linchen

Linda & Niels - 30. september

206 posts in this topic

Opdate og opsamling - på alt

Polterberetning

Hejsa,

På banen med mig!!! Jeg må også se at komme i gang med en planlægningstråd. :carrot:

Min elskede og jeg skal endelig giftes d. 30. september i år og det bliver jo ganske spændende, er jeg sikker på! Niels og jeg har kendt hinanden i 11 (!) år til august, så nu er det altså også på tide med et bryllup. Vi mødte hinanden, da jeg var 15 år og han 19 år i den kiosk, hvor hans tvillingebror og jeg arbejdede sammen.

Nu er tiden bare fløjet afsted og vi skal i gang med at planlægge bryllup.

Jeg tror jeg har styr på de største ting, men sig til, hvis jeg overser noget eller bare har gode ideer!

Kirken er på plads : Sanderum Kirke i Odense kl. 13.00 - men vi har endnu ikke snakket med præst osv - det kommer jo først langt senere.

Feststed : Hvedholm Slot

HMM...så er det snart ved at være - glæder mig meget! Har styr på meget, men mangler bordkort og bordplan. Tilretning af kjole(næste fredag). Prøveopsætning hos frisør (på fredag)[

:)

Linda

Brudekjolen

Kirken

Brudebilen

Invitationer

Brudebuket og bordpynt ideer

Hår ideer

Hvedholm Slot

Præmiekatten

Billede fra det fynske bridezillamøde, 4/3-06

HÅRET

Diadem

Bryllupskage ideer

Frieriet og forlovelsesringen

Det meget billige, men pæne, fotoalbum

Katten, der ELSKER rejer

Vielsesringe

Ideer til brudebuketter, jeg kan lide

Skoene

Edited by linchen
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey hey

Takker!!! :)

Kjolen er hos Heidi i Billum endnu - og den skal lige -HAHA- sys lidt ud!!! Har dog planer om vægttab, men lad os nu se hvor meget damen kan få taget sig sammen til at smide!!

Men billeder fremsendes når den tid kommer!!!

Lige billeder af invitationerne - de er hjemmelavde, meget enkle, men egentlig også meget søde!!!

post-17701-1140614011.jpg

post-17701-1140614033.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til......

Flotte indbydelser og stedet ser da bare rigtig flot ud, specielt brudesuiten........

Desværre er der ikke rigtig en brudesuite, der hvor vi skal holde vores fest, men regner med at få et lækkert værelse, når vi skal på bryllupsrejse. :)

Edited by HenHen
0

Annonce ♥

Jeg har hapset en del hår ideer (og andet godt) herinde fra. Her er et par gode bud. Så er det bare spændende at se om mit fine hår kan klare den opgave! :cheerleader3:

Denne her er nok lige lidt for voldsom til moi:

post-17701-1140702667.jpg

Edited by linchen
0

Annonce ♥