vmsp

SÅ KOM NERVØSITETEN

9 indlæg i dette emne

Nu er der kun under 3 uger til brylluppet, rettere sagt 18 dag til vi er :bearhug: .

Jo mere jeg tænker over brylluppet, kirken, festen mv. får jeg det største sug i maven også begynder jeg at få undet i maven.

Jeg får tåre i øjnene hver gang jeg ser min brudekjole mv.

Lige nu ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal klare mig igennem denne dag, når jeg er begyndte at reagere så voldsomt og enda når jeg er alene....

Hvordan har i det?????

Redigeret af vmsp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UH hvor jeg kender det. Ved mit bryllup for 8 år siden, havde jeg det på samme måde. Nu skal jeg giftes med en anden og er lidt mere afslappet . Det er bare helt naturligt. Hvis der ikke var sommerfugle i maven, så . . . .. . . . .

Bare husk: Når du går op af kirkegulvet, skal du kigge op og tænke at du skal huske dette øjeblik. Det kan nemt "glemmes", fordi man er så nervøs. Jeg koncentrerede mig af samme grund sidst, og jeg glemmer det aldrig.

Forhåbentlig vil min gåen op ad kirkegulvet overgå sidste gang :bearhug::huh::unsure::hug:

0

Del dette indlæg

Sådan går jeg også rundt og har det :loveshower: ..... hvordan bli'r det, alles øjne er rettet mod én, når dørene bliver åbnet og man kommer ind .....puhaaa

Og så tænker jeg også meget på, om man nu husker alle de praktiske ting ..... der er jo godt nok mange ting, som man skal ha' styr på inden :huh: ... har man alt på plads med feststedet osv osv.

Jeg skal ind og prøve min kjole igen på mandag efter tilretningen ..... og hver gang man får kjolen på, så er man da også nødt til at ta' en ekstra indånding :unsure:

Held og lykke med det hele :yay:

:bearhug: Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har 1 måned til vores store dag imorgen :hug: men jeg føler at der er meget lang tid til brylluppet.. :huh: planlægningen startede for halvandet år siden og jeg føler ærligt at det er urealistisk at jeg er fru om 1 måned men samtidig glæder jeg mig også rigtig meget... det skal jo være den største dag, ik ? :bearhug:

Nu arbejder jeg i det daglige i en brudeforretning, så måske er det derfor jeg ikke har "lysten "

Jeg følte mig mere som en brud for et halvt år siden end jeg gør nu... men jeg kan da mærke at glæden/lysten kommer snigende tilbage.. her til aften har jeg sat med Henriks niece og lavet sange m.m og kan da for alvor nu mærke at tiden nærmer sig..

:unsure: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig :)

Det er også mit andet bryllup... men denne gang er det bare mere rigtigt :bearhug:

jeg blev gift første gang som 19 årig.. men det var fordi jeg ventede mig, og min eks mands familie krævede at vi var gift inden vi skulle føde... Ham jeg blev gift var der i og for sig ikke noget galt med, men det var bare ikke meningen at det skulle være os :) (det skal så dertil siges, at vi idag har et rigtigt godt forhold til hinanden, og børnene har vennet sig til at vi ikke længere er sammen)

men nok om det..... nu er det nutiden der tæller :unsure:

jeg har jo ligesom alle jer andre fundet MANDEN i mit liv og vi skal giftes :) (prøv og smag på ordet... giftes :huh: det smager dejligt :super:

jeg er også skide nervøs... men jeg er overbevist om at jeg vil nyde denne dag mere end for 7 år siden. Og jeg vil gøre alt for at få det hele på film og billeder så jeg også bagefter kan side og stortude :hug:

ønsker dig al held og lykke med DIN store dag....

og husk at komme med nogle billeder fra dagen ( ja bare fordi jeg ikke kan finde ud af at sætte billeder ind, så kan i andre jo godt :huh: )

0

Del dette indlæg

Jeg lavede faktisk engang en tråd om det, for jeg forestiller mig at jeg bliver VILDT nervøs! Der kom mange søde svar. Jeg kan ikke finde ud af at lave de der links til andre tråde, men prøv at søge på nervøsitet, så kommer den nok frem.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg lavede faktisk engang en tråd om det, for jeg forestiller mig at jeg bliver VILDT nervøs! Der kom mange søde svar. Jeg kan ikke finde ud af at lave de der links til andre tråde, men prøv at søge på nervøsitet, så kommer den nok frem.

:thumbsupsmileyanim:

Jeg sætter den lige ind her

0

Del dette indlæg

vi har 1½ måned igen og jeg er fortsat ganske rolig :blushsmiley: men det kommer jo nok - p.t. har vi bare så meget andet vi skal nå at der ikke er 'tid' til at stresse over brylluppet :thumbsupsmileyanim: men uha, nu hvor jeg skriver det så er det egentlig ikke ret ret lang tid og puha, hvor vi mangler meget :balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer