Guest nuserk

Negle

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg overvejer det i hvert fald...har tidligere haft acrylnegle på og vil gerne have det igen. De kan holde til meget, så chancen for at man knækker en negl lige før det hele sker er væsentlig mindre...

Jeg fik det lavet hos California Nails og de er super dygtige...

0

Del dette indlæg

Uha, der er vist lige så mange meninger om, hvad der er bedst, som der er negle...!

Jeg synes i hvert fald at det er SUPER vigtigt med flotte og lange negle til brylluppet... Jeg har i de sidste mange år jævnligt fået lavet acrylnegle (har bidt negle altid :cheerleader3: ), men lidt for sjov prøvede jeg så selv at sætte almindelige Matas negle på for et par måneder siden. De viste sig at være meget pænere og mere naturlige. Acrylnegle er super flotte, men meget tykke!

Matas negle holder kun en uges tid, men koster til gengæld også under 100,- at lave. Acrylnegle holder en måneds tid, men jeg synes kun de er "rigtig" pæne den første uge... (inden neglen vokser)

Så skal du have lavet acryl negle, ville jeg nok få lavet dem dagen før, og så ikke ret lange hvis du ikke er vant til det!

Jeg tror bare jeg ordner mine egne fine, og hvis sommerfuglene er for slemme, så det kommer til at gå ud over mine negle, bliver det nok Matas negle...

:cheerleader3: Maiken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har stor erfaring med både gele og akrylnegle. Personligt ´syntes jeg akrylnegle er flottere...gele kan godt blive for tykke. Jeg syntes at de holder lige godt. Man skal bare huske på at ens egne negle er temmeligt ødelagte bagefter. Jeg vil få en professionel til at lægge dem dagen før mit bryllup. Jeg har ofte negle fra matas på, og ville være ked af, hvis de falde af på dagen. Syntes nemlig de er mere skrøbelige, men også ganske flotte... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil da gerne give mit besyv med som professionel negletekniker.

Gelé: Giver de mest naturligt udseende negle - da de kan gøres tyndere en de andre produkter. Passer til de fleste kunders negle. Er også det produkt som er lettest at arbejde - og så er det allergikervenligt. Holdbarhed 6-8 uger - mere hvis man får opfyldninger.

Acryl: Utroligt holdbare negle, som sjældent knækker. Giver lidt tykke negle, men det er en smagssag. Holdbarhed: 6-8 uger, mere hvis man får opfyldninger.

Glasfiber: giver meget naturtro negle - lidt tyndere en acryl. Men ikke lige så holdare som acryl. Holdbarhed: 6-8 uger, mere hvis man får opfyldninger.

Silke: Giver flotte naturtro negle - dog svært/langsommeligt at arbejde med. Holdbarhed 6-8 uger, mere hvis man får opfyldning.

Matasnegle: udemærkede hvis man kun ønsker dem påsat i max. 1 uge. De er lidt mindre gennemsigtige end vores professionelle tipper - men det er smag og behag.

Ulempen er dog at limen ikke holder lige så godt som den professionelle, så man kan risikerer at være uheldig og støde fingrene forkert og derved springer neglen af - så hvis I benytter Jer af dette alternativ, så husk et par ekstra negle i tasken og limen.

For alle gælder selvfølgelig at man får det flotteste og mest holdbare resultat, hvis man går til en professionel - så ødelægger man heller ikke sin naturnegl ved overfilning o.a.

Se i øvrigt mere HER

Mine egne negle så sådan ud på den store dag:

post-1282-1138782751.jpg

Badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får en helt ny sæt acryl negle - med lidt deko sikkert også - det giver jeg 900 DKK for og det sker torsdag morgen - altså 2 dage før den store dag da vi får travlt om fredagen.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg får akryl negle - hvor den fransk spids (det hvide på neglen) er i guldglimmer - under den et rødt smalt "bånd" (mellem det hvide og den alm negl) - og på min venstre ringfinger hvor ringen skal på kommer der et hjerte.. Jeg får det lavet fredag - dagen før min store dag - og jeg skal give 475 kr :bearhug:

0

Del dette indlæg

:carrot: Har faktisk lige bestilt tid til negle idag... :bearhug: Jeg får den lavet dagen før, altså d. 30. juni 2006 kl. 9.30...

Jeg ved ikke endnu, om det skal være akryl eller gele negle... :biggrin::blush: Jeg har før prøvet akrylnegle og var ganske godt tilfreds...

Jeg skal give 625,- kr. og hun skulle være den bedste i Aalborg, nu da mit første valg vælger at blive sælger i stedet for :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hey.

Min søster (www.nailandart.webbyen.dk) skal sætte negle på mig - sikkert om torsdagen, hvor min kæreste og jeg skal giftes om lørdagen... Bliver sikkert gele - det synes jeg er det mest naturtro...

Til Miss-Putte: Skal vielsesringen ikke sidde på højre hånd? :bearhug:

Tikkitavi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gelé: Giver de mest naturligt udseende negle - da de kan gøres tyndere en de andre produkter. Passer til de fleste kunders negle. Er også det produkt som er lettest at arbejde - og så er det allergikervenligt. Holdbarhed 6-8 uger - mere hvis man får opfyldninger.

Acryl: Utroligt holdbare negle, som sjældent knækker. Giver lidt tykke negle, men det er en smagssag. Holdbarhed: 6-8 uger, mere hvis man får opfyldninger.

Glasfiber: giver meget naturtro negle - lidt tyndere en acryl. Men ikke lige så holdare som acryl. Holdbarhed: 6-8 uger, mere hvis man får opfyldninger.

Silke: Giver flotte naturtro negle - dog svært/langsommeligt at arbejde med. Holdbarhed 6-8 uger, mere hvis man får opfyldning.

Matasnegle: udemærkede hvis man kun ønsker dem påsat i max. 1 uge. De er lidt mindre gennemsigtige end vores professionelle tipper - men det er smag og behag.

Ulempen er dog at limen ikke holder lige så godt som den professionelle, så man kan risikerer at være uheldig og støde fingrene forkert og derved springer neglen af - så hvis I benytter Jer af dette alternativ, så husk et par ekstra negle i tasken og limen.

For alle gælder selvfølgelig at man får det flotteste og mest holdbare resultat, hvis man går til en professionel - så ødelægger man heller ikke sin naturnegl ved overfilning o.a.

Se i øvrigt mere HER

post-1282-1138782751.jpg

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Badutski

Jeg har aldrig prøvet nogen former for kunstige negle, har normalt pæne lange naturlige negle. Men jeg overvejer det til den store dag, da jeg ofte er uheldig og knække en negl 1 eller 2 dage før jeg skal til et eller andet specielt.

Det lyder som om gelé negle vil være det der ser mest naturligt ud.

Har du evt. forbindelse til nogen her i Østjylland, som du kan anbefale?

Gerne i samme prisklasse som dine negle.

:bearhug::blink:

0

Del dette indlæg

Ellers kan jeg klart anbefale MEJANE på Trøjborg i Århus.

Hun er stjerne dygtig, og hendes acrylnegle er IKKE tykke og grimme.

Jeg ved at det også er der EilaL skal have lavet sine negle, og jeg fik selv lavet mine til brylluppet der. Og jeg er blevet totalt negle-deko-trold efter at jeg har set hvad Jane kan, og får lavet mine negle dernede en gang om måneden nu.

Mine så ud som på billedet til mit bryllup.

Knus Trisse :bearhug:

post-6957-1138826594.jpg

0

Del dette indlæg

Ellers kan jeg klart anbefale MEJANE på Trøjborg i Århus.

Hun er stjerne dygtig, og hendes acrylnegle er IKKE tykke og grimme.

Jeg ved at det også er der EilaL skal have lavet sine negle, og jeg fik selv lavet mine til brylluppet der. Og jeg er blevet totalt negle-deko-trold efter at jeg har set hvad Jane kan, og får lavet mine negle dernede en gang om måneden nu.

Mine så ud som på billedet til mit bryllup.

Knus Trisse  :bearhug:

post-6957-1138826594.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak Trisse.

Dine negle ser virkelig flotte ud.

Jeg vil prøve og snakke med dem i morgen.

:blink::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se i øvrigt mere HER

post-1282-1138782751.jpg

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Badutski

Jeg har aldrig prøvet nogen former for kunstige negle, har normalt pæne lange naturlige negle. Men jeg overvejer det til den store dag, da jeg ofte er uheldig og knække en negl 1 eller 2 dage før jeg skal til et eller andet specielt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil som også nævnt ovenfor også anefale MEJANE, som er meget professionel og kanon sød....

Dog hvis du selv har meget smukke og lange negle, synes jeg du skal overveje muligheden for "bare" at nøjes med at forstærke dine egne negle - sådan at de ikke knækker.

Det forgår ved at der ikke bliver limet en tip på neglen, men at man i stedet lægger produktet (gele/acryl) direkte på din naturnegle, og derved giver den ekstra styrke og glans.

Held og lykke

Badutski

0

Del dette indlæg

Se i øvrigt mere HER

post-1282-1138782751.jpg

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil som også nævnt ovenfor også anefale MEJANE, som er meget professionel og kanon sød....

Dog hvis du selv har meget smukke og lange negle, synes jeg du skal overveje muligheden for "bare" at nøjes med at forstærke dine egne negle - sådan at de ikke knækker.

Det forgår ved at der ikke bliver limet en tip på neglen, men at man i stedet lægger produktet (gele/acryl) direkte på din naturnegle, og derved giver den ekstra styrke og glans.

Held og lykke

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for dit råd.

Det lyder som den bedste løsning for mig.

:blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer