Tikkitavi

Tikkitavis planlægning, 2. sep. 2006

389 indlæg i dette emne

SÅ er vi i gang med planlægningen... Eller, det er nok mest mig... Og jeg tænker ikke på andet end bryllup - bryllup og bryllup :denmarkflag:

Kirke og restaurant er bestilt - og på tirsdag skal jeg ud til Ryberg i Billum og prøve kjoler :yay:

D. 1. januar 2005 sagde min kæreste, at han nok skulle fri til mig inden året var omme.... Og efterhånden som tiden gik, fik vi fortalt en del at vi skulle giftes - og så inden vi vidste af det - var Treenighedskirken og Restaurant Parken bestilt til d. 2. september 2006....... Og så var der jo ingen grund til at han skulle fri... Selvom jeg godt vidste, at det gjorde han nok alligevel på et tidspunkt... Det skete ikke på vores 8-års dag d. 29. august :denmarkflag: Det skete ikke på min fødselsdag d. 5. september :balloon: Men til gengæld da jeg d. 21. november var ved at gøre klar til at gå i seng - kom han om på min side af sengen - og faldt på knæ :loveshower:

Og jeg fik den flotteste ring!!! Og jeg var totalt solgt... :yllove:

Så nu vælter inspirationerne ind over mig - og vi skal snarest have lavet invitationer....

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :balloons:

Min forlovelsesring

Kjoleprøvning 1

Kjoleprøvning 1 - favorit.....

Fest-lokation

Kirken

Negle til bryllup

Forlover og toastmaster

Kørsel på bryllupsdagen....

Papir til invitationerne

Min far indlagt

Smykker

Spar2-koncert

Ny kjole!!!!!

Ny selskabskjole

Invitationer!!!

Noget nyt, noget gammelt, noget lånt og noget blåt

Brudekjolen!!!!

Brudetaske

Lingeri

Slør

Samtale med præsten

Talen til min Niller

POLTERABEND

Tilbehør

Menu

Bryllups-duften

Make-up

Prøveopsætning af hår

Feriebilleder - Frankrig

Lommetørklæder

Bryllupsberetning

post-14907-1139433233.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I dag har jeg været ude ved Laila herfra BK og prøve hendes kjole... Wauu den sad bare godt! Skal sys lidt ind foroven... Hvis det bliver den... i morgen skal jeg jo prøve flere hos Cinderella i Billum :thumbsupsmileyanim:

Det er min lille niece der er med på billedet - hun VILLE med på billedet... Hun syntes moster så sååå flot ud... :balloons:

post-14907-1139841110.jpg

post-14907-1139841122.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Sådan nogenlunde ser min drømmekjole ud :(:)

.... Og hår.... har fået en kollega (tidligere frisør) til at sætte mit bryllupshår :thumbsupsmileyanim:

Ej hvor er det bare nogle flotte kjoler...er specielt vild med nummer 3 i øverste række :(

Men jeg tror vi har lidt samme stil både hvad angår kjole og hår :blush:

Godt valg :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt nok også sukket dybt efter Lailas smukke kjole! :blush:

Kjolen kommer ikke rigtigt til sin ret på billedene, men jeg er sikker på, at sidder som en drøm på dig :thumbsupsmileyanim:

Du skal i hvert fald nok komme til at fornemme det, når du skal ud at prøve flere kjoler, om Lailas kjole bare er KJOLEN!

Kærligst :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer