Frøken Smil

Farvetema guld, creme og cappucino

1,622 indlæg i dette emne

Hej alle,

Min forlovede og jeg er nået frem til følgende farvetema for vores bryllup:

Guld, creme og cappucino :loveshower:

Men - vi mangler inspiration ift. brudebuket, dekorationer, pynt, invitationer etc. etc. Kan I mon hjælpe os lidt? :hug:

P.S. Vi skal forøvrigt giftes i oktober, så der må gerne være lidt "dramatisk efterårsstorm" over temaet også :frizz2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

det er denne designer. Maggie Sottero

Modelen hedder Tiffany.

Denne designer's kjoler forhandles i flere større byer i tyskland, og i storbrittanien, men desværre ikke i skandinavien.

Men man kan jo gøre det til en hyggelig venindetur i en weekend, og så køre til f.eks. Berlin hvor der ligger en af butikkerne.

Det har jeg da en idé om, for de Danske brudekjoler, syntes jeg ikke kan hamle op med de tyske eller amerikanske.

:bearhug: Lisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

nu ved jeg jo ikke hvad det er for nogle former for udstyr eller tilbehør i lige mangler............ er det invitationer, blomster, frisure eller hvad, så nu ligger jeg bare lidt af det hele ind.

post-8955-1140778724.jpg

post-8955-1140778744.jpg

Superfedt, tak skal du have :biggrin: Det er nemlig lidt af det hele, vi sådan lige står og mangler inspiration til, så bare fyr løs med billederne :):bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er denne designer. Maggie Sottero

Modelen hedder Tiffany.

Denne designer's kjoler forhandles i flere større byer i tyskland, og i storbrittanien, men desværre ikke i skandinavien.

Men man kan jo gøre det til en hyggelig venindetur i en weekend, og så køre til f.eks. Berlin hvor der ligger en af butikkerne.

Det har jeg da en idé om, for de Danske brudekjoler, syntes jeg ikke kan hamle op med de tyske eller amerikanske.

:bearhug: Lisa

Dette er altså ikke korrekt!!!

Maggie Sottero kjoler kan ihvertfald købes i bla. House of Brides(Der har jeg nemlig købt min Maggie sottero kjole :loveshower: ), og jeg ved at de også findes i jylland!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer