Guest Svale

Den berømte corsage

27 indlæg i dette emne

Jeeg kunne godt tænke mig at høre, om nogen af jer, der har gjort erfaringer med den berømte corsage....

sidder barmen som den skal i den? eller bliver de mast helt flade :bearhug:

hvor tykt er stoffet?

Er den stor i størrelsen?

Vil det være til at holde ud at have inden under en brudekjole i august måned?

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Jeg har været inde i en forretning og prøve corsagen. Den er virkelig flot og giver en flot figur. Den må være ret stor i størrelsen, da jeg normalt bruger str. 40, og i corsagen skulle jeg have str. Small. G-strengen der følger med er jeg så ikke så vild med, det er nærmest bare en trekant med snorepå og det får du altså ikke mig i -HAHA- Syntes faktisk at den er behagelig at have på til trods for at den er spændt helt ind :blush: Men det kan være en ulempe at den er ret "høj", altså dvs. at du kan risikere at du kan se den gennem din nederdel.

Men absolut en flot og behagelig corsage

Janni -HAHA-

0

Del dette indlæg

Nå men det kunne da være, jeg skulle finde et sted, hvor jeg kan komme til at prøve den....det lyder godt, at den er høj, fordi mit problem med corsager er i de fleste tilfælde, at de er for korte. Mit største problem er nemlig fra navlen og ned efter, så det kan jo være, at den her ville sidde godt på mig!!

Det skal undersøges....tak for svaret!!

Svale

0

Del dette indlæg

God morgen :bearhug:

Ja, jeg synte sogså at det er rart at den er lidt længere, da maneg corsager trykker et meget uheldigt sted ved hoften/ballerne, så man får nogle abnorme pukler der, syntes at mine pukler er store nok i forvejen, og vil jo have en cosage på for at se godt ud -HAHA-

Held og Lykke med det.

Janni -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen :bearhug:

Man kan købe den hos Lingerishop i Kolding, det var der jeg prøvede den. Jeg bruger str. 70E og kan sagtens passe den, og den kan også fåes op i meget store størrelser. Det der er godt ved den det er at den er uden skåle, dvs. at at babserne kan være der, syntes ofte at corsager de ikke rigtig passer i både skål og om livet -HAHA- Men min erfaring er at den som sagt er stor i størrelsen. Prisen hos Lingerishoppen er 799,- De har også en hjemmeside, hvor man kan bestille.

www.lingerishop.dk

Janni -HAHA-

post-14801-1139351248.jpg

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror grunden til at den er så populær er at den er flot og sidder rigtig godt - jeg skal selv have den på til mit bryllup om mine bryster bliver mega flotte -HAHA- i den....

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa :denmarkflag:

Hvad med dig Monik_lars, skulle du ikke også have en mindre str. end normalt?

Janni  :denmarkflag:

Hejsa,

Det kan jeg faktisk ikke engang huske - det er så lang tid jeg købte den...

:balloons:

0

Del dette indlæg

Janni  :balloons:

Hejsa,

:balloon:

Hvad koster den? Den ser rigtig flot ud. Overvejer at få fat i sådan en. Den kan da holde alt på plads! :denmarkflag:

Karina-mus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janni  :balloons:

Hejsa,

Hvad koster den? Den ser rigtig flot ud. Overvejer at få fat i sådan en. Den kan da holde alt på plads! :denmarkflag:

Karina-mus

Jeg gav vist nok 350 kr - men jeg købte den også herinde...

0

Del dette indlæg

Det var da vildt billigt.

Jeg må vist lige rundt og kikke efter en. Den ser virkelig god ud.

karina-mus

Den er også rigtig behagelig at have på - jeg har en ret stor barm og den holder den kanon godt og samtidig føler jeg mig sexet og det er jo helt klart en bonus.

Fra ny mener jeg den koster 800 kr.

:denmarkflag: Monika

0

Del dette indlæg

Har længe kigget på det carsage, og må lige blande mig i snakken!

I siger at den er lidt stor i størrelsen, vil det så sige at hvis men en rimelig gennemsnis person str. M/L med en "normal stor" barm (80 B/C) anbefales det at købe en str M??? kan den så gøres større hvis det er nødvendigt?

Jeg er fra sjælland og har endnu ikke set nogen butik der fører mærket, så jeg er lidt skeptisk ved at købe det over nettet. Men jeg får lidt mere blod på tanden når i siger det er så rart at have på. Min store bekymring er om det er til at sidde i og om man kan holde ud at have det på en hel dag!?

Håber i kan hjælpe

:frizz2: Frk.Lomholt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også overvejet at købe denne.

Jeg er bare i tvivl om den vil kunne ses igennem kjolen, og at den ikke stikker op over kanten på kjolens kant i øverst.

Jeg skal først prøve kjolen igen i slutningen af april.

Mine spørgsmål er nu:

Hvad er jeres erfaringer med om den kan ses igennem kjolen, og øverest ved kanten?

Hvor lang tid tager det at bestille den hjem?

Er der nogen der ved en hjemmeside, hvor man kan se hvor i DK(sjælland) den forhandles?

Er den helt hvid, eller kan den også købes i f.eks. elfenben?

0

Del dette indlæg

Jeg er bare i tvivl om den vil kunne ses igennem kjolen, og at den ikke stikker op over kanten på kjolens kant i øverst.

Mine spørgsmål er nu:

Hvad er jeres erfaringer med om den kan ses igennem kjolen, og øverest ved kanten?

Er der nogen der ved en hjemmeside, hvor man kan se hvor i DK(sjælland) den forhandles?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den kan fåes i elfenben.

Jeg har en til salg hvis nogen er interesseret, se her

:denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Mine spørgsmål er nu:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at den kan fåes i "min" farve!

Din er desværre lige lidt for stor til mig! Jeg bruger normalt str. 36.

Har du erfaring for mine andre spørgsmål?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, altså ang. størrelsen på corsagen. Jeg bruger normalt str. 40, men corsagen skal jeg kun have i str. 34 :balloon:

Så til jer der bruger str. 36, så tror jeg at i kun skal have en str. 32, mener at det er den mindste størrelse.

Tror ikke at det bliver et problem oppe foroven, at man kan se den da den jo sidder ret lavt og trykker opad :balloons: Det problem jeg havde med min første kjole, det var at den kunne anes gennem nederdelen.

Janni :denmarkflag:

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg

Mine spørgsmål er nu:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at den kan fåes i "min" farve!

Din er desværre lige lidt for stor til mig! Jeg bruger normalt str. 36.

Har du erfaring for mine andre spørgsmål?

<{POST_SNAPBACK}>

Den kan ikke ses igennem kjolen, hvorvidt den kan ses øverst ved kanten, kommer jo an på hvor meget bar ryg der er i din kjole.

Du kan finde den på denne hjemmeside: boutique-isabel og leveringstiden er 2 - 3 hverdage.

Jeg håber det kan være til hjælp.

:balloons::balloon:

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg vil lige indskyde at man næsten ikke kan undvære en sådan corsage- den er bare :denmarkflag:

Den holder ALT på plads og man får sådan en lækker stram mave trods det at jeg har mange "kvindelige" former :baa:

Jeg har købt min hos alt til bruden i Dybvad og den er i elfenbensfarve... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer