Happy Brud

Brudgommens tøj - brunt!!

33 indlæg i dette emne

Hej alle!

Min kommende mand og jeg har snakket om at det ville se fedt ud til ham med et brunt jakkesæt. :)

Er der nogen af jer, hvis mænd blev gift i brunt?? Og har I evt. billeder jeg må se?? Kunne nemlig også godt tænke mig at se hvordan det egentlig passer med den hvide kjole!

Tak....

Mette

Det vedhæftede sæt er vildt flot synes jeg....

P.s. Hvis Jeres mand ikke lige havde brunt på, er I da alligevel meget velkomne til at sætte billeder ind.....vil meget gerne se :cheerleader3:

post-17876-1138258807.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. Det er et rigtigt flot sæt!

Min tilkommende har desværre ikke fundet ud af hvad han skal have på endnu, men han har sagt at det bliver jakkesæt. Men at han ikke vil kigge før 1 md. før, men jeg tror nu nok det bliver lidt tidligere!

Men han har sagt at det bliver et flot sort et, så jeg kommer nok ikke til at se ham i et lysere et, selvom jeg tror det kunne være rigtigt flot både til ham, men også til min elfenbensfarvede kjole.

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Sættet på billedet er meget flot, men desværre kræver det en højere mand og det er min altså ikke, så det bliver alm. længde og sort. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Janni :)

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Min kæreste vil bare bære den smoking han allerede har. Han synes det er for mange penge at bruge på et sæt tøj, når han nu allerede har en flor smoking. Jeg kan egentlig godt forstå ham, men ville alligevel ønske han ville investere i lidt nyt, måske bare en ny skjorte og vest eller noget.

Det er ikke fordi den anden ikke er flot, den er rigtig flot:) sort med matte og blanke striber :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville VILDT gerne ha' min tilkommende i sådan et sæt - men han har meget svært ved at forestille sig selv i andet end meget mørkt (sort).

Han har været gift før - for 20 år siden - hvor han var "pingvin", så min...hmmm....lidt "moderne" forestilling om en gom ligger langt fra hans meget traditionelle.

Jeg synes det vigtigste er:

1) Han føler sig godt tilpas

2) Du er stolt af ham og synes han er lækker

Så håber jeg det kan lade sig gøre med ét og samme sæt ;)

Og ja - jeg synes det vil være FLOT ved siden af den hvide kjole :cheerleader3:

:)

Birgit

0

Del dette indlæg

min kæreste har vælgt en brun sæt - har dog ikke en billede af det - med han har en off-white skjorte til det og da in kjole er chmpagne passer det super. Men han vælgte ud fra hvan han kan lide, bruge igen bagefter (altså uden vest) og hvad der var behaglig. Har tror jeg aldrig set en billede hvor jeg syntes and manden og kvinden slet ikke passede sammen.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej igen alle.

Min "mand" vælger naturligvis også lidt af praktiske grunde, og så selvfølgelig hvad han føler sig bedst tilpas i.

Min kjole er Ivory, så det handler jo bare om at vest osv. skal passe i farven.

Det er bare ikke så meget vi snakker om herretøj herinde, så jeg tænkte at det var på tide ;) Og så er det jo meget rart med lidt inspiration inden man går ud og bruger en masse penge......

Det ville være SÅ ærgerligt at bruge en masse penge på noget, og så bagefter få en genial ide til noget andet man bedre synes om....

Så tak for jeres svar....meget sjovt at høre de forskellige meninger/tanker.

Knus Mette

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg vil lige starte med at sige at det da bare er et rigtig flot sæt tøj du har fundet der...det ser godt ud :cheerleader3: og lige efter min smag!

MEN..... jeg troede også at Christian skulle være i brunt for jeg er bare SÅ vild med det og han synes egentligt også om det. Det holdt dog kun indtil vi så ham i et sæt og så efterfølgende så ham i kjole og hvidt.

Det lyse sæt var med en lang jakke og ellers et ganske pænt sæt,men det pyntede bare på INGEN måde. Det var bare SÅ forkert og på trods af at han egentligt er en rimelig pænt bygget fyr,så så det bare SÅ skidt ud http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Vi snakkede meget med ekspedienten og han lod os forstå at han virkelig mente at var det et eftermiddagsbryllup,ja så stod den også på kjolesæt basta *gg*

Du kan da lige se et billede af Christian i sit kjolesæt (se lige bort fra den skjorte han har på...det er IKKE den rigtige).

God fornøjelse med tøjjagten :)

Knus Anja.

post-11458-1138264726.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Jeg vil lige starte med at sige at det da bare er et rigtig flot sæt tøj du har fundet der...det ser godt ud  :cheerleader3:  og lige efter min smag!

MEN..... jeg troede også at Christian skulle være i brunt for jeg er bare SÅ vild med det og han synes egentligt også om det. Det holdt dog kun indtil vi så ham i et sæt og så efterfølgende så ham i kjole og hvidt.

Det lyse sæt var med en lang jakke og ellers et ganske pænt sæt,men det pyntede bare på INGEN måde. Det var bare SÅ forkert og på trods af at han egentligt er en rimelig pænt bygget fyr,så så det bare SÅ skidt ud  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Vi snakkede meget med ekspedienten og han lod os forstå at han virkelig mente at var det et eftermiddagsbryllup,ja så stod den også på kjolesæt basta *gg*

Du kan da lige se et billede af Christian i sit kjolesæt (se lige bort fra den skjorte han har på...det er IKKE den rigtige).

God fornøjelse med tøjjagten  :)

Knus Anja.

Hej Anja.

Hvor købte I Christians tøj??

Mette

0

Del dette indlæg

Hej igen alle.

Min "mand" vælger naturligvis også lidt af praktiske grunde, og så selvfølgelig hvad han føler sig bedst tilpas i.

Min kjole er Ivory, så det handler jo bare om at vest osv. skal passe i farven.

Det er bare ikke så meget vi snakker om herretøj herinde, så jeg tænkte at det var på tide  ;) Og så er det jo meget rart med lidt inspiration inden man går ud og bruger en masse penge......

Det ville være SÅ ærgerligt at bruge en masse penge på noget, og så bagefter få en genial ide til noget andet man bedre synes om....

Så tak for jeres svar....meget sjovt at høre de forskellige meninger/tanker.

Knus Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Ihh....... Endnu en Ivory brud!!

Min tilkommende ved at min kjole er ivory , og at han derfor ikke må vælge en helt hvid skjorte, men at den skal være off-white!

Det tror jeg er alt hvad han kan klare i øjeblikket!! Han er meget konservativ på det punkt(har KUN helt hvide skjorter pt)

Men off-white er nok også ok med ham, de ser jo hvide ud, og så går resten nok også.

Jeg kan have nok så mange ideer om hvad jeg syntes han skal have på, men det er også vigtigt at det er noget som han selv syntes om, og som han har det godt i, og jeg er sikker på at han nok skal blive flot!

Men nu må vi se, enten bliver det nok bare jakkesæt og slips, eller måske jeg kan vise ham noget med en vest og kravat(det er jo også et slags slips!), også en off-white skjorte og sort jakkesæt. Det vil også være flot!

Jeg glæder mig bare til at se ham på dagen, jeg må nemlig heller ikke vide noget om hans tøj inden dagen, når han ikke må vide noget om min kjole!, siger han.

Men lige meget hvad, ved jeg at han bliver flot! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi havde valgt et brunt sæt til Steffen og jeg synes egentlig det gik helt ok.

Håber man kan se det er brunt på billedet. Men må da nok indrømme at det tænkte vi ikke videre over. Han fandt det sæt han bedst kunne lide og så blev det bare det.

Thessie

post-6472-1138267644.jpg

Redigeret af Thessie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle!

Min kommende mand og jeg har snakket om at det ville se fedt ud til ham med et brunt jakkesæt.  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

Er der nogen af jer, hvis mænd blev gift i brunt?? Og har I evt. billeder jeg må se?? Kunne nemlig også godt tænke mig at se hvordan det egentlig passer med den hvide kjole!

Tak....

Mette

Det vedhæftede sæt er vildt flot synes jeg....

P.s. Hvis Jeres mand ikke lige havde brunt på, er I da alligevel meget velkomne til at sætte billeder ind.....vil meget gerne se  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Skægt nok har min tilkomne også kigget på netop det sæt.

Han har dog ikke købt noget endnu.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Da vi holder sommer bryllup, har min kommende mand valgt dette sæt ......

Og har selvfølgelig osse valgt efter, at det er noget han kan bruge bagefter

Hvor har I købt det henne? Det ser rigtig pænt ud og lige sådan noget min kæreste kigger efter!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi holder sommer bryllup, har min kommende mand valgt dette sæt ......

Og har selvfølgelig osse valgt efter, at det er noget han kan bruge bagefter

Hvor har I købt det henne? Det ser rigtig pænt ud og lige sådan noget min kæreste kigger efter!

Jeg ved at Golman i hvert fald har sådan noget, min kæreste var inde og prøve det, men det var ikke det rigtige til ham... Men vi satser på noget i den stil.

0

Del dette indlæg

Min kæreste skal have kjole og hvidt på - det kan lejes incl alt samt rensning for 1000kr!! -HAHA--HAHA-

Det syntes vi er BILLIGT!!

Han skal i off-white da min kjole er som her:

Tadaa - billed af min kjole for en kort bemærkning..Og så endda med mig i.. :bearhug:-HAHA-

Ser måske lidt sur ud på nogen af billederne - men er helt vildt overvældet over at have fundet KJOLEN at jeg nok ikke er så skide fotogen.. -HAHA--HAHA-

Redigeret af missepige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Happy Brud :bearhug:

Jeg havde en mand der så kanon godt ud (sys jeg selv) i brunt sæt, lidt i stil med det du har et billed af.

Men jeg torsk har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg får smidt et billed med af det :bask: Hvordan gør i andre -HAHA-

Nåh, men det havde han købt i Flensborg.

-HAHA- Chelina

0

Del dette indlæg

Hej hej

Jeg vil lige starte med at sige at det da bare er et rigtig flot sæt tøj du har fundet der...det ser godt ud  :bearhug:  og lige efter min smag!

Det lyse sæt var med en lang jakke og ellers et ganske pænt sæt,men det pyntede bare på INGEN måde. Det var bare SÅ forkert og på trods af at han egentligt er en rimelig pænt bygget fyr,så så det bare SÅ skidt ud  -HAHA-

God fornøjelse med tøjjagten  -HAHA-

Knus Anja.

Hej Anja.

Hvor købte I Christians tøj??

Mette

Hej Mette

Vi har købt Christians tøj hos Jardex i Rødovre centrum/centeret -HAHA-

SUPER betjening siger jeg bare -HAHA-

Knus Anja.

0

Del dette indlæg

Hvor i heldige i ved hvad jeres kommende skal have på for jeg må ikke få noget at vide om det min skal have på. :bask: Han har købt det. Han havde heldigvis sin mor med så skal det nok være ok.

Men tænk jeg er selv uddannet i en herretøjs forretning så det er næsten ikke til at holde ud. Han siger at når han ikke må se mit må jeg heller ikke se hans ØV men så må jeg jo bare vente spændt. :bearhug:-HAHA-

MVH AM

0

Del dette indlæg

Hvor i heldige i ved hvad jeres kommende skal have på for jeg må ikke få noget at vide om det min skal have på. :bask:  Han har købt det. Han havde heldigvis sin mor med så skal det nok være ok.

Men tænk jeg er selv uddannet i en herretøjs forretning så det er næsten ikke til at holde ud. Han siger at når han ikke må se mit må jeg heller ikke se hans ØV men så må jeg jo bare vente spændt.  :bearhug:  -HAHA-

MVH AM

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder 100% som min tilkommende. Hans er dog ikke købt endnu, men jeg har også fået samme besked: at jeg ikke må vide noget om hans når han ikke må vide noget om min kjole!

0

Del dette indlæg

Tak så er jeg ikke helt alene om det det har jeg ellers sagt til ham :bearhug:-HAHA- det er bare svært især nu hvor jeg selv har solgt herretøj så vil jeg jo gerne se om det nu sidder som det skal -HAHA-

MVH AM

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer