Guest nuserk

hvilken make up??

6 indlæg i dette emne

Hej

hvilken make up tager i på den store dag??

jeg er ved at finde en frisør til at sætte mit hår men ville goså gerne have hende til at ligge make up.. problemet er at flere af dem jeg har snakket med siger de godt kan ligge det men man skal selv tage det med...

så gode råd ønskes...

hvad skal der bruges

hvilke mærke holder

og gerne ca. pris.

andre gode tips?? alt er velkommen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske også gerne hvor det kan købes?

Jeg kan komme med første tips:

Blossing tisues fra Body Shop.

Det er små papirsservietter med pudder. De tager fedtet/glansen i ansigtet, også frisker de pudderen lidt op i løbet af dagen. Jeg mener en pakke med ? stk.(rigeligt!) koster 35,-

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

jamen, jeg bruger colour id foundation fra lancome (250,-?), og 'tryllepennen' fra Ysl (250,-?) (sådan en foundation pensel der dækker urenheder og rander under øjnene, kan ikek huske navnet) jeg bruger altid skygger fra Guerlain (130,-) eller Artdeco (40,-)(men skal lige finde farver sammen med sylisten) så bruger jeg en shishido mascare (185,-) - den holder perfekt, helt vandfast! en alm. sort kajal blyant (50,-) (tror dte er en gosh jeg har p.t.?) og en juicy tube lipgloss (150,-) - alt kan vist fåes i matas - alle produkterne holder super godt, så det blievr nok dem jeg bruger, jeg er ikke vild med læbestift, elelr når huden ser malet ud og colour id'en går i et med huden så den er :bearhug:

Redigeret af stineka
0

Del dette indlæg

Jeg bruger også tryllepennen fra YSL ( den hedder touche eclat Stine)

Derudover har jeg mineral foundation fra Youngblood. Det er en løs pudder der bare dækker SÅ godt. Den minder om en foundation og den lægger sig virkelig flot på huden.

Dertil har jeg købt en mineral rice pudder til at lægge under foundationen. Det er til hvis huden ikke er HELT tør, hvilket er meget vigtigt. ( det kræver lidt øvelse at lægge, men resultatet er WOW)

Så bruger jeg en mascara fra Dior.

Jeg har så alle mulige forskellige øjenskygger i forskellige mærker, men de bedste jeg har er fra Chanel. De holder bare hele aftenen.

Jeg har endelig måtte bide i det sure æble og konstateret at det kan betale sig at investere i ordentlig makeup, så det har jeg gjort og jeg har ikke fortrudt.

YSL, det ER en tryllepen.

:bearhug: Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg bruger også en tryllepen, men den er fra dior :biggrin: god og jeg bruger også dior foundation og nuskin pudder ( naturprodukt), dertil har jeg utallige øjenskygger i alle muligfarver, og så har jeg læbestifter, i ligeså mange farver og mærker som mine øjenskygger, men der er dyre mærker og det holder. kan ikke leve uden, får jeg ligner et spørgelse, ude noget i ansigtet. :biggrin:

nu kommer mit råd : plej dit ansigt godt, rens den både morgen og aften også nede på halsen. dertil brug en god dagcreme og en god natcreme, noget der passer til din hudtype. hvis du ikke ved, hvad din hudtype er, så kan du gå ned i Matas og få vejledning. de er super dygtige og de kan hjælpe dig, med alle dine spørgsmål. :super::blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer