Guest StineW

Manden og kjolen

19 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Er der måske nogen, der kan kommentere på det der med at gommen ser kjolen før brylluppet...

Selvfølgeligt skal min kæreste på ingen måde se selve kjolen før i kirken til det store sus - og gerne en Kronprins Frederik effekt.

Men men han har jo set billeder og vi har kommenteret dem sammen...Ved godt det langt fra er det samme. Men måske ville det sjoveste være at vælge en kjole han aldrig har set før...

StineW

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal godt nok først giftes i juni 2007 og har derfor ikke købt kjole endnu.

Min plan er, at spore mig ind på - hvad min kæreste synes om de forskellige modeller - kort, lang, hvid elfenbens - en helt anden farve - meget stort skrud, pyntet, enkel osv.

Dertil har jeg selvfølgelig også min egen smag og mening....og må håbe på at hans og min mening passer nogenlunde sammen - og så får han ellers ikke noget som helst at se før den store dag.

Hilsen Sarah

0

Del dette indlæg

Min plan er, at spore mig ind på - hvad min kæreste synes om de forskellige modeller - kort, lang, hvid elfenbens - en helt anden farve - meget stort skrud, pyntet, enkel osv.

Dertil har jeg selvfølgelig også min egen smag og mening....og må håbe på at hans og min mening passer nogenlunde sammen - og så får han ellers ikke noget som helst at se før den store dag.

Hilsen Sarah

<{POST_SNAPBACK}>

Det var jo også min plan, men eftersom jeg jo kigger på kjoler herinde på dette helt igennem skønne forum, så har han jo set en af annoncerne.

Og kan jeg huske hvad han kommenterede på kjolen - nej, selvfølgeligt kan jeg ikke det. Men jeg syntes at kjolen er skøn.

Og så tænker jeg jo (for lidt overtroisk er man vel altid) ...hvis jeg nu ender med at købe den kjole. Har han så reelt set den...Eller er det bare bruden i kjolen han ikke må se...

StineW

0

Del dette indlæg

Peter og mig har også siddet og kigget på kjoler på modellos sammen og kommenteret dem - men med alle de kjoler han har set ville han alligevel ikke genkende den. Vælgt så en vi aldrig har set på billede og han har ingen anelse om hvilken slags kjole jeg har valgt.

:super: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste har også set billede af kjolen. Det var den første jeg klippede uf af bryllupsmagasiner, men han ved jo ikke hvilken jeg valgte, så jeg synes også at det er ok. Jeg fortolker det mest som at gommen ikke skal se mig spankulere rundt i kjolen, mens jeg prøver den, eller i timerne inden vielsen. Så føler ikke at jeg har fristet skæbnen med at vise ham billeder. Jeg ville jo også gerne sikre mig at han kunne lide den stil, som jeg kiggede på.

Hilsen Pia

Hejsa alle

Er der måske nogen, der kan kommentere på det der med at gommen ser kjolen før brylluppet...

Selvfølgeligt skal min kæreste på ingen måde se selve kjolen før i kirken til det store sus - og gerne en Kronprins Frederik effekt.

Men men han har jo set billeder og vi har kommenteret dem sammen...Ved godt det langt fra er det samme. Men måske ville det sjoveste være at vælge en kjole han aldrig har set før...

StineW

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Hilsen Sarah

Hejsa,

Det var faktisk også lidt den taktik jeg brugte op til mit kjolekøb.

:super:

0

Del dette indlæg

Jeg tilslutter mig koret:

Jeg klippede en bunke kjoler ud af blade... både nogle jeg kunne lide og nogle jeg ikke brød mig så meget om, og bad ham kommentere. Mest for at se om han havde HELT andre forventninger til hvad jeg skulle komme i end mig selv. Således har han i princippet set kjolen.... men det ved han jo ikke. Jeg tvivler også på at hans hukommelse rækker til den slags. :biggrin:

:super: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot:

Min kæreste så lidt i nogle blade for længe siden, ellers har han slet ikke set nogle af dem, jeg har prøvet - og den jeg har købt.

Efterfølgende har jeg spurgt ham, hvordan han tror den ser ud.... Og det er det helt modsatte af, hvordan den reelt ser ud, så det bliver sjovt at se hans ansigtsudtryk.

Men hvor synes jeg det er svært, ikke at kunne fortælle ham det hele og vise billederne af mig i den. Men det gør jeg jo selvfølgelig ikke...

Camilla

0

Del dette indlæg

Hejsa alle

Tusind tak for jeres tanker!!

Så er jeg da ikke helt galt på den med min taktik.

Mit eneste problem er nu bare at kæresten ikke helt ved hvad han syntes er pænt / ikke pænt. Og jeg vil jo gerne have at han bare tænker WAUW når jeg træder ind i kirken!!

Men det har han nu da forsikret at det gør han uanset hvad!! (Det er jo ikke for ingenting at jeg gifter mig med ham - den søde mand :blushsmiley: )

Men tak for svarene, og nu vil jeg lokke ham til at se nogle flere billeder :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hmm jo vi talte da også om brudekjoler før vi skulle giftes og han så da også i kataloger, men han så aldrig min kjole.

Næ for jeg fik den syet lige efter mit ønske, og selvom jeg ikke kunne lokke et entydigt svar ud af ham om hvordan han godt kunne tænke sig kjolen så ud, ja så fik jeg en Kronprins Frederik effekt da dørene gik op.

Mie

0

Del dette indlæg

Hmm jo vi talte da også om brudekjoler før vi skulle giftes og han så da også i kataloger, men han så aldrig min kjole.

Næ for jeg fik den syet lige efter mit ønske, og selvom jeg ikke kunne lokke et entydigt svar ud af ham om hvordan han godt kunne tænke sig kjolen så ud, ja så fik jeg en Kronprins Frederik effekt da dørene gik op.

:biggrin:

Mie

<{POST_SNAPBACK}>

Næh hvor skønt - ham kronprins Frederik er nu ikke så tosset :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke du behøves at være bekymret!!! :cheerleader3: Generelt tror jeg mænd har svært ved at skelne kjolerne fra hinanden, og som regel handles kjole et godt stykke tid før bryllupet, så der er nok ikke de store chancer for, at han kan huske kjolen, hvis I har kigget på netop den....

Vi har også kigget kjoler, men jeg har ingen anelser om, hvad jeg ender ud med....så der har været mange forskellige modeller!! Derfor er jeg ikke bange for, at han vil kunne genkende kjolen, hvis nu jeg ender ud med en kjole, som vi har set sammen.....

Svale

0

Del dette indlæg

Min kæreste har set kjolen, for det var den første jeg med det samme forelskede mig i da jeg kiggede på nettet. At jeg så senere prøvede netop denne kjole og endte med at købe den, aner han jo ikke. Herudover er han ikke lige typen der går rundt og husker på sådan noget og om han kan li den eller ej, er jeg faktisk ligeglad med for jeg EEEELSKER den for to! :carrot: :cheerleader3: :carrot: :) :carrot: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har også kigget på kjoler og hans kommentar var, at den skulle være enkel men elegant og resten var så op til mig. :yllove:

men så det jo godt, at han ikke ved noget om mit kjole vælg, da han først skal se den den dag vi skal giftes. -HAHA-

men jeg glæder mig til at se hans rektion,da det betyder meget for mig, men jeg tror det bliver en Kronprins Frederik effetkt. :bearhug: '

knus -HAHA-

0

Del dette indlæg

Den tradition med at gommen ikke må se kjolen er da for langt ude,.

Den anden vej er det jo næsten tvang at bruden skal være med til at finde tøj til gommen.

Så den er lidt tvetydig

Så min mening BAAAAAAAAAAAAAAH

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jeg så ikke helt enig i.

Jeg er IKKE med til at vælge min tilkommendes tøj. Det vil jeg da på en måde gerne, men det har været en klar aftale fra starten!

Han ser ikke mit og jeg ser ikke hans!

Han ved hvilken farve min kjole er og at hans skjorte skal være off-white, ellers bestemmer han resten selv. Jeg stoler på at han finder noget lækkert.

0

Del dette indlæg

Da jeg havde været ude at prøve kjoler første gang. så min kæreste de billeder vi havde taget af mig i forskellige kjoler. (jeg vidste at jeg ikke skulle købe nogen af dem). Jeg fandt så tydeligt ud af hvad han ikke kunne lide, og det har da hjulpet mig videre. Men jeg skal sy min egen kjole og tvivler meget på at han ikke får set bare en lille snip af den, det er jo lidt svært, men han får ikke lov at se den på.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer