Magleby

Voksne brudepiger.....

7 indlæg i dette emne

Ja har lige et spørgsmål om det at have en voksen brudepige......

Først så ville vi jo gerne have at hun skulle have en lys lilla kjole på, men hun forslog så selv en lys brun kjole.........men nu er jeg lidt i tvivl om hvordan man gør.....i har jo set min kjole (jeg skal være elfenben farvet) ved ikke hvad min kommende mand vælger, og vores søn skulle have sort smoking på men da det er i august vi skal giftes så syntes måske ikke lige at han skal have sort.....vores farve tema er Lys lilla - hvid - sølv.....jeg ville gerne have lys lilla roser i min buket.....og jeg tror helt sikkert på at min kommende mand vælger den blomst......men vil det være pænt hvis brudepigen så er brun????????? Og hun måske kun bærer en buket med creme farvet roser?????????

HJÆLP..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg synes bestemt ikke det ville være godt med brun, det ødelægger ligesom jeres farvetema... Og hvis det er jer der skal betale, synes jeg i skulle "putte" hende i en lilla.

Det er jeres dag og i skal ikke gå på kompromis med noget.... og da slet ikke når i selv betaler....

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er her med afgjort at brudepigen skal være i lys lilla - kjolen bliver soglt efter bryllupet :-) Hun vil smadder gerne være lys lilla men er bange for at hun ik får den brugte efter, så den bliver solgt efter festen :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer