Fru Munk

Velkomst drik????????

14 indlæg i dette emne

Hejsa!

Så har jeg alle de store ting på plads!

Men er løbet ind i et mindre problem:

Velkomstdrikken

Jeg er så træt af Kir!

Og kan ikke rigtig finde nogel ideer.....................

Men ville høre hvad I andre har fundet på!

Evt nogle opskrifter på hvordan man laver en kanon velkomst drik!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er jo i bund og grund ikke andet end store børn, når det kommer til vores velkomstdrink.

Jeg forventer at det bliver Spunk saftevand blandet op med dansk vand og vodka med kiwistykker i. Det smager SÅ godt. Hvis man altså har en sød tand :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er jo i bund og grund ikke andet end store børn, når det kommer til vores velkomstdrink.

Jeg forventer at det bliver Spunk saftevand blandet op med dansk vand og vodka med kiwistykker i. Det smager SÅ godt. Hvis man altså har en sød tand :blush:

-og det har jeg, så den må jeg da prøve :blush:

Jeg har selv en svaghed for blandingen af:

hyldeblomstsaft, danskvand med citrus og gin.

Uhm. Hverken for sødt eller for surt. PRØV DET, PRØV DET!  :bearhug:  (Det kunne ellers være en festlig bridezilla begivenhed: Afprøvning af forskellige velkomstdrinks!  :biggrin: )

Uhhh - kan da heller ikke springe Gittes over :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jamen regner med mi laver min yndlings velkomst drink.. Er ikke så glad for spiritus, men vi laver no en med danskvand, hvidvin og hyldeblomst.. Hvis jeg får tid laver jeg hyldeblomsten selv... Og så med list frisk frugt i

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen regner med mi laver min yndlings velkomst drink.. Er ikke så glad for spiritus, men vi laver no en med danskvand, hvidvin og hyldeblomst.. Hvis jeg får tid laver jeg hyldeblomsten selv... Og så med list frisk frugt i

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da helt vild med det hyldeblomst!

Det er nok noget jeg lige må prøve af engang, for har helller ikke været særlig vild med det heller......

Skal der bruges en sød eller sur hvidvin?

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da helt vild med det hyldeblomst!

Det er nok noget jeg lige må prøve af engang, for har helller ikke været særlig vild med det heller......

Skal der bruges en sød eller sur hvidvin?

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det kommer an på hvad man er til... den sure giver hyldeblomsten det lidt friske og syrlige og den søde understøtter bare det søde i hylden... Jeg kan godt lide at den er lidt syrlig frisk i varmen *SS*

0

Del dette indlæg

Når man nu godt kan lide hyldeblomst, så er et godt alternativ at blande det med champange i stedet for. Det smager så skønt :carrot:

Det behøves ikke at være en dyr champange for at blive godt - den billige fra netto giver et super dejligt resultat.

Eller kan man bruge den champange der hedder Fontnafredda, Asti. Den kan købes i Kvickly, SuperBrugsen mm. og koster omkring 70 kr. på flaske (med mindre man købte den til nytår hvor den var på tilbud til 50 kr. - Tror I lige der var nogen her der hamstrede :bearhug: ?) Den har sølvetikketter på flasken.

0

Del dette indlæg

Eller kan man bruge den champange der hedder Fontnafredda, Asti. Den kan købes i Kvickly, SuperBrugsen mm. og koster omkring 70 kr. på flaske (med mindre man købte den til nytår hvor den var på tilbud til 50 kr. - Tror I lige der var nogen her der hamstrede :bearhug: ?) Den har sølvetikketter på flasken.

<{POST_SNAPBACK}>

MUMS! Ja dén er go'!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde sommer bryllup og har derfor valgt at lave jordbær drinks...

Foregår som følgende:

is, frosne jordbær, sprite og barcardi rasberry. Det hele blendes i en blender. Det smager himmelsk og er dejligt koldt.

0

Del dette indlæg

:smolf:  På hjemmesidenwww.cocktailguiden.dk er mange lækre og spændende drinks.

God fornøjelse med prøvesmagningen... :smolf:

<{POST_SNAPBACK}>

Den funger ikke, den hjemmeside! Øv-bøv

<{POST_SNAPBACK}>

www'erne manglede i linket... du burde komme frem til den rigtige side nu Cocktailguiden.

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer