Posted February 2, 2006 · Report post Kunne alle i heldige gifte piger ikke smide et par fotos ind af jeres hår som det ser ud normalt -og hvordan det sad på den store dag? Det kan måske give lidt ide om hvad man kan få ud af forskellige hårlængder. Kom -flash noge fotos 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2006 · Report post Jo da jeg vil da gerne starte her kommer lige af mig som jeg ser ud til hver dag ca. Og her er fra Brylluppet inden jeg fik kjole på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2006 · Report post og her er et hvor du kan se lidt af min bagside af håret Og ellers så kig i min planlægning der er fra da jeg fik prøve opsætning, mit hår er rimelig kort men jeg fik det ikke klippet som jeg plejer jeg gik en mdr. over hvor jeg skulle være klippet for at det kunne vokse lidt og dette var resultatet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2006 · Report post Tjaa.....jeg har are alm. langt hår til midt på ryggen...glat, fladt, uendelig tungt og kedeligt: Badutski 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2006 · Report post Og det blev sat op på smukkest vis af Charlotte Elsted: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2006 · Report post Nørj hvor flot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 · Report post Jamen jeg ser sådan nogenlunde ud som dette: Eller se mit avatar-billede... Til mit bryllup var der ikke stor forandring - faktisk "med vilje", ville kunne genkende mig selv... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 · Report post Jeg så således ud inden jeg tog ned til frisøren 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 (edited) · Report post Sådan så det ud bagfra og forfra Edited February 4, 2006 by mosegaard 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 · Report post mer mer mer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 · Report post Ja - mer' :carrot: mer' :carrot: mer' :carrot: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2006 · Report post ja mer mer mer mer mer mer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2006 · Report post Der mÅ da være flere?????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2006 · Report post Godt nok var det ikke mig der skulle giftes - men her er da et da jeg skulle til bryllup sidste år. Sådan ser jeg ud til daglig: Sådan så det ud på min kusines bryllupsdag: 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2006 · Report post du er da for HOT Sandra ....... top nice girl der ..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2006 · Report post Før og efter af mig Ikke at jeg altid griner så meget, men det var det der passede bedst til sammenligning ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2006 · Report post uhhh super tråd - håber der kommer flere der viser havd de kan Og Sandra nu bliver jeg jo nødt til at sige igen at du er total laber laber. Sandra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post Skal vi ikke have gang i denne tråd igen ? Nu begynder vi jo for alvor at blive gifte fruer ( efter en laaaaang hård vinter ;) ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post God ide---- vil se billeder!!! Det er min tur på lørdag. så I får da nok et par billeder, når først vi er kommet hjem fra Fillippinerne... efter 3 uger... :bask: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post før - taget ude ved Trisse - deraf hunden, men det er det eneste jeg lige har hvor man kan fornemme længden ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post på dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post på dagen Du er bare så smuk !! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post på dagen Du er bare så smuk !! Tark 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post på dagen Du er bare så smuk !! Tark Du så da gudeskøn ud på vores dag Stine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2006 · Report post Her med hverdagsfritz 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites