Gantzel21

JEG FIK DET !!!!!!!!

75 indlæg i dette emne

JUBIIIIIIIIII - jeg er lige blevet kaldt til jobsamtale i morgen

:biggrin:HUUG:( :( :(:super::hug: :hug: :td::sm::(

Hun havde prøvet at ringe til mig i går, men jeg nåede ikke at tage telefonen. Prøvede at ringe til hende, men fik kun fat i omstillingen. Skrev så en mail til hende, som hun for ½ time siden, svarede på. Hun ville bare høre, om jeg nu også vidste, at jobbet var fra 1.3 - ja det gjorde jeg og havde ingen problemer med at starte, da jeg var i job med løntilskud.

Et kvarter efter ringer telefonen og det første hun siger efter de normale Goddag etc. er: "Hvad vil du have i løn???" Vildt!! Ved godt man ikke skal håbe for meget, men det lyder da som om de er interesserede i mig.

Er bare så spændt lige nu og har sommerfugle i maven. Skal ind og snakke med hende i morgen klokken 13 - så kryds lige fingre for mig :)

JUBIIIIII :hug:

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal vi ikke krydse fingere for hinanden?

Jeg skal nemlig også til samtale i morgen :)

Held og lykke

Jo, lad os gøre det -HAHA- Krydser fingre for, at din samtale også går godt -HAHA-

Held og lykke til jer begge og unset hvad så husk at det er en sejr bare at blive kaldt ind -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, sommerfuglene er i gang med at formere sig pt. Min mand er gudskelov hjemme, så han kan dæmpe dem en smule.

Postet billede

Prøver at lade være med at håbe for meget, så jeg ikke bliver skuffet hvis det bliver et nej. Og samtidig er usikkerheden der var helt væk i går, begyndt at komme snigende - typisk mig :)

Skal nok lade jer vide hvordan det er gået, når jeg er hjemme igen.

Og 1000000 tak for alle jeres kram og X'er - hvor er jeg glad for at jeg har "mødt" jer -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg hjemvendt fra samtalen, men har egentlig ingen ide om, hvordan det gik. Da jeg snakkede med hende i telefonen i går, lød det som om jeg bare var den de stod og havde brug for, men i dag viste det sig, at de havde haft mange til samtale og at 2. samtale først sker på mandag/tirsdag - altså dagen inden job-start. Al den positive energi jeg havde i går er pist forsvundet pt. og nu venter jeg bare på at de ringer.

Ærligt så tror jeg ikke på at jobbet bliver mit, men nu har jeg i det mindste været til samtale - det er jo altid et skridt på vejen.

0

Del dette indlæg

Held og lykke

Hvordan gik din samtale?? Håber du en bedre fornemmelse i maven end mig -HAHA-

Sur følelse. Men hold hovedet højt. Jeg håber at du bliver "snydt" og at det lige er dig de står og mangler. Hvordan kan det være andet -HAHA-

Lene

Tak, det var sødt sagt -HAHA-

0

Del dette indlæg

Held og lykke

Hvordan gik din samtale?? Håber du en bedre fornemmelse i maven end mig -HAHA-

Jooo, det gik fint nok og de var rigtig søde. Men jeg blev lidt sur da de spurgte "Og hvad med børn". Jeg løj for vildt, sagde at det talte vi ikke om lige nu -HAHA-

Men det gik ok. Jeg synes bare at der er lidt langt dertil og så blev jeg lidt sur over at se spurgte mht. børn når de egenligt ikke må. Men nu må vi se.

Hvornår ville du høre fra dem? Jeg må vente 14 dage.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer