Guest Svale

1. kjoleprøvning

29 indlæg i dette emne

Det var med sommerfugle i maven, at jeg gik ind i butikken....var meget spændt på at komme i kjolerne, og Helle B. spurgte, hvad jeg helst ville i? Nogen jeg selv valgte, eller nogen som hun mente, ville være gode til mig....begge dele, for jeg ville gerne selv have lov til at vælge, og samtidig også gerne se, hvad hun kunne forstille sig, ville være godt til mig.

Jeg fik prøvet 3 kjoler....den første var en hel kjole, men med corsagetop. Den havde den yndigste top, men jeg kunne godt se, da jeg fik den på, at jeg fik en meget bred mave i den....det så helt vildt ud. Den var slet ikke pæn til mig.

Den næste var med stropper, der sidder halvvejs nede på skulderen, og dem var jeg uenige med fra det første øjeblik, jeg fik kjolen på, så det skulle det heller ikke være.

Den sidste kjole var hendes bud på, hvad der ville være mig, og jeg må sige, at jeg havde det lidt sådan, da jeg fik den på, at kjolen i sig selv var sød nok, men der manglede noget på den.....så lagde hun en halv halterneck til kjolen, og der fik den lige det, den manglede....

Jeg synes kjolen var utrolig smuk, og jeg havde det meget godt i den. Den har en smuk perle/sten besat overdel og "åben" foran på langs med perle/sten langs kanten....Jeg er på en del af billederne oppe og stå på en skammel, for kjolen var meget lang....jeg fik også prøvet slør, men jeg synes et eller andet sted at det tager det fine af kjolen, så.....det er ikke sikkert, det bliver til noget, men så kan jeg få mine perler eller friske blomster i håret i stedet for!!

Jeg ville ikke sige, at jeg havde følelsen af, at det lige er den, men smuk er den hvertfald, og den var god til mig, modellen!! Det var en god oplevelse at få kjolen på, og jeg blev ikke, som jeg frygtede bred som en dør i den....Helle havde med vilje givet mig corsagekjolen på som den første, da hun vidste, den ikke ville klæ mig, så hun var sikker på, jeg ville få en god oplevelse ud af det.

Jeg fandt ud af en ting mere....der er et rimelig langt slæb på denne kjole, og det er jeg faktisk helt vild med!!

Først måtte vi ikke tage billeder, men da hun kunne mærke/se min begrejstring for kjolen efter halterneck´en var kommet på, fik Pia lov til at tage nogle billeder, og jeg bliver ved med at kigge billederne igen og igen, så jeg sætter dem altså alle sammen ind her!!

Kjolen er for lille til mig, men jeg ved med mit kommende vægttab - grin ja jeg er optimist - så vil den sidde perfekt, ellers kan den syes ud eller bestilles hjem i en større størrelse, så jeg tager det egentlig meget roligt!!

Som jeg har det nu, kan jeg rent faktisk ikke vente med at komme ind og prøve kjole igen.....glæder mig helt vildt til d. 4/3!!!

Svale

post-7716-1139071758.jpg

post-7716-1139071770.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du helt har kriller i maven - den er sq da super flot til dig. Især efter det der halterneck kom på. Uhhhhh - så gik det jo slet ikke så slemt som du havde frygtet - du ligner sq en million i den kjole. Nå - så langt så godt. Det bliver vild spændende at se hvad du bestemmer dig for - bare ud og prøve nogle flere kjoler vi kan sidde og sukke over :carrot: Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

Søde Svalepigemusen :bearhug:

Nu kender du mig og ved jeg er ærlig (like it or not).

Jeg synes ikke det er så pænt at kjolen "åbner sig" på den måde den gør i skørtet; på én eller anden måde "forvirrer" det mit øje og jeg synes dine proportioner ser lidt...hmmm...spøjse ud!

Jeg tror godt du kan tåle at ha' en lidt "længere overkrop", hvis du ved hvad jeg mener...!?

Men DEJLIG - det ER du altså, og jeg glæder mig til at se hvad du ellers hopper i ;)

*KRAM*

Birgit

0

Del dette indlæg

Hej sødeste Svale..

Hvor er det godt at du kom afsted og fik din skræk ud af livet mht det kjole halløj!!!!! :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Og som jeg har skrevet før - Jeg syns du er SMUK - ikke mindst i en brudekjole!!!!

:)

:bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Søde Svalepigemusen  :cheerleader3:

Nu kender du mig og ved jeg er ærlig (like it or not).

Jeg synes ikke det er så pænt at kjolen "åbner sig" på den måde den gør i skørtet; på én eller anden måde "forvirrer" det mit øje og jeg synes dine proportioner ser lidt...hmmm...spøjse ud!

Jeg tror godt du kan tåle at ha' en lidt "længere overkrop", hvis du ved hvad jeg mener...!?

Men DEJLIG - det ER du altså, og jeg glæder mig til at se hvad du ellers hopper i ;)

*KRAM*

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er nødt til at give Birgit ret.

Når du skal ud og prøve igen, så prøv at kigge efter en hvor skørtet er "lukket", gerne med en halterneck løsning.

Jeg håber ikke jeg fornærmer dig, for det er bestemt ikke min mening.

Jeg glæder mig meget til at se billeder fra din næste kjoleprøvning.

:bearhug::)

Redigeret af AnnieW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

SKØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØNT at høre at du har haft en god oplevelse med kjoleprøvning idag. Synes du ser skøn ud i kjolen :thumbsupsmileyanim:

knus trine (der glæder sig til at se billeder fra den næste kjoleprøvning)

0

Del dette indlæg

Det er helt ok, at I kommer med kommentarer!!!

Jeg har jo ikke prøvet nogen kjole, som er lukket foran med samme slags overdel "skåret" med de linier, men jeg synes altså ikke, kjolen var helt forkert til mig....jeg har ført hørt, at man skal vælge den åbning foran for at virke højere....desuden er Helle B. jo farve og stil konsulent, så man skal da mene, at hun har styr på sine sager???

Jeg vil dog stadig forbi house of brides og Bride fashion d. 4/3.....og så må vi se, hvad der byder sig der inde??? Jeg har dog på fornemmelsen, at jeg godt kan finde på at vende til kjolen fra idag.....

Men det må tiden jo vise!!

Svale

0

Del dette indlæg

Hejsa Svale

Du har bare en helt fantastisk udstråling :thumbsupsmileyanim: Og jeg synes kjolen er SUPER flot til dig :loveshower:

Hvor er det dog dejligt du havde en god oplevelse med at prøve kjoler :thumbsupsmileyanim: og at du fik gjort al frygt til skamme :cheerleader3:

Glæder mig til at se de andre du prøver :carrot: :carrot: :carrot:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Svale...

Tænk sig... jeg havde også også frygtete kjoleprøvningen og var ude samme dig som dig og det gik SUPER. Så det var en god dag vi havde valgt... :-)

Nå men til din kjole.... Hvor er den bare flot... og jeg er personligt vild med halterneck.... Jeg glæder mig så meget til at se flere billeder om en måned... Held og lykke med dit vægttab... :carrot:

0

Del dette indlæg

hej svale

jeg syntes at du er super smuk i kjolen men der er noget med den halterneck jeg ikke helt er vild med. jeg syntes at der mangler noget. ved ikke hvad måske at det bred stykke gik over på den anden side så det blev en hel halterneck istedenfor en halv.

håber ikke at jeg har fornærmet dig

knus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hej svale

jeg syntes at du er super smuk i kjolen men der er noget med den halterneck jeg ikke helt er vild med. jeg syntes at der mangler noget. ved ikke hvad måske at det bred stykke gik over på den anden side så det blev en hel halterneck istedenfor en halv.

håber ikke at jeg har fornærmet dig

knus  :thumbsupsmileyanim:

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal meget til at jeg bliver fornærmet :thumbsupsmileyanim: , er kun glad for at få et par kommentarer med på vejen...og jeg har jo ikke købt kjolen endnu, såe....

Jeg fik ikke skrevet det i indlæget, men det er meningen, at den skal gå hele vejen rundt.....Helle B. havde brugt den anden halvdel til en anden kjole, og derfor fik jeg kun en halv på!!

Hvis jeg vælger kjolen - hvad jeg indtil videre godt tror jeg kan finde på, så vil jeg have syet et par perler/sten på op af halternecken bare et par cm og så kun i den ene side....så hænger kjolen mere sammen med halternecken!!!

Jeg får mere og mere følelsen af, at kjolen er super skøn, men igår da jeg prøvede skulle jeg over en kæmpe bariere, som jeg har haft...har bare ikke ville prøve kjole....igår fik jeg oplevelsen af, at jeg sørme godt kan få en kjole, der er mig....og nu - ja der er jeg ellevild og glæder 110 til at skulle prøve kjole næste gang!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er et indlæg som jeg bare har ventet på at læse!!! Hvor er jeg glad for at det var en god oplevelse for dig!! Kan sagtens forstå at halterneck er noget hun foreslå - det giver et helt andet look til kjolen. Jeg tror det ville klæde dig at få noget der har lidt mere åbning ved halsen - lidt mere a la denne

post-8347-1139166081.jpg

post-8347-1139166089.jpg

se i øvrigt på bride fashions hjemmeside - synes den er blevet rigtig god efter de har lagt flere kjoler ind (de nye!!)

Hej fra knirke, som er rigtig glad for at du havde en god dag :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan rigtig godt lide halterneck kjoler, og tror også det kunne være flot til dig, men det er lidt svært helt at fornemme hvordn det vil blive.

Perle-detaljerne er vildt flotte :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om det godt kunne være KJOLEN for dig, så mon ikke du lige skal ud og prøve den igen for en sikkerheds skyld :loveshower:

Tanja

0

Del dette indlæg

Jeg kan rigtig godt lide halterneck kjoler, og tror også det kunne være flot til dig, men det er lidt svært helt at fornemme hvordn det vil blive.

Perle-detaljerne er vildt flotte  :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om det godt kunne være KJOLEN for dig, så mon ikke du lige skal ud og prøve den igen for en sikkerheds skyld  :loveshower:

Tanja

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det skal jeg helt sikkert!!! Skal prøve igen der den 4. marts, og så vil jeg der op igen!! Jeg er nu lidt høj af at have prøvet igår.....havde brug for besøget igår for at få overbevist mig selv om, at jeg også kunne bære en brudekjole, og så en kjole som for mig er en brudekjole.....besøget var simpelthen for at komme over en bariere som jeg også skrev tidligere.....det er rart, for den er jeg kommet over nu.....

Samtidig kan jeg udemærkede godt se, hvor mine problemer er henne....min kinder står på 1. pladsen, men det løser sig selv, når jeg får tabt mig noget mere...

på 2. pladsen er min mave, som altid vil være der, men også blive mindre i kraft af vægttab men samtidig også virke mindre synligt, når jeg får en kjole på, som passer bedre!!

Og på 3. pladsen er mine deller på underarmene...dem vil jeg få svært ved at blive kvit....og her kunne bailine jo gøre underværker, men kæresten nægter....

Gid jeg kunne vise ham kjolen og sige, at der, der og der....der kan du nok se, at jeg har brug for at tabe mig for at den passer.....men den går jo desværre ikke ;)

Svale

Svale

0

Del dette indlæg

Dette er et indlæg som jeg bare har ventet på at læse!!! Hvor er jeg glad for at det var en god oplevelse for dig!! Kan sagtens forstå at halterneck er noget hun foreslå - det giver et helt andet look til kjolen. Jeg tror det ville klæde dig at få noget der har lidt mere åbning ved halsen - lidt mere a la denne 

post-8347-1139166081.jpg

post-8347-1139166089.jpg

se i øvrigt på bride fashions hjemmeside - synes den er blevet rigtig god efter de har lagt flere kjoler ind (de nye!!)

Hej fra knirke, som er rigtig glad for at du havde en god dag :thumbsupsmileyanim:  :thumbsupsmileyanim:  :thumbsupsmileyanim:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du måske have ret i, kan egentlig godt lide de kjoler, hvor man viser lidt mere af barmen.......men måske kan det laves på kjolen? Meget kan jo forandres....tak for kommentaren, det er hvertfald et notis, jeg vil tage med mig!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor er det dejligt at du havde en god oplevelse i går, al din frygt blev gjort til skamme :thumbsupsmileyanim: Syntes idéen med halternech er rigtig god til dig, men vil give enkelte andre ret i at den der åbning er lidt sjov.

Tilgengæld har du da bare den dejligste udstråling og det fedeste hår, for helt lyst til at få mit kortere igen.

Glæder mig til at se flere billeder om en måneds tid.

:thumbsupsmileyanim: Tine

0

Del dette indlæg

hmm kunne godt tænke mig at bore lidt mere i det med den åbning...hvad er det I synes den gør? Tror I, jeg kommer til at se mere bred ud i den end, hvis kjolen var helt lukket foran????

Jeg har hørt det før i andre forretninger....at hvis den er åben sådan foran som denne kjole, så virker man højere....men det kan da godt være, det har modsat virkning i mit tilfælde...

Svale

0

Del dette indlæg

Aj hvor er det dejligt at du havde en god oplevelse i går, al din frygt blev gjort til skamme :thumbsupsmileyanim: Syntes idéen med halternech er rigtig god til dig, men vil give enkelte andre ret i at den der åbning er lidt sjov.

Tilgengæld har du da bare den dejligste udstråling og det fedeste hår, for helt lyst til at få mit kortere igen.

Glæder mig til at se flere billeder om en måneds tid.

:thumbsupsmileyanim: Tine

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for komplimenten vedr. mit hår og min udstråling.....håret er jeg selv træt af, men kan ikke lige se andre løsninger....har haft det i snart mange år....men det er lige - hvad skal det ellers være, og kæresten synes også det er det bedste til mig!!!

jeg skal dog ind og have det farvet lysere her på onsdag! Det ser jeg frem til!!! Og hvor vil jeg gerne være nyklippet også, men det kan jeg jo nok skyde en hvid pil efter, i forhold til at der skal være noget at arbejde med til bryllupet :thumbsupsmileyanim:

Svale

0

Del dette indlæg

Helt ærligt?!

Jeg synes:

1) "livet" er for kort, så det skaber den illusion at "din bagdel starter helt oppe ved ørerne". Tror det vil være flot at skørte-delen "starter" lidt senere - og måske at taljen er lidt mere markeret(?!).

2) At når kjolen åbner, ser det ud som om din mave ikke kan være i den og at kjolen derfor ikke kan nå sammen på midten (og det er jo BESTEMT ikke tilfældet!!)!

Jeg insisterer på at være ærlig fordi jeg synes du er en DEJLIG og FLOT kvinde - så jeg synes du skal ha' en kjole der netop fremhæver dét!!!

Håber det er OK med dig Svalepige; du ved jo jeg holder af dig *KRAM*

Birgit

0

Del dette indlæg

Helt ærligt?!

Jeg synes:

1)  "livet" er for kort, så det skaber den illusion at "din bagdel starter helt oppe ved ørerne". Tror det vil være flot at skørte-delen "starter" lidt senere - og måske at taljen er lidt mere markeret(?!).

2) At når kjolen åbner, ser det ud som om din mave ikke kan være i den og at kjolen derfor ikke kan nå sammen på midten (og det er jo BESTEMT ikke tilfældet!!)!

Jeg insisterer på at være ærlig fordi jeg synes du er en DEJLIG og FLOT kvinde - så jeg synes du skal ha' en kjole der netop fremhæver dét!!!

Håber det er OK med dig Svalepige; du ved jo jeg holder af dig *KRAM*

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg spørger, fordi jeg gerne vil have svar....og jeg skal nok sige stop, når - og hvis det bliver for meget....vil hvertfald ikke så gerne have negative kommentarer, når først jeg har købt kjolen.....så er I advaret :thumbsupsmileyanim: smil....

Det jeg tror vil gøre en stor forskel ved denne kjole er, hvis jeg fik en, der passede mig.....så vil den sidde helt anderledes over maven, ikke så stramt

....og ja jeg tror personligt ikke på en kjole, hvor taljen er mere fremhævet, fordi mit problem netop sidder på min mave og ned efter....så vil jeg bare få en endnu større :thumbsupsmileyanim: for at sige det lige ud...

På billederne langt fra vil jeg give dig ret i, at det kan se sådan ud....at min "popo" starter lige efter hvor toppen stopper, men det synes jeg bestemt ikke giver sig til udtryk, hvis du kigger på - jeg tror det sidste billede - hvor jeg har det store smil på...

Men derfor - jeg er meget spændt på at få prøvet kjoler d. 4/3, og jeg håber virkelig, at jeg kan få dem overtalt, hvis jeg finder kjolen, som det måske kan være....det er bare af så stor betydning, at jeg har billederne bag efter....

Jeg vil sige, at det vil være meget svært at bedømme en kjole, hvis ikke man har billederne....

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer