Tikkitavi

Brudelingeri

19 indlæg i dette emne

9 ud af 10 kvinder bruger ikke den rigtige str. i BH.

Kvinder har en tendens til at købe alt for stor omkreds, og alt for lille skål!!!

Så derfor kære brude (og for så vidt alle andre :biggrin: )

Gå ind i en lingeributik, og bed dem hjælpe med at finde DIN rigtige BH-str.

Spørg ikke i en brudebutik - de er (for det meste) ikke uddannede til at vejlede dig!

Jeg sælger selv lingeri, og ser dette problem hver dag, så gør dig selv den tjeneste, og du vil mærke STOR forskel!

Det lover jeg :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er jeg helt med på, :bearhug: arbejder selv med lingri og der findes ikke noget bedre end at gå med den rigtige BH og det er f.............e forskel fra at gå med den forkert, til at gå med den rigtige BH.

Det er også en stor lettelse for mange, at vide hvilken strørrelese man er, når man skal ud at købe det lækker undertøj, man skal have på inden under kjolen, og så gør det jo også letter for manden, at købe lækkert undertøj, til andre lejligheder. :biggrin:

knus :bearhug:

Ann Marie :yllove:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået målt og vil anbefale alle at gøre det også regelmæssigt, da kroppen jo nogengange ændrer sig hhhhmmmmm........ Men efter jeg blev målt til en 75 F har jeg enorme problemer med at finde sexet undertøj specielt til brudekjolen....... Det irreterer mig voldsomt :biggrin::biggrin:

Håber alle finder den rigtige størrelse :super:

0

Del dette indlæg

9 ud af 10 kvinder bruger ikke den rigtige str. i BH.

Kvinder har en tendens til at købe alt for stor omkreds, og alt for lille skål!!!

Så derfor kære brude (og for så vidt alle andre  :blush: )

Gå ind i en lingeributik, og bed dem hjælpe med at finde DIN rigtige BH-str.

Spørg ikke i en brudebutik - de er (for det meste) ikke uddannede til at vejlede dig!

Jeg sælger selv lingeri, og ser dette problem hver dag, så gør dig selv den tjeneste, og du vil mærke STOR forskel!

Det lover jeg  :super:

:biggrin:

Hejsa

Mange tak for hjælpen idag

Jeg glæder mig meget til at hente corsagen på mandag

:biggrin: Heidi

0

Del dette indlæg

Det lover jeg  :super:

:biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig :blush:

Nogle gange så ryster man på hovedet når man ser hvad kvinder finder i med hensyn til deres bh´er :blush: Mærkeligt når man så tænker på hvor sippede vi kan være med et par bukser :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået målt og vil anbefale alle at gøre det også regelmæssigt, da kroppen Men efter jeg blev målt til en 75 F har jeg enorme problemer med at finde sexet undertøj specielt til brudekjolen....... :

<{POST_SNAPBACK}>

Det kender jeg godt, er selv en 75 F efter at være blevet målt :carrot: Og hold op hvor var det fantastisk at få en bh på som bare sad så godt :super:

Men må desværre sige at mit undertøjs budget er steget da jeg er blevet forfalden til PrimaDonna, som laver noget fantastisk undertøj til storbarmede piger :biggrin:

Så jeg har også haft svært ved at finde noget undertøj til under kjole, men er endt med et ok resultat.

Held og lykke med at lede videre.

Pernille :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en av dem som har brukt forkert størrelse i alle år :baa:

Har alltid købt 80B, og da jeg var ude for at finde undertøy til mit bryllup i sist uge fik jeg vite at jeg er en 65D!!!

Hvorfor har ingen fortalt meg det tidligere -HAHA-

Glæder mig til jeg har råd til at skifte alle mine gamle bh'er ud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg var ude og købe nyt før jul (julegave fra manden), og fik også en noget anden størrelse end jeg plejer - og babs og nutte bliver virkelig holdt på plads nu :bearhug:

Men - og det fortalte jeg også ekspedienten - jeg har tit problemer med at stropperne falder ned, uanset hvilken bh jeg bruger, og hun mente jo så at det var fordi det var forkerte størrelser jeg brugte.

Så jeg troede jo det var løst med den jeg nu fik fat i - men stropperne ryger også ned på den nye! (som i øvrigt er af mærket primadonna, så det skulle jo være ok kvalitet)

Jeg har købt sådan nogle silikonedimser som sættes under stropperne oppe på skuldrene, og de virker også rigtig godt - men er der nogen der har et bud på hvad man gør for at undgå at stropperne ryger ned?

Bhen sidder ret stramt om ryggen, og bagstykket sidder ikke for langt oppe, som ellers skulle være en fejl for mange - men hvad er der så galt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det kender jeg godt, men jeg må lige sige ikke alle der sælge bh og div. der kan finde ud af det, for jeg prøvede sidste år en bh i en forretning, hun sagde at den sad rigtig, men jeg følte det ikke, men hun fortalte mig at jeg skulle vænne mig til den, da jeg havde gået med en forkert så længe, den hoppede jeg ikke på og købte den ikke,

så jeg køber mine bh selv,

0

Del dette indlæg

Jeg var ude og købe nyt før jul (julegave fra manden), og fik også en noget anden størrelse end jeg plejer - og babs og nutte bliver virkelig holdt på plads nu  -HAHA-

Men - og det fortalte jeg også ekspedienten - jeg har tit problemer med at stropperne falder ned, uanset hvilken bh jeg bruger, og hun mente jo så at det var fordi det var forkerte størrelser jeg brugte.

Så jeg troede jo det var løst med den jeg nu fik fat i - men stropperne ryger også ned på den nye! (som i øvrigt er af mærket primadonna, så det skulle jo være ok kvalitet)

Jeg har købt sådan nogle silikonedimser som sættes under stropperne oppe på skuldrene, og de virker også rigtig godt - men er der nogen der har et bud på hvad man gør for at undgå at stropperne ryger ned?

Bhen sidder ret stramt om ryggen, og bagstykket sidder ikke for langt oppe, som ellers skulle være en fejl for mange - men hvad er der så galt?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg HADER stropper af et godt hjerte, så løsningen for mig er simpelthen stropløs. Men nu har jeg heller ikke så meget at prale af.... til en stor barm er det nok vanskeligt at gå uden stropper altid.

Har du reguleret stropperne rigtigt?

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej FUBLE....

Nogle rigtige gode BH´er - så skal du gå i Femilet (arbejder selv i en Femilet) - der ligger en i Rosengårdscentret og en i Kongensgade i Odense. Der kan du finde rigtige pæne BH´er, som ikke er konede :bearhug:

SanneK>> Hvis man bliver målt til at være en helt anden str. end den man plejer at bruge - så er det rigtigt som ekspedienten siger - en vanesag da en helt ny str. er anderledes at få på... Så giv det en chance mere - jeg er sikker på hun ved hvad hun snakker om -HAHA-

Hvis stropperne falder ned, er det såre simpelt: det er en anden model i BH man skal vælge - en hvor stropperne sidder længere inde...

Det var bare det jeg ville sige.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Størrelser på BH'er er en underlig ting...

Var ude og købe undertøj til brylluppet den anden dag. Blev målt mere end en gang og ekspedienten kom på noget af en opgave... Prøvede alt fra a-c skål og fra str. 80-90... Ekspedienten målte mig til en helt anden størrelse end den jeg endte med at købe. -Heldigvis var hun helt enig med mig i, at det var den helt rette... Så helt nemt er det altså ikke...

0

Del dette indlæg

ja det kender jeg godt, men jeg må lige sige ikke alle der sælge bh og div. der kan finde ud af det, for jeg prøvede sidste år en bh i en forretning, hun sagde at den sad rigtig, men jeg følte det ikke, men hun fortalte mig at jeg skulle vænne mig til den, da jeg havde gået med en forkert så længe, den hoppede jeg ikke på og købte den ikke,

så jeg køber mine bh selv,

Jeg har stået i nøjagtig samme situation.... jeg synes BESTEMT heller ikke den BH, ekspedieten havde fundet til mig, sad specielt godt.. Hun sagde ligesom "din", at det bare var vanesag, at jeg lige skulle vænne mig til at have en anden BH størrelse på.

JA ja ja tænkte jeg den er god med dig - men jeg købte den S**** BH.... og gæt engang: :baa:

Da jeg kom hjem med den nyindkøbte, tænkte jeg, den her kommer jeg aldrig til at bruge den både strammer og gnaver osv osv. :banned:

Men jeg må indrømmre - den kære dame i butikken havde RET. Det var en vanesag - og den sidder bare SÅ godt, der er styr på både babs og nutte. Efterhånden har jeg fået skiftet alle mine BH'er ud til samme størrelse *mums* :cheerleader3:

:cheerleader3:

Mette

0

Del dette indlæg

ja jeg har nu været ude for at to forskellige ekspidienter i den samme forretning rådgav mig forskelligt, den ene til en 75a og den anden 70c. Havde først købt den første, men den sad forfærdeligt da jeg kom hjem og prøvede den med tøj, så gik jeg tilbage og fik en helt anden rådgivning, og ja nu er jeg en 70c. Så måske, måske ikke, ved de hvad de snakker om, men enige er de ihvertfald ikke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer