Happy Brud

Brudgommens tøj - brunt!!

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min  kæreste har forelsket sig i dette sæt og det har jeg da slet ikke noget imod  :bearhug:  :loveshower:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ligner rigtigt meget et sæt som jeg har kigget på(til min tilkommende selvfølgelig) :loveshower: han ved det bare ikke endnu!

Det ville bare passe så godt til min elfenbensfarvede kjole!!

Hvad mærke er sættet?? Og evt. pris?

Jeg ved ikke hvad sættet jeg har kigget på er for et mærke, men prisen for jakkesæt, skjorte, vest og kravat ville blive ca. 5.500,-

0

Del dette indlæg

Hvor i heldige i ved hvad jeres kommende skal have på for jeg må ikke få noget at vide om det min skal have på. :bask:  Han har købt det..... Han siger at når han ikke må se mit må jeg heller ikke se hans ØV men så må jeg jo bare vente spændt.  :bearhug:  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vidste heller ikke noget som helst om min mands outfit til vores bryllup... han gav samme begrundelse som din kommende mand -HAHA- , men han så rigtig lækker ud og så havde han høj hat på, som en ekstra overraskelse til mig :loveshower:

Sættet min mand havde på var dog ikke brunt, men klassisk sort. Han havde alle muligheder for at vælge en brun nuance, for han havde fået farvekortet fra min kjole med på tøjindkøb, men det sorte havde han det bedst i (har han senere fortalt mig).

post-10810-1138373688.jpg

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min Kommende vil gerne være i hvid.........................

ja hvid..........!

Om det bekymrer mig????

Ja........

ville det ikke se fjollet ud at han var mere hvid en jeg?????

Det er jeg bange for........

og ja jeg må heller ikke se hans tøj.............. -HAHA-

Men håber at han har set lyset efter vi har prøvet et lysebrunt sæt på bryllupsmessen i Odense......... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var på brudemessen i århus sidste weekend - der faldt jeg fyldstændig for et lidt nugat farvet sæt med beige nålestrib og vest osv i samme beige farve - har sagt til manden at det skal han ha - hvis det selvfølgelig klæder ham.. sættet er fra Mr mener jeg..

Så jeg er også på den brune side (i tankerne ihvertfald) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer