Guest Dorothea

Slør+pris?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg prøvede slør, da jeg var i de forskellige butikker at lede efter kjole. Da der er blonder over hele kjolen syntes jeg at det ville være pænest med et HELT enkelt langt slør uden nogen dikkerdarer. Troede måske at det så også var lidt billigere. Men nope. Et organzaslør med slæb ville de sørme have 1200 for. DET FÅR DE IKKE AF MIG! :bearhug: Jeg har købt 3 meter råhvid organza til 39,- en gennemsigtig hårkam til 14,95 og ved lejlighed tager jeg på Badstuen i Odense og drøner kalorius gennem en overlocker så sløret får rullesøm. (Hvis det bliver rigtig vildt kan jeg jo pynte toppen af kammen med list perler). Min pris for slør kommer derfor til at ligge omkring en 50'er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte mit via ebay - gennem Honeymoon Eve til kr. 250 inkl. levering.

Jeg kunne vælge mellem white og Ivory og det er lige så flot som dem man kan købe i brude butikkerne i DK og er naturligvis helt nye og håndsyet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit slør koster 1299 kr..........lidt pebret syntes jeg, men VILLE have et alngt slør der går helt ned til kanten af mit lille bitte slæb på kjolen....... det er altså ca. en 2 meters penge med en satin kant på..... og så er det ligesom to-delt...... sådan så man kan have noget ned foran ansigtet (hvis man er til det!)....... det skal jeg ikke have, men det bliver bare så flot, da min kjole også har en ret tydelig kant i det tynde stof ud over den nederste del af kjolen.......svært at forklare.....så se henvisning i min dagbogstråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Tror at priserne er lige så forskellige som med alt muligt andet. Mit slør er med blonder og perler og koster 1800,- men det er også MEGET SMUKT!!! Og passer perfekt til min kjole. Har dog købet et reserve slør på Ebay, som er dobbelt og med satin kant til 240,-. som folk må klippe og rive i :thumbsupsmileyanim:

Janni :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer