Guest fame

håropsætning og make-up

17 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Efter at have læst nogle af jeres indslag med hensyn til håropsætning samt make-up, så vil jeg gerne have jeres ærlige mening.

Hende der skal sætte mit hår og lægge min make- up skal have 650 kr.

Inkluderet i prisen er et personligt møde med hende om mine ønsker og forventninger,samt hendes råd og gode ideer til opsætning samt make-up.

+ en prøveopsætning 3 uger inden brylluppet og selvfølgelig håropsætning samt make-up på selve dagen.

Hvad synes i piger og drenge??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg syntes det lyder rigtig billig. Sidst jeg var ved frisør spurgte jeg om hvad de skulle have for at sætte hår til bryllup. De tog 1500 kr + en prøve opsætning, men det er altså uden makeup. Så jeg syntes bestemt du skal slå til, hvis den er en frisør du er glad for.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det lyder rigtig billigt...så ligesom de andre skriver...hvis du føler dig tryg ved det, så slå til :bearhug:

Jeg skal giftes i Kolding, og frisøren/kosmetologen skal have 1000,- for prøveopsætning 3-4 uger før, klipning, opsætning på dagen...det eneste jeg skal lægge til er hårpynt :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg giver mellem 200-400 kr for prøveopsætning af hår og mellem 350-700 for opsætningen på selve dagen. Jeg får lagt makeup hos matas for 600 kr og det er vel og mærke UDEN at få lagt prøvemakeup :hug: men det er nu og engang det der er nemmest for mig på dagen. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jeg skal giftes i Vejle og til frisør her hos en af de dygtige det skal jeg give 700,- for det er inklusiv prøve opsætning og makeup det syntes jeg er billigt :bearhug:

MVH AM

0

Del dette indlæg

Hej

Det er hos klip-inn på Kiddesvej.

Jeg blev klippet der i lørdags og de var så søde vi snakkede om hvordan det skulle klippes så det passer i længde til den store dag som først er om lidt over 4 mdr. De hjalp også med hvilket slør jeg skal sy min kam på jeg har 2 stk for de var så billige hos LILLY da de havde lagersal.

Min datter på 8 blev også klippet og ville ikke med da der jo var barnedåb men så var vi så heldig at der var fjernsyn hos frisøren :bearhug: for alle kunder og personale var helt oppe at køre det var faktisk meget hyggeligt -HAHA--HAHA-

MVH AM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg vil ønske at jeg også kunne få det så billigt til 650 kr for det hele.

hvor får du det gjort henne. :thumbsupsmileyanim:

i omegnen hvor jeg bor, skal jeg af med 1000 kr minimum og det stå bugdet ikke til, så hvis jeg kunne være heldig at få det billiger, så kunne det være fedt. :thumbsupsmileyanim:

knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer