Guest Camilla1981

Skal giftes den 10. Juni 2006

137 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Nu er det vist på tide at jeg prøver og lave en planlægningstråd....

Når men jeg kan jo starte med hans frieri...

Det var natten mellem den 9 og 10 august 2001 vi var lige kommet hjem fra en fødselsdag.... jeg skulle hjem til Lyngby (dengang boede vi hver for sig) jeg satte Thomas af ved hans lejlighed, men gik lige med ind for og hente mine ting.... Thomas gik lidt rund om sig selv og pludselig lå han på knæ og jeg udbrød NEJ det gør du ikke, han var tæt på og rejse sig men blev nede tog fat i min hånd og sagde de magiske ord... jeg var lykkelig og græd af glæde jeg sadge JA til ham og ville bare ikke forlade ham havde jo mest lyst til og blive hos ham natten over... men så sadge Thomas..... Camilla min skat jeg tager med dig til Lyngby også må jeg jo tage toget på arbejde imorgen, jeg blev glad og vi pakket lidt af hans tøj og kørte mod Lyngby og vi havde en dejlig nat sammen som ny forlovet...

:bearhug: Camilla

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når men tiden fløj og vi kiggede på huse for nu ville vi jo gerne flytte sammen...

men det skulle ikke være i københavn og jeg var ligeglad med hvor jeg skulle bo så jeg tog det største skridt og i 2002 fandt vi vores dejlige hjem her i Fårevejle...

Tiden er bare fløjet afsted og først i år har vi haft "tid" til og blive gift, nok mest fordi Thomas ville giftes inden han blev 30....

Så nu har vi fundet datoen og det er blevet den 10 Juni 2006 i Hørve Kirke...

Så nu glæder vi os...

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så da vi havde valgt Kirke skulle vi vælge et fest sted...

Da vi begge to syntes godt om Lyngkroen i Rørvig besluttede vi os for at der skulle vores Bryllup holdes så vi ringede til krofatter og spurgte om kroen var ledig den dag og JUBII det var den så der blev vi lettet for det var bare der vi ville holde festen...

Her er der lidt af kroen

:bearhug: Camilla

post-15149-1139573106.jpg

post-15149-1139573124.jpg

0

Del dette indlæg

Ja så er der vores musik....

Da vi har musikkere i familien har vi nogle gode forbindelser så min "pap" svigerfar fik booket LittelBigBand fra Jylland så det er bare super fedt, det var dem Thomas helst ville have (da han selv er musikker) og har forstand på det...

så det fik han lov til og bestemme :bearhug: der har jeg ikke så meget og sgu ha sagt...

Hilsen Camilla

post-15149-1139573532.jpg

0

Del dette indlæg

Når men så kommer vi til indbydelserne... de er lavet og sendt ud...

jeg valgte og lave dem på min pc da jeg ikke havde overskud til og sidde og lave dem i hånden.( nok også mest på grund af mine ikke så stærke hænder endnu blev opereret i dem for 10 mrd. siden) så jeg sad og leget med det på min pc.. jeg fik lidt hjælp på gitte81 med hjertene ellers er alt lavet selv.

Her er der så et eksempel på dem... de er blevet lavet lidt om men ikke meget

Hilsen Camilla

post-15149-1139575120.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så kommer vi til bordkortne...

Jeg snakkede med Thomas om at vi skulle have nogle anderledes bordkort så jeg foreslog ham at vi skulle finde gamle/sjove billeder af alle vores gæster så vi gik i krig... vi vil jo helst ikke ha at der var for mange der viste det så det er kun vores forældre der ved hvordan vores bordkort ser ud.... vi har næsten fået alle billeder på plads men vi mangler lidt så vi skal bare lede....

her er der et eksempel på et bordkort..... jeg har valgt at de skal printes ud i sort hvid....

inden i skal der være velkommen og velbekommen sange (Thomas har bare ikke skrevet dem endnu det skal være nogle hjemmelavet sange)

og på bagsiden menu'en (men den er ikke helt fastlagt endnu)

hilsen Camilla

post-15149-1142854285.jpg

post-15149-1142854293.jpg

post-15149-1142854301.jpg

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

ja så var der mit kjolekøb...

Jeg havde været i House of Brides blev helt vild med deres gigi 11 men desværre var den lige en tand for dyr...

så var jeg en tur hos Bentes fest og brudedesing og der fandt jeg også en super smuk kjole men igen en tand for dyr...

til sidst tog jeg en tur til YP Dress og BANG der var kjolen, jeg kunne slet ikke tænke på andet end den kjole så 3 dage efter havde jeg besluttet mig og i Januar tog min mor og jeg så ud til YP igen og købte kjolen, slør, skørt og sko....

Da jeg havde bestemt mig for købet måtte jeg godt tage billeder selv om min mor var imod det men her er der lidt....

efter et par dage hvor jeg har siddet og set på billederne og nogen veninder sagde de der ærmer er de ikke forkorte så kunne jeg godt se at de ikke sad god så jeg tog igen ud til YP og spurgte om mine ærmer kunne laves om så de kom til og se ud som orginalen.. det kunne de godt men det kom til og koste lidt men det var jeg ligeglad med for jeg ville jo gerne ha de rigtige ærmer på den...

Hilsen Camilla

DESVÆRRE BLEVET NØDTIL OG FJERNE BILLEDERNE

post-15149-1232398438.jpg

post-15149-1232398452.jpg

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Jeg har også været ude og købe smykker har købt alle 3 sæt på qxl...

jeg har kun modtaget det ene sæt men vender spændt på de 2 andre så jeg kan se hvilket et jeg skal vælge...

min mor er helt vild med det blå sæt.... jeg er vild med dem alle 3 så det bliver svært og vælge...

Hilsen camilla

post-15149-1139576987.jpg

post-15149-1139577008.jpg

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så nu har jeg købt nye sko

så nu håber jeg bare at jeg kan få dem gået så meget til så de ikke klemmer...

Det mest mærkelige er at der er mere hæl på end jeg ville ha

men jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde hæl på.

de er bare så lækkere og have på når de ikke klemmer for meget så de skal bare trædes til...

hilsen Camilla

post-15149-1139833496.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kanon flotte invitationer.

Flot flot kjole!!!!! Men kan godt forstå at du gerne vil have ærmer som på den orginale, men nu kan jeg også rigtig godt lide sådan noget flavreting. Skal du have skørt indenunder kjolen? Jeg tror det ville se virkelig flot ud.

Er enig med din mor! Det blå smukkesæt er vidunderligt, men jeg er også vild med det sidste sæt (den med perlerne)

Wow sikke en bil!!!!!!! Det er lige før i kan holde selve festen derinde!!!! :bearhug:

Og så er det også et lækkert lokale!

Det ser bare rigtig godt ud!

0

Del dette indlæg

Kanon flotte invitationer. Tak er også selv tilfreds med dem

Flot flot kjole!!!!! Men kan godt forstå at du gerne vil have ærmer som på den orginale, men nu kan jeg også rigtig godt lide sådan noget flavreting. Skal du have skørt indenunder kjolen? Jeg tror det ville se virkelig flot ud. Jeg har skørt inden under hun havde bare givet mig det forkerte på.. jeg skal ha et med 3 ringe i....

Er enig med din mor! Det blå smukkesæt er vidunderligt, men jeg er også vild med det sidste sæt (den med perlerne) Jeg kan også godt lig det med perlerne men føler at jeg blir kvalt når jeg har det på så nu har jeg prøvet og sætte en forlængerkæde på men så falder den forkert så det blir nok en af de 2 andre sæt....

Wow sikke en bil!!!!!!! Det er lige før i kan holde selve festen derinde!!!! :bearhug: Ja der har mine forældre valgt rigtigt :biggrin:

Og så er det også et lækkert lokale! Ja vi var også glade for at kroen var ledig den dag

Det ser bare rigtig godt ud! 1000 tak

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Sikke mange fine ting... jeg er helt vild med jeres måde at lave bordkort på. Måske vi skulle overveje det samme... glæder mig til at se mere.

1000 tak jeg syntes bare at det skulle være nogle sjove bordkort idet jeg syntes at de almindelige godt kan være lidt triste.... var til et bryllup sidste år der havde de skrevet navne på muslingeskaller... først ville jeg ha lavet nogen af honinghjerter med navn på men det blev for dyrt så det ente med dem jeg har fået fremstillet her... med gamle/sjove billeder af vores gæster... Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Wauw det ser godt ud det hele... tror at kjolen bliver rigtig flot med lidt længere ærmer *SS* Og med de der smukker... Hvis du ikke selv tager det sidste sæt du har på på, det lidt grønne i det... så tager jeg det gerne *GGGG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg har også været ude og købe smykker har købt alle 3 sæt på qxl...

jeg har kun modtaget det ene sæt men vender spændt på de 2 andre så jeg kan se hvilket et jeg skal vælge...

min mor er helt vild med det blå sæt.... jeg er vild med dem alle 3 så det bliver svært og vælge...

Hilsen camilla

Jeg syntes det det blå ville være rigtig flot!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer