ildi

fotografering

11 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der kender lidt til skælskør og omegn... jeg mangler et rigtig godt sted og blive fotografetret... :balloons:

eller skal vi blive fotogrferet inde i kirken ?

min mor siger at hun syntes at det ikke er mange der bliver fotograferet inde i kirken mere, så derfor skulle vi ????

nogen goe ideer ???? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke herfra :balloons: (skal selv giftes 5 maj 07) :thumbsupsmileyanim:

Jeg bor i Skælskør og har gjort det de sidste 7 år.

Jeg har 3 muligheder til jer:

Der er nede ved nordet ud over vandet, det kunne blive nogle flotte billeder.

Der er også ude ved Stignæs ud over vandet evt. med Agersø i baggrunden.

Lystskoven er også en mulighed.

Håber i har lidt at arbejde med nu.

0

Del dette indlæg

ja jeg ville jo ikke lyde som om jeg ikke kender "min" by :blush: jeg har boet siden min fødsel :biggrin:

jeg bor selv ved noret, så det syntes jeg ikke :thanks: det var mere fodi det skulle være ude omkring ørslev... for at kunne nå det hele :blush:

og et STORT tillykke til dig og din kommende mand :thumbsupsmileyanim::balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg

ja jeg ville jo ikke lyde som om jeg ikke kender "min" by :blush: jeg har boet siden min fødsel :biggrin:

jeg bor selv ved noret, så det syntes jeg ikke :thanks: det var mere fodi det skulle være ude omkring ørslev... for at kunne nå det hele :blush:

og et STORT tillykke til dig og din kommende mand :thumbsupsmileyanim::balloons::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt nok kender jeg ikke så meget til Skælskør - men vil lige kommentere det med kirken, da vi har fået af vide af vores fortograf at man stadig tager billeder i kirken hvis man (læs fotografen) bare har det rigtige lys med.

Landet ligger nemlig sådan at vi har bestilt en fotograf udefra og skal giftes i en lille by udenfor Kolding. Vi vil helst have udebilleder men har selvfølgelig skulle helgadere os hvis vejret ikke skulle tillade det, med til det med vejret havde han bu sjældent erfaring med at det blev ved med at regne konstant i slutningen af april da var oftest pauser ind imellem....

VI så nogle billeder han havde taget af brudepar i kirken og de var RIGTIG gode... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Godt nok kender jeg ikke så meget til Skælskør - men vil lige kommentere det med kirken, da vi har fået af vide af vores fortograf at man stadig tager billeder i kirken hvis man (læs fotografen) bare har det rigtige lys med.

Landet ligger nemlig sådan at vi har bestilt en fotograf udefra og skal giftes i en lille by udenfor Kolding. Vi vil helst have udebilleder men har selvfølgelig skulle helgadere os hvis vejret ikke skulle tillade det, med til det med vejret havde han bu sjældent erfaring med at det blev ved med at regne konstant i slutningen af april da var oftest pauser ind imellem....

VI så nogle billeder han havde taget af brudepar i kirken og de var RIGTIG gode... :thumbsupsmileyanim:

Tak for ideèn, den vender jeg lige med min fotograf :balloons:

0

Del dette indlæg

Gud nej er det dig Tinna :bearhug:

jeg læste lige beskeden igennem et par gange før det gik op for mig hvem du var :bearhug: meeennn nu ved jeg det GP

Ja vi skal giftes den 17 juni :denmarkflag:

Jeg syntes også nu, hvor jeg sidder og tænker over det, så har tina da også fortalt at du også skulle :bearhug:

det er da vildt kanon at du skriver til mig her inde :blink: men Borreby..... hmm det har jeg jo prøvet :)

hvornår var det nu at i skulle giftes???

Glæder mig til at høre fra dig igen Knuser fra susie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen...

:carrot: Ja vi skal giftes d 22/5.. Glæder mig vildt..

Nå jamen så er Borreby da udelukket : :whistle: Prøv at spørge jeres fotograf, de plejer at kende til de gode steder.. Ellers kan i da kombinere det med et par billeder i kirken og resten et andet sted.. Måske på stigsnæs i skoven..

Købte den vildeste kjole igår... :bearhug:, men det har tina nok fortalt :denmarkflag: Har du købt din??

Fik slet ikke sagt Tillykke..

See you.. :bask:

0

Del dette indlæg

Halløj :bearhug:

ja jeg må spørge fotografen... det er nok bare mig der er lidt halv stresset :baa:

jo jeg blev jo nød til at ringe til tina, og fortælle hende at du havde skrevet til mig :blink: det er sku da griner.

jeg har også købt min kjole det samme sted som dig GP jeg besøgte bare deres butik inde på rådhuspladsen, men jeg fik lagt den ind, inde i tåstrup.

Du kan finde et billed af den inde på min "tråd" der er også et lille udsnit af hvor langt jeg er nået... :)

Mangler i meget ?

Jeg har haft stress lige siden per han friede tilbage i september :bearhug: men jeg kunne jo også bare lade vær med at side og skrive her inde hele tiden :bearhug:

Vi skrives ved, og hils din kommende mand og din dejlige datter mange gange :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

hej sussie.. GP

så fik jeg lige en ledig stund.. Vi er sådan set færdige med det meste. Mangler et sted at overnatte :oops: ,bordplanen og tøj til pigerne. og så småtingene men dem er der sku også mange af :super:

Alt andet er på plads.. Heldigvis for jeg har godt nok haft stress de sidste 2 mdr.

Fandt du på et sted at forevige bryllupsbillederne.. :)

Hvem skal fotografere jer??

Tænkte på Holsteinsborg park, der er da ihvertfald smukt og det perfekte lys for en fotograf. Det ligger da ikke så frygtelig langt fra Ørslev..

Nå jeg skal lige ha kigget lidt på frisurer, kan sku ikke rigtigt finde ud af det med det skide hår :frizz2:

Min kære mor har jo lokket mig til at bære slør(not my style) men hun får sin vilje :baa:

Knuss Tinna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer