Guest gitteped

Bryllupsbil

9 indlæg i dette emne

Så er der jo igen noget, vi ikke har styr på.

Vi har ikke selv bil, men har fået lov til at låne nogle venners halvgamle Mercedes på dagen. Den skal jeg køre i med min far til kirken, og den skal min mand og jeg så også køre i til bryllupsmiddagen.

Men hvornår skal den pyntes? Og er det noget vi står for selv? Skal den være pyntet med lidt tyl, når jeg kører til kirken med min far, eller er der nogle andre, der i al "hemmelighed" ordner det, inden min mand og jeg skal køre i den?

Og hvem skal med i bilen hvornår? Når jeg skal til kirken, er det så min far, der kører med mig alene på bagsædet? Eller kan jeg have en veninde med? Eller skal der være en chauffør?

Jeg kan godt se, at det nok ikke er verdens undergang, hvis vi ikke helt overholder reglerne, men vil egentlig gerne vide, om der er nogle regler...?

Håber, nogen kan hjælpe...

Allervenligst

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm..............er selv lidt i samme situation........ jeg tror vi selv pynter bilen inden mine forældre og jeg kører til kirken....... og når min mand og jeg så kører fra kirken er der -forhåbentlig - nogen der har sørget for et "nygifte"-skilt.......

Men hvis vi ikke selv pynter den, ved jeg ikke hvem der gør det.........

0

Del dette indlæg

Da vi skulle giftes havde jeg også mange tanker om bilen og ville søge råd hos min far, men fik af vide at det skulle jeg slet ikke bekymre min hjerne om, men det viste sig også at mine svigerforældre havde arrangeret en gammel bil vi skulle køre i.. Da vi skulle i kirken kørte vi i min fars bil. Ham, mig og min veninde som havde hjuloet mig hele dagen

0

Del dette indlæg

Vi skal køre i min fårs bil. Det bliver pyntet aften før hvor alt andet skal pyntes og bord dækning - det kommer lidt tyll og grøn bånd på som vi også bruger til risposer og så er den sådan når jeg ankommer kirken og kører fra kirken. Chauffeur er min får og copilot er min or og vi kan lige hygge en halv times tid kørsel til feststed på bagsædet.

Deko bliver nok noget alle Trisse's (Zunshine) havde

post-7399-1139393156.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde også, troede vi, styr på bil til vores bryllup, men fik at vide at det skulle vi ikke bekymre os om, og da vi kom ud af kirken havde min søster og svoger arrengeret denn skønne bil.

Det var en dejlig overraskelse

Mie

post-14857-1140011947.jpg

0

Del dette indlæg

hejsa...

jeg havde først tænkt at det da skulle være limousine....men så ændrede jeg det til at jeg skulle køre i min forældres bil til kirken sammen med min far og min bror som chaffør...

Min niece og mor + michelle skulle så køre i min brors bil...(var ikke sikker på om dervar penge til en limousine......)

fra kirken skulle min bror så være chaffør for os og min niece igen køre min brors bil til feststedet med min mor, far og unger i...vi skal havde taget billeder der ude ved så derfor kan børnene godt køre i en anden bil..

pyntning af bilen ville jeg så selv gøre aften før sammen med min bror og niece evt.

Skal lige siges at min forældres bil er ikke sådan en ny en men en bmw af lidt ældre dato..( ikke veteran bil).

Men men men nu må jeg jo se...min bror har lige fortalt mig hertil aften at min havde sagt at en kjole som den jeg har valgt fortjente næsten en limousine...tror godt hun kunne finde på at leje en...

:balloons: mimse.

0

Del dette indlæg

Min søster har spurgt om hun ikke må arrangere bil :biggrin: Så det står hun for.. Jge har dog sagt at jeg nok skal købe pynt til bilen :blush:

Hjemmefra, kl. meget tidligt skal jeg køre sammen med min mand, min datter og vores nabo til frede. hvor vi skal giftes...

Så skal jeg hjem til min søster, hvor jeg så skal køre til kirke fra. Og så skal vi køre fra kirke til fotograf i den fine bil og fra fotograf til feststedet.. Der skal vi også overnatte så der køre vi ikke fra før næste morgen :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vist mange, som selv pynter bilen i dag - eller får noget af det nærmeste familie til det. Hvis I ikke selv har lyst - eller tid - kan I så ikke få jeres forældre eller søskende til det?

Vi er så heldige, at hende der skal stå for alt med blomster også pynter bilen. Hun har vist mig dette billede, så jeg tror, at det bliver noget i den stil :blush:

http://www.voneinem.dk/bryllup/pic/pic13.htm

Min kommende kører til kirken med sin far, som skal være forlover, i den bil, som vi skal køre i. Det er en gammel veteranbil, som der kun kan sidde 2 personer i - så gommen skal være chauffør :blink: Jeg kører så til kirken i min fars bil.

:biggrin: Charlotte

Redigeret af Charlotte_H_P
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer