer os helt, for så må vi bare spare lidt ekstra op.

0

Del dette indlæg

Det synes jeg sagtens man kan. Jeg blev døbt på mine forældres bryllupsdag og vil nok gøre det alla det som Sannek skriver. Det eneste problem kan være at finde en barnepige da alt familie og venner jo er med til bryllupsfesten!

0

Del dette indlæg

Det synes jeg sagtens man kan. Jeg blev døbt på mine forældres bryllupsdag og vil nok gøre det alla det som Sannek skriver. Det eneste problem kan være at finde en barnepige da alt familie og venner jo er med til bryllupsfesten!

min søster gjorde det at de har et meget godt venskab med deres nabo og de spurgte dem ad og de sagde ja, de elsker den tøs, de har ingen børn selv, så de passer min søster datter så meget de kan, og de var meget glade for at hjælpe til

0

Del dette indlæg

Jeg kommer selv fra Aalborg og skal giftes på Dronnninglund Slot (Tip; bliv gift fredag - så yder de 10% på arrangementet!!! :heart: )

Før det blev besluttet overvejede vi:

Scheelsminde (Aalborg - ude ved Møllen)

Svalegaarden (Hasseris)

Derudover er der jo:

St. restrup hovedgaard

Forskellige kroer (Kan ikke lige komme på nogen!!! :heart: )

Kan godt se, at det vist er i den lidt dyrere ende, men Scheelsminde var faktisk ikke så dyrt!!! :huh:

:heart: og tanker,

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også:

gl. vrå slot

Kommandøren i Hals

Havkatten i Hals

Hals hotel

Scandic Aalborg

Hotel Hvidehus - Har vi ikke så god erfaring med

Hotel Phøniks - Her holdte vi vores reception, og kommer der ikke igen.

Ja faktisk er der rigtig rigtig mange hoteller i Aalborg

Ellers har jeg ikke lige så mange flere idéer lige nu *S*

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer