vmsp

Engangs kamera

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal nu ud og købe engangs kamera....

Men hvor er de billigst, hvor de samtidig er go'??

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil jeg også gerne vide.....

Redigeret af HenHen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan holde øje med tilbud fra Bilka, Føtex, Fakta, ....

Jeg købte mine via telekæden her.

:bearhug: Sandra

Har lige set på hjemmesiden, det lyder da rimelig billigt.......Jeg takker og bruger Telekæden :blush:

Hej

Kan man "kun" købe 3 af gangen ?

Vi skal gerne bruge 6 stk

:hug: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Når man trykker på køb står der 1 engangskamera ( der er 3 i en pakke )

så ud fra hjemmesiden er det 160kr for 3 stk og ikke 9  :hug:

Jeg tror det er en fejl - tror et betyder bare at det er en sæt med 3x3 kameraer - altså ni til 160 DKK. Dengang jeg købte lod tilbudt på 1x3 til 50DKK - så det er jo næsten det sammen.

Men hvis i er usikker kontakter i jo bare telekæden og finder ud af det.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

I Merlin købte jeg 10 stk til 100,- BILLIGT BILLIGT..

Men det viser sig så at det er pga sidste salgsdag...hvor lang tid efter kan et kamera holde sig. Jeg har hørt noget om at de holder sig længere hvis de opbevares køligt...er det rigtig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆRE BRIDEZILLAS!

Dette emne har jeg jo allerede lavet en lille tråd om.... super gode engangs kameraer til: 15 kroner stk....

I Fleegard, lige på den anden side (tyskland). De er finske, men de er super gode!

:bearhug:

Christina (som-undrer-sig-over-om-hendes-indlæg-overses)

Jeg havde læst dit indlæg - men da jeg ikke kommer til Tyskland inden brylluppet, ville jeg gerne vide hvor I Danmark man kunne finde billige engangskamera

0

Del dette indlæg

Men det viser sig så at det er pga sidste salgsdag...hvor lang tid efter kan et kamera holde sig. Jeg har hørt noget om at de holder sig længere hvis de opbevares køligt...er det rigtig?

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen der ved noget???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen der ved noget???

Jeg er svar skyldig, men tror at hvis du opbevare dem kold burde de kunne holde noget længere.... men det er kun et skud.

0

Del dette indlæg

HEJ

DET BILLIGESTE ER FAKTA 5 STK FOR 100 KR, OG DE ER UDMÆRKET.

HILSEN HELLE

P.S VI HAR VALGT DEM FRA DA VI REGNER MED AT VORES GÆSTER BLIVER FOR FULDE TIL AT TAGE NOGLE ORDENLIGT BILLEDER VI HAR SPURGT 2 AF VORES GÆSTER OM DE VILLE TAGE NOGLE BILLEDER OG HAR KØBT EN GÆSTEBOG

0

Del dette indlæg

Film holder sig bedre og længere hvis de opbevares i køleskabet, så smid bare dine engnagskameraer i køleskabet, så tror jeg ikke det bliver noget problem med holdbarheden. :carrot:

Til jer som har købt engangskameraer fra Telekæden, kan jeg fortælle at vi også brugte dem og at resultaterne bliv rigtigt gode. :cheerleader3:

HUSK bare at gøre opmærksom på at man skal huske at bruge blitz!!!! Vi havde både skrevet det på kameraets dekoration og fået toastmasteren til at sige det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer