Julibrud

Invitation

44 indlæg i dette emne

Invitation2

Invitation3

Invitation4

Invitation5

Invitation6

Vinderen!!

Så er vi kommet igang med at prøve invitationer af, her er første bud - hva' synes I?

post-14218-1139750560.jpg

Redigeret af Julibrud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er rigtgi smukke og meget elegante!!!

:hug:

Synes bedst om nr. 2 - synes på en eller anden måde at den virker mest harmonisk.

Godt arbejde!!!

:hug:

Tak for rosen :birthday:

Sjovt du skrive den 2. er mest harmonisk.....for den første var mit bud og den anden var min kærestes bud, han syntes nemlig det var lidt mere HARMONISK når guldet sidder ude i siden - :birthday: Så der er I da helt enige - det bliver han glad for at høre :birthday:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg er helt vild med nummer 3 og 4!!!!!

De er bare super flotte og elegante!!! Er ellers ikk så meget til guld men her må jeg bøje mig for det er bare blevet vildt flot det du har lavet!!!

Så jeg hepper på nummer 3 eller 4!!!!

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

nr 2 eller nr. 4 vil være mit bud - syntes at hjerterne er for massive på nr. 3 og guldet er for voldsomt på nr. 1 - men både 2 og 4 er suepr smukke :hug:

Stine hvor er vi dog bare enig igen.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

He he.... :hug: ...synes de ligner mine lidt???

Det ser ellers godt ud...godt det ikke er mig der har så mange og vælge i mellem!!!

Menn uhh du kommer til at hade dig selv mht. brug af guld filten...! Det fortryder jeg i hvert fald!

KH M :hug:

post-9983-1139820296.jpg

Redigeret af olivia_dk
0

Del dette indlæg

Ja du (M) har tydeligvis været en meget stor inspirationskilde til vores invitationer :balloons: Jeg hapsede et billede fra dig med det samme du lagde dem ud på din side, synes de er super flotte!!

Kan allerede godt mærke det er lidt bøvlet med det guldfilt, men man må jo lide for skønheden (... ord jeg måske fortryder 30 invitationer senere :blush: )

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer