sannek

her er vi så

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wow hvor er din kjole altså bare blevet flot. :thumbsupsmileyanim: Pigerne ligner TOTAL små prinsesser med de capes omkring sig - som passer til dig. :balloons: Hvor ser I bare dejlige ud sammen - håber vejret var lige så godt hos jer, som det var hos mig :blush: Endnu engang - STORT TILLYKKE med den lykkelige dag!
0

Del dette indlæg

Stort tillykke med dagen.

I ser jo fantastiske ud - de billeder ar jeg ventet mmeeeeeeeeeeegeeeeeeet længe på, sådan føles det i hvertfald :blush:

Skynd dig en med en beretning om dagen - vi glæder os til at læse den. :balloons::thumbsupsmileyanim:

post-8060-1139859529.jpg

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeeeeeej hvor har jeg bare ventet på det her... HVor ser I bare smukke ud sammen, og hvor er din kjole bare blevet perfekt *SS* Glæder mig rigtig meget til at høre mere om den store dag *SSS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sanne.

Hvor er det dejligt at se billeder af kjolerne, som vi har fulgt med i herinde. Resultatet er BARE smukt! Jeg er helt vild med jeres matchende capes. Perfekt til sådan en vinterbryllup!

Når du har fordøjet alle oplevelserne fra dagen, håber vi naturligvis på en nærmere beskrivelse af jeres store dag.

Knus og tillykke fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke

Hvor ser I bare dejlige ud. Du har virkelig gjort et stort og flot stykke arbejde med at få syet alle de flotte kjoler.

Jeg glæder mig til at se flere billeder, og også til at læse om den store dag.

Hvor har du fundet mønstret til pigernes kapper?

Redigeret af søs74
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE med en store dag - så kom den endelig hva?

Selvom der ingen tale var fra din mand, og selvom der kun var to sange - skal du huske at tænke på de positive sider, det blev sikkert en knaldgod fest! I hvert fald, når man læser din beretning :hug:

:)

Rikke

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg

Tillykke tillykke tillykke

Hvor ser I bare dejlige ud. Du har virkelig gjort et stort og flot stykke arbejde med at få syet alle de flotte kjoler.

Jeg glæder mig til at se flere billeder, og også til at læse om den store dag.

Hvor har du fundet mønstret til pigernes kapper?

det er et jeg har købt ved stof 2000, det findes kun i voksne men det lavede jeg bare mindre, det er meget nemt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer