Guest Kegly

Talen er færdig!

6 indlæg i dette emne

Ja, efter at Metteapril06 lagede sin tale ud i al offentlig herinde blev jeg så inspireret at jeg nu også har min tale færdig (og der er alligevel lidt over 4 mdr. til DAGEN!) Jeg har nuppet lidt hist og pist og rettet det lidt til så det passer til michael og jeg....nå - here it goes.......

Mange tænker nok nu………Hvorfor rejser Kira sig op??? Bruden skal da ikke holde en tale???

Meeeen som mange jo nok ved, så er jeg i besiddelse af et GANSKE UDMÆRKET SNAKKETØJ……..-

Og hvorfor skulle I så ikke have lov at nyde godt af det i dag… he he

Som de fleste jo nok ved, så begynder den menneskelige hjerne at fungere i samme øjeblik som man bliver født. Og sjovt nok holder den op med fungere i samme øjeblik man rejser sig for at holde tale.

Derfor bliver det ikke uden en masse nervøsitet og måske endda lidt tårer at jeg nu rejser mig for at holde en lille tale… (så er i advaret…)

Kære MOR og FAR….. Jeg vil starte med at sige jer STOR tak for, at I bragte mig til verdenen for præcis 25 år siden idag (for JA, jeg har fødselsdag idag!)…. I har formået at få et ganske specielt individ skabt, som er helt sin egen – det har Micky fortalt at jeg er!

Jeg er så stolt af at I er mine forældre…. I har opdraget mig godt – syntes jeg selv – og I har givet mig tilpas friløb gennem tiden til, at jeg også kunne lærer lidt af livet uden at I stod med løftet pegefinger og beskyttede mig….. Det har virkelig hjulpet mig her senere I livet…

I skal også have STOR TAK for den måde I har budt Michael velkommen. Det har betydet alt for mig at I kan lide ham og holder af ham.

Kære Klaus og Berit. En Tak skal I ikke snydes for. I har taget imod mig med åbne arme, og jeg føler mig dejligt hjemme når Michael og jeg har været I Slesvig og besøge jer…… Vi får altid snakket om ALT mellem himmel og jord, og jeg glæder mig HVER gang vi skal besøge jer….. For ÈT: Berit du laver guddommelig god mad! TO: I formår at få os sløve og dovne Københavnere ud og få frisk luft I den skønne nature I Fahrdorff! Og TRE: Jeg føler mig dejligt tilpas og hjemme hos jer!

Og nu et par ord til min mand Michael:

Sødeste elskede baby skat… Tænk engang at vi nu sidder her som mand og kone! Hvem havde troet, vi ville nå så langt?

Tænk, at det, der i sin tid startede på Dating.dk er endt ud i et ægteskab – det havde vi vist ikke engang selv regnet med. Jeg husker tydeligt tiden, inden vi mødtes, hvor vi sad ved vores pc’ere og skrev og snakke sammen. En mærkelig kildren dukkede op i min mave, hver gang der var post fra dig eller når jeg så du var ONLINE…. Aldrig i mit liv har min computer betydet så meget for mig….. for jeg skulle helst sidde der hele tiden.....og var vist fuldstændig - fuldstændig kuldret.

Faktisk var jeg så kuldret og rundt på gulvet, at jeg allerede inden vores første møde vidste, at jeg var forelsket i dig…. Bare spørg mine tidligere kollegaer på Fritidshjemmet........ hihi

Du er et dejligt dejligt menneske, og jeg priser mig lykkelig for, at du er til. Du er kærlig, meget tålmodig, småtosset (som mig selv), humoristisk og du elsker mig for lige nøjagtig, den jeg er, uden at stille betingelser. Du accepterer og respekterer mig – på trods af mine fejl og mangler. Du får mig ned på jorden, hvis jeg en sjælden gang skulle gå hen og vise mit temperament….hehe. Du lytter til mig, støtter mig, når verden synes hård og ubarmhjertig. Du er den, der gør min verden hel…. Og jeg kunne ikke tænke på noget bedre end at få DIG til min mand som fødselsdagsgave!!!

Det er svært for mig at beskrive helt nøjagtig, hvad jeg føler for dig – for det kan ikke beskrives kun med ord. Men jeg har fundet et digt, som kan gøre det ud for noget af det – uden at det bliver for pladderromantisk:

Du er mit lys,

når mørket er sort

Du er varmen der omfavner mig,

når kulden er ulidelig

Du er styrken,

når mine kræfter er brugt op

Du er den der er der,

når jeg råber HJÆLP

Du er kærligheden,

når livet i mit hjerte falmer væk

Du er suset jeg mærker,

når smilet på mine læber løfter sig

Du er min engel,

når helvede bryder løs

Du, er alt hvad jeg elsker,

Du er alt, hvad jeg tænker,

Du betyder alt

Du er mit liv..

Og jeg elsker dig mere end ord kan beskrive…..

Vil I alle sammen rejse Jer og sammen med mig udbringe et leve for min mand

SKÅL SKAT!

Nu vil DJ BENT spille et stykke musik for ligesom at understrege digtet……. (NEWS med "Du er")

Hva' syns I??? Kritik modtages med kyshånd :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super dejlig og kærlig tale! Ikke noget at sætte en finger på! :biggrin:

Jeg kopierer lige dit digt, hvis det er okay?? :blush: Det er nemlig vildt sødt. Ved du hvem der har skrevet det?

Knus Christina

Hug du bare med arme og ben.......

Digtet har jeg fra Metteapril06' tale..........og min indledning er faktisk også lånt af hende.......... Så prøv at spørge hende..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IIIIIHHHHHH TAAAAAAAAAAARRRRRRK :biggrin:

Sad skisme også selv og flæbede lidt da jeg læste den højt for mig selv............håber bare jeg kan 'holde mig' på selve dagen................for hvor fest er det lige at se en brud der bare står og flæber og fumler med et (eller tre - hi hi) stykker meget krøllet papir???? :blush:

EJ, jeg plejer at kunne holde tale UDEN at flæbe det mindste...........MEN det her er jo lidt en anden sag, når jeg nu selv er midtpunkt ............*suk*...........

Men jeg GLÆDER mig også vildt meget til at holde talen.......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer